Dzisiaj jest 12 listopada 2018, 20:01


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 408 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Hamulec ręczny
Post: 27 listopada 2007, 10:38 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
Od jakiegoś czasu mam problem z przyciskiem od hamulca ręcznego , ten guzik co się wciska kciukiem aby spuścić hamulec.
Blokuje się i nie chce wyskakiwać , co z koleji uniemożliwia zaciągnięcie ręcznego. Co to może być?

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2007, 17:27 
nasmaruj WD-40 lub innym smarowidlem takim zadkim i niech tak bedzie przez noc :wink: zobaczysz czy bedzie lepiej.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2007, 19:14 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
nysanek pisze:
nasmaruj WD-40 lub innym smarowidlem takim zadkim i niech tak bedzie przez noc :wink: zobaczysz czy bedzie lepiej.


chyba litr wd40 już wpryskałem i nic... :?

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2007, 19:25 
to mechanizm w srodku musi byc wygiety , najlepiej ze zlomu wymontowac taka dzwignie i wstawic :wink: a ty jakie masz hamulce te nowszego typu samoregulujace juz co byly w ostatnich zukach i w Lublinach 1 ? bo ja takie sobie wstawilem i mam spokoj z regulacja jak i tez z naciaganiem hamulca recznego samo sie reguluje :wink: przod tez przerobie na taki uklad bezregulacyjny


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2007, 19:46 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
nysanek pisze:
to mechanizm w srodku musi byc wygiety , najlepiej ze zlomu wymontowac taka dzwignie i wstawic :wink: a ty jakie masz hamulce te nowszego typu samoregulujace juz co byly w ostatnich zukach i w Lublinach 1 ? bo ja takie sobie wstawilem i mam spokoj z regulacja jak i tez z naciaganiem hamulca recznego samo sie reguluje :wink: przod tez przerobie na taki uklad bezregulacyjny

nie , ja mam bez samoregulacji

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2007, 20:04 
mnie denerwowalo nieraz to ze te starego typu cylinderki hamulcowe lubialy przeciekac , i to ustawianie :x a za jakis czas auto juz sciaga na jedna strone bo nierowno biora lub skok pedalu hamulca jest wiekszy i znowu ustawiaj , tak z tym nowym ukladem niemam problemu zawsze pedal hamulca ma ten sam skok oraz rowne hamowanie bez sciagania :wink: przednie hamulce mozna latwo przerobic potrzebne tylko cylinderki nowego typu a reszta zostaje stara to znaczy tarcza kotwiczna oraz szczeki , tylne juz musza byc kompletne nowa tarcza kotwiczna nowe szczeki i cylinderek , w bebnach niezmienia sie nic z przodu i z tylu :wink:


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2007, 20:28 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
fakt faktem że z tym skokiem pedału to są jaja :? , nieraz i nie dwa już regulowałem... a ze ściąganiem to ściąga mi na lewo ale nie przy hamowaniu tylko wogule , zbierzność robiłem i nic...

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2007, 20:32 
jak bedziesz mial pieniadze rezerwowe to sobie zainwestuj w ten uklad hamulcowy i zobaczysz roznice jak dzien i noc :wink:


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2007, 20:35 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
nysanek pisze:
jak bedziesz mial pieniadze rezerwowe to sobie zainwestuj w ten uklad hamulcowy i zobaczysz roznice jak dzien i noc :wink:
Pieniądze to żaden problem, jak byś mi to opisał szczegułowo byłbym Ci wdzięczny 8)

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2007, 20:54 
opisac ci moge :D na tylne kola potrzebujesz kompletny zestaw bezregulacyjny nowego typu tarcza kotwiczna , szczeki i cylinderki , do montazu nowego ukladu musisz odkrecic twoje stare tarcze kotwiczne oraz wybic poloski z mostu inaczej niezdejmiesz tarczy :wink: niema problemu wiekszego z wybiciem polosiek potrzebny tylko wybijak , taki ma prawie kazdy mechanik starej daty w garazu :wink: jak to juz zrobisz to montujesz nowa tarcze i wbijasz poloske spowrotem niema znaczenia jak wejdzie zabki sa wszystkie takie same wiec wejda w mechanizm roznicowy tylnego mostu :wink: no i jak juz nowa tarcza jest przymocowana do poloski to zaczynasz skladac hamulec przykrecasz cylinderek potem szczeki zaczepiasz linke recznego hamulca do dzwigienki ktora potem bedzie sama regulowac luz recznego hamulca , jak twoje bebny hamulcowe maja rowek to daj do przetoczenia na tokarce lub kup odrazu nowe bebny hamulcowe jezeli byly juz przetaczane bebny kiedys , z przednimi hamulcami jest latwiej juz ci opisywalem ze pozostaje wszystko ze starego ukladu poza cylinderkami , i tutaj tez obejzec bebny czy niemaja rowka , inaczej trudno bedzie nalozyc beben na szczeki , no i odpowietrzyc uklad na koniec , jak masz uklad zalany plynem DA1 lub R3 to zmien na DOT 4 i masz hamulce brzytwy :twisted:

cylinderki samoregulacyjne z przodu Obrazek


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 01 grudnia 2007, 16:44 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2599
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, Nysa 522S, Żuk A15C
Tomek-nie masz oryginalnego lewarka nysowego :!: :?: Tomek-zrób mi skana tej stronki z katalogu z nowym typem hamulców z tyłu co :?:

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 grudnia 2007, 17:12 
mialem ten orginalny nawet dlugo mi sluzyl ale potem ten szajs przeciekac zaczol i wywalilem tego klamota ciezkiego , mam teraz taki zwykly hydrauliczny do 5 t i zdaje egzamin :wink:

nasz kolega z koszalina ma ten katalog lublina 1 tam sa pokazane nowego typu hamulce , niedenerwuj go bo fiknie kiedy :D


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 01 grudnia 2007, 17:15 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2599
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, Nysa 522S, Żuk A15C
lubie go denerwować, jak fiknie to jego córka dobra jest jeszcze :wink:

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 grudnia 2008, 18:55 
jak wiecie samochod nysa lub zuk , po jakims czasie lubi sobie przeciekac gdzie niegdzie w ukladzie hamulcowym , ja zauwazylem to wczoraj ze moja pompa hamulcowa przecieka , no coz :wink: tutaj wstawie opis regeneracji razem ze zdjeciami C D N w najblizszych dniach.
WAZNE : jezeli bedzie widoczna kropla plynu hamulcowego na zlaczeniu pompa ---- serwo (wspomaganie) to niewolno dluzej czekac :!: przez to uklad hamulcowy zaciaga powietrze ,nieszczelny uszczelniacz pompy :!:

sklad zestawu naprawczego pompy hamulcowej :

OBRAZKI NIEAKTYWNE


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 31 grudnia 2008, 12:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2599
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, Nysa 522S, Żuk A15C
jakie są inne oznaki że pompę trza zregenerować, prócz wycieków płynu hamulcowego?

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 408 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net