Dzisiaj jest 10 grudnia 2018, 22:01


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 409 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Następna
Autor Wiadomość
Post: 29 listopada 2017, 19:20 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1687
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
jak twarde to pewnie zleżałe. montuje sie tulejką specjalną albo blaszką zwinietą. łatwiej nową pompę załozyć:)

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 listopada 2017, 19:42 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4727
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
O proszę, kogo znów na forum przywiało :) Witaj Juzef!
Jakąś twardość powinny mieć, ale bez przesady. Ty tam masz jeszcze DA-1 w układzie? Jak już masz to rozebrane, to pomyśl o zmianie na DOT-4, tylko wcześniej wymień wszystkie gumowe elementy (czyli cylinderki, przewody, pompa) i solidnie przepłucz układ.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 listopada 2017, 19:50 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 grudnia 2007, 14:06
Posty: 376
Lokalizacja: Wrocław
Kopę lat :) Tak to zwykle bywa, że w okolicach terminu przeglądu mnie przywiewa 8)

Po lekkim podgrzaniu drugi uszczelniacz wszedł. Niestety tego pierwszego szlag trafił. Wygląda, że uszczelniacze kupione swego czasu do cylinderków tylnych kół są identyczne, więc się dosztukuje.

Ano jest DA-1. A uszczelniacze w pompie miały 36 lat :) Coś tam nawet o DOT-4 myśleliśmy parę lat temu, ale ta wymiana wszystkiego trochę odstraszała. Czy są z tego jakieś odczuwalne korzyści?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 listopada 2017, 23:42 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2512
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
WOW! :shock: :D Czeeeść! :D

Odczuwalne korzyści... - ile realnie km ta Nyska robi w ciągu roku?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 listopada 2017, 23:54 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 grudnia 2007, 14:06
Posty: 376
Lokalizacja: Wrocław
Realnie to tak z dziesięć (słownie: dziesięć kilometrów) :mrgreen:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 listopada 2017, 13:17 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2512
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
To tylko uzupełnij poziom tym, co jest :) Gra nie warta świeczki :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 czerwca 2018, 20:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 października 2015, 11:00
Posty: 25
Pojazd: Polonez Truck 1995 Żuk 1985
Witajcie koledzy.
Serwo odmówiło współpracy. Kupiłem nowe ale nie pasowało do starej pompy więc dokupiłem pompę ponieważ przy zdejmowaniu serwa były ślady płynu hamulcowego. Jak widać na zdjęciach pompy się różnią tym ustrojstwem na końcu. Tam idzie kabelek ale nie wiem do czego i tu proszę o pomoc.
Pytanie pierwsze: czy bez tego ustrojstwa mogę zamontować nowe serwo z nową pompą?
Pytanie dwa: Czy muszę jednak podłączyć to z kabelkiem.
Moja stara pompa

Obrazek

Obrazek

Moja nowa pompa
Obrazek

Sprawdziłem ogólny stan hamulców i uważam, że jest spoko. Nie ma wycieków okładziny około
4-5 mm, bębny bez rantów.
W sumie nic dziwnego bo auto ma przejechane 17415km.
Niestety różowo nie jest bo zamiast płynu była rdzawa breja. Myślę, że to R3 bo DOT-ów chyba jeszcze nie było w 1985r. Mam zamiar cały układ przepłukać R3, aż do uzyskania czystego płynu z odpowietrzników. Co o tym sądzicie, proszę o rady.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 czerwca 2018, 06:27 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4727
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Zależy czym śmierdzi, bo to może byc jeszcze DA1.
Co do pompy - powinna zdać egzamin, a to 'ustrojstwo' z kabelkiem to trójnik z czujnikiem hamulca zapewne,,możesz go przykręcić gdziekolwiek obok pompy.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 czerwca 2018, 07:41 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 października 2015, 11:00
Posty: 25
Pojazd: Polonez Truck 1995 Żuk 1985
Dzięki Marian
Niestety ta breja jest bezzapachowa, a wygląda tak:
Obrazek
Obrazek
Zaleję R3. Jak się zważy to wymienię cały układ hamulcowy.
Ile powinienem kupić R3 żeby płukanie było skuteczne.
i najważniejsze jakie wężyki do połączenia zbiorniczka wyrównawczego z pompą, bo te stare się nie nadają.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 czerwca 2018, 09:11 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 lutego 2016, 14:50
Posty: 44
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A075 S21 '97
W nowym typie nie ma wężyków do zbiorniczka w ogóle, zbiorniczek jest bezpośrednio na pompie.
Obrazek
I upewnij się czy te idące do hamulców są w takiej samej kolejności, bo nie jestem pewien czy nie są na odwrót (albo to może było z pompą lublinowską, że na odwrót trzeba było podłączyć)

_________________
https://www.facebook.com/Rudy-Z%C5%82om ... 3772261299


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 czerwca 2018, 10:32 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4727
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
W Lublinowskiej bylo na odwrot; pierwsza sekcja na tył, bo jest regulator siły hamowania. Jak zalożysz kroćce 90st. Zamiast zbiorniczkow to zbiorniczek mozesz miec w kabinie.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 czerwca 2018, 12:06 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 października 2015, 11:00
Posty: 25
Pojazd: Polonez Truck 1995 Żuk 1985
w mojej pompie są króćce i zbiorniczki w kabinie dlatego potrzebuję wężyki od zbiorniczka do pompy. Tylko nie wiem jakie kupić bo płyn może je rozpuścić


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 czerwca 2018, 13:42 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4727
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Kup czarne, odporne na płyn. Te igielitowe często reagują w jakiś sposób z płynem...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 czerwca 2018, 22:11 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1041
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
zwykłe igielitowe (bezbarwne) się nie rozpuszczą, ale zmienią się w plastik po niedługim czasie, po prostu stwardnieją i zaczną cieknąć na łączeniach.Zaryzykować można te w niebieskim kolorze, bo one są odporne na działanie paliw i smarów, nie zesztywnieją, przynajmniej nie powinny.Wężyki te czarne, olejoodporne, to oczywiście będą lepsze.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 czerwca 2018, 18:54 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1687
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
przeżroczyste czasem dziwnym trafem rosieją na powierzchni-płyn przenika przez nie jak przez gąbkę

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 409 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net