Dzisiaj jest 28 marca 2024, 20:10


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
Post: 04 września 2016, 10:21 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
nysanek pisze:
wszystko kup nowe niema co dziadowac , sa dostepne na allegro w dzeisiejszych czasach od jednego producenta.


Jak ma kupić SATIM'a to wolę wysłać zestaw do regeneracji i mieć na okładzinach LUK'a!
http://www.zuk-kazik.pl/regeneracja-sprzegla/

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 września 2016, 10:25 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
ja mam to satim wzmocnione od diesla , troche ciezej chodzi pedal sprzegla , do tej pory trzyma w benzyniaku S-21 niewiem jakiego Zuka ten kolega ma benzyna czy diesel.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 września 2016, 16:29 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Statim to dziadostwo, potrafią słoneczka, okładziny i płyty dociskowe pękać i rozerwać dzwon sprzęgła. W żuku może nie, bo dzwon żeliwny ale 2 ople załatwiło

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 maja 2017, 09:25 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 lutego 2016, 14:50
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A075 S21 '97
Czy łożysko wyciskowe z lublina/andorii będzie pasować od sprzęgła od s21? Wygląda tak samo, łapa taka sama (ta nowsza w kształcie ==O= )? Padło mi łożysko i jest zapieczone razem z tuleją wyłączającą.
Szukam zamiennika zastanawiam się czy np. http://allegro.pl/lublin-honker-lozysko ... 95553.html będzie pasować do mojego żuka.

_________________
https://www.facebook.com/Rudy-Z%C5%82om ... 3772261299


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 maja 2017, 09:54 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 lutego 2016, 14:50
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A075 S21 '97
Ok już wiem, są różne, średnica wewnętrzna i powierzchnia przylegania.

_________________
https://www.facebook.com/Rudy-Z%C5%82om ... 3772261299


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2018, 21:11 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
wlasnie dzisiaj padlo sloneczko tarczy dociskowej Sedziszów blaszki stracily elastycznosc nieodbija :? innych niema na rynku ? niewiem jakies 11 tys. km natym zrobilem i padlo. Co do tej tarczy ciernej Statim to niemoge nic negatywnego powiedziec niebylo z nia problemów.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 września 2018, 20:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
tarcza sprzegla po odkreceniu docisku mi wyleciala , teraz nieprzypominam sobie która strona tarczy przylega do kola zamachowego a która do docisku w jaki sposób powinna być założona tarcza sprzęgła? chodzi mi o wieloklin. Z jednej strony jest on szerszy(bardziej odstający od tarczy niż z drugiej). Zdaje mi sie ze strona dluzszego wieloklina tarczy przychodzi do docisku , bo inaczej bedzie haczyc o sruby kola zamachowego :)

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 września 2018, 07:03 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 sierpnia 2015, 20:15
Posty: 192
Pojazd: Tarpan 237
jak bedzie to sprawa rozwiazana, przyloz tarcze do kola zamachowego jedna i druga strona zobacz ktora haczy i ta w strone docisku


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 września 2018, 11:02 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Mi się zdaje, że nie haczy nigdy, ale na rysunku w książce to widać (nie mam pod ręką), przypuszczam jednak, że dłuższą stroną w stronę skrzyni, żeby z wałkiem sprzęgłowym zazębiło się to bliżej łłożyska.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 września 2018, 18:16 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
jak to dobrze miec drugi silnik kompletny :D tak jest ze tym bardziej płaskim do koła zamachowego, a wypukłym do docisku :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 czerwca 2019, 13:30 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
Jak rozróżnić stary i nowy typ obudowy sprzęgła do S21?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 czerwca 2019, 22:21 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Nowy typ ma prostokątne, wąskie okienko na łapę sprzęgła i gwintowany otwór na trzpień oporowy ustalający położenie łapy. Trzpień znajduje się od strony rury wydechowej. Otwór jest wywiercony na wylot i dobrze go widać. Stary typ obudowy miał okienko na łapę bardziej kwadratowe i trzpień był wkręcony przy samym okienku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 sierpnia 2019, 10:26 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 sierpnia 2019, 10:13
Posty: 3
Pojazd: Nysa 522
dzien dobry
jestem tutaj nowy ale chcialbym poprosic o pomoc,
a mianowicie

podczas jazdy przy dodaniu gazu czuje ze na 2 i 3 biegu sprzeglo sie zlizga,
czy jest na to jakis tutorial ze zdjeciami co i jak zrobic zeby to wyregulowac?
szukalem zdjec ale tylko same opisy

nysa 522 88r pedaly w podlodze ( tak sadze bo wciskajac wchodza do podlogi), :)

dzieki za pomoc

----
Który rocznik? Pedały w podłodze czy podwieszane?
Jeśli podwieszane, to regulacja naciągu linki jest przy samej łapie, normalnie nakrętką poluzowujesz lub napinasz linkę. W Twoim przypadku musisz napiąć...
Jeśli pedały w podłodze, to sprzęgło na cięgna - regulacja jest przy ostatnim cięgnie wchodzącym w łapę sprzęgła. Działa analogicznie - musisz napiąć nieco, żeby sprzęgło brało wyżej.

_________________
Mateusz


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net