Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 22:43


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 14 listopada 2009, 21:59 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Blache dospawaj, odbój dostaniesz bez problemu. taki sam jest w żuku.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 listopada 2009, 21:58 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
Dobra dobra , tu gadu gadu o smarowaniu ale co jeżeli trzeba wyklepać i dołożyć pióro :?:

Otóż :
w obydwu nyskach mam ten sam problem , są zarejestrowane na 8+1 , tyle że jak na pokład zabieram 6 pasażerów to resor już jest na płasko oparty na odbojach i jest spora uzasadniona obawa że przy 8 osobach i nierównościach złamie się.

Byłem w kilku miejscach w KRK i mam mętlik w głowie :

jeden gość przez telefon orientacyjnie powiedział 210 zł za wyklepanie i dołożenie pióra . Ja pojechałem i zobaczył że to nie złom a raczej youngtimer to od razu cena poszła powyżej 400 zł .

pojechałem do innego , zobaczył , i minimum 450 zł .

trzeci 600 zł .

Nie znam się na tym , jaka cena jest ok według was? Dostęp jest idealny , nie trzeba się mordować , potrzebuję wyklepać i dołożyć po piórze na stronę.

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 listopada 2009, 22:17 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1057
Lokalizacja: Polska
Bo sie czasy zmieniły ! Jak by widzieli zardzewiałą Nysinę to by ci tak nie zaśpiewali lub zaśpiewali żebyś sie odczepił . Ale zobaczyli ładnie zrobioną Nyskę wiec pomysleli jeżeli pakuje w nią szmal to go stać ;)
Jak masz kogoś do pomocy to weź wymontuj te resory i zawieś do speca lub po prostu kup nowe (wzmacniane) od żuka ,powinny pasować :D .
Tu masz tanio http://www.allegro.pl/item831807452_zuk_resor_nowy.html
Pozdr...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2009, 16:17 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Hmm, klepanie swoją droga, bo w Twoim przypadku Boogie może to dać dobry efekt i pewnośc, ale musze wam powiedzieć, że w tym tygodniu widizałem Lublina dwójkę, tak załadowanego, że jego resowy były wygięte w drugą stronę, czyli parabola z ramionami skierowanymi ku dołowi, stał na światłach potem ruszył i pojechał gdzieś... Po tym już nie mam wątpliwośći, że do złamania resora trzeba mieć umiejętności :D

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2009, 17:14 
wzamacniane z zuka kup ,takie tez mam i jest ok.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2009, 18:58 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
no a te z allegro to wzmacniane czy nie? jaki udźwig?

8 pasażerów średnio po 80 kg to daje : 640 kg ładunku

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2009, 19:07 
w sklepie z czesciami zuka dostaniesz , to co na allegro nieraz ludzie wstawiaja to nieraz sami niewiedza co kilkanascie lat temu zakupili , takie resory sa niedrogie te wzmacniane , z zalozenia ze w praktyce taki zuk skrzyniak zaladowany jest na full to znaczy 1 tona lub wiecej wiec te wzmacniane wytrzymaja 2 razy te 640 kg u ciebie.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2009, 19:09 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
no a te na allegro są ok , czy nie ? facet mówi że ma 4 sztuki , akurat tyle mnie interesuje , ale żeby potem nie było że nie ma żadnej różnicy pomiędzy teraz a po.

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2009, 19:12 
te z zuka pasuja do nysy bez problemu , tylko tego faceta sie zapytaj czy to wzmocnione chociaz w dzisiejszych czasach maja same wzmocnione w sklepach i ten tez na natki wyglada ten z allegro.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2009, 19:31 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
nysanek pisze:
te z zuka pasuja do nysy bez problemu , tylko tego faceta sie zapytaj czy to wzmocnione chociaz w dzisiejszych czasach maja same wzmocnione w sklepach i ten tez na natki wyglada ten z allegro.
pytałem czy wzmocnione czy oryginalne , mówi że oryginalne.

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2009, 19:34 
to szukaj wzmocnionych w sklepach na miejscu , znajdziesz napewno.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 03 grudnia 2009, 23:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Marian15 pisze:
..widizałem Lublina dwójkę, tak załadowanego, że jego resowy były wygięte w drugą stronę,...


Oj ile to razy się na "smutnych resorach" jeździło... Więc złamać resor to raczej jak podkoroduje i stoi, jak się rusza i przegina na drugą to znaczy że jest OK.

A na kolei do jak resor jest prosty to znaczy, ze jeszcze trzeba ładować. Zaś każdy wagon właściwie załadowany ma resory smutne.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 grudnia 2009, 16:58 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
tja, ja rozumiem, lekkie wygięcie w drugą strone - to się zgadzam ,wtedy na pelno zaladowany i jest git, ale one byly naprawde fest wygiete w druga strone.... Szkoda, że nie miałem przy sobie aparatu, tobym zdjecie zrobił. Potem, jak ruszał to słychać było, że ciężko mu się ruszało, a na płaskim to było :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 grudnia 2009, 09:53 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
Ostatnio dałem do przełożenia resory , kupiłem nowe wzmacniane tak jak sugerowaliście. No i faktycznie auta stoją wysoko i nie uginają się , jest tak jak chciałem.
Ale wystąpił problem:
po zamontowaniu resorów jak wyjechałem aby jechać na wprost muszę skręcić kierownicę w prawo o jakieś 10 minut , jak ją puszczę to auto jedzie w lewo , a jak wyprostuje to wręcz skręca w lewo, przed zmiana natomiast przy prostej kierownicy jechało prosto.
Problem występuje w obydwóch autach .
Na śniegu zauważyłem że auta zostawiają 1,5 ślada .
Zatem uważam że mechanik coś źle zamontował i teraz jest taki efekt jak na rysunku ( oczywiście na rysunku spotęgowałem kąt dla lepszej wizji )
Na drugim rysunku narysowałem zawieszenie , czy ktoś potrafi mi określić łopatologicznie w czym jest problem , gdzie mierzyć i gdzie ustawiać ? Dzięki. Obrazek Obrazek

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 grudnia 2009, 15:33 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1057
Lokalizacja: Polska
Widzę ze problem sie nie rozwiązał :(

Ja bym na twoim miejscu Boogi pomierzył połozenie tylnego mostu . Podlewarować tył ,sciągnąć koła i pomierzyć odstępy :

A) Wymiar most belka ramy . Na tym wymiarze powinieneś najlepiej ustalić odchylenie mostu
B) wymierzyć środek mostu i potem wyłapać obsadzenie resorów na cybantach
C) Wymiar resorów ,podziel i wyznacz środek i porównaj go z druga stroną , może tu tez tkwi problem
D) odległość cybanta (resora) do tarczy kotwicznej
E) Sprawdz położenie resorów na moście .

Obrazek

jak chcesz to moge Co pomierzyć u mnie w Żuku ,ale myślę ze najlepiej jak ktoś to zrobi w Nysie ,mogą być jakieś inne wymiary .
ja jednak bym pomierzył i poluzował śróby na cybantach ,młotkiem pukniesz to przesuniesz delikatnie most ,skręć śruby i znowy wymierz ,
napewno bedzie lepiej niż jest :D pozdr...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net