Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 19:42


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 04 lutego 2010, 17:45 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Zdziwiło mnie to, bo w czasie remontu nic nie robiłem w sprzęgle ani w skrzyni, więc musiała sie sama rozregulować :shock:

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 lutego 2010, 17:49 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
ku... ze mnie tam niema teraz przy twojej nysie , masz ksiazki patrz tam :D samo sie niezrobilo napewno juz tak ta nysa przed remontem musiala miec .

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05 lutego 2010, 10:55 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
albo blachy podlogi sa krzywo przykrecone i pedal zachacza.. sprawdz, bo przyczyn anieraz może być banalna :D Tak jak w tej Syrenie sport, co to gaz zachaczał o podłogę i nie mogli się rozpędzić :D

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 marca 2011, 22:45 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 grudnia 2010, 13:12
Posty: 38
Lokalizacja: WW-a
Mam problem ze sprzęgłem. Mianowicie po wyregulowaniu tak, że jest na pedale kilka mm luzu, to po przejechaniu jakichś 300-400km jest ponad 1/3 luzu na pedale. Powoli kończy mi się regulacja na śrubie.
Nie ślizga się, nie ciągnie, pedał chodzi lekko, jak na żuka oczywiście. Mechanizm jest starego typu, tj. pedały w podłodze.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 marca 2011, 11:00 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Może łapkę sprzęgła masz wygiętą, albo docisk już się sypie - patrzyłeś w jakim stanie jest sprzęgło?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 lutego 2013, 20:40 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 października 2010, 16:22
Posty: 4
Lokalizacja: Białystok
To ja może odgrzeje temat. Właśnie jestem na etapie składania zespołu koło zamachowe sprzęgło. Mam pytanie jak to jest z tym wyważeniem bo chciałbym podmiwenić kolo zamachowe z żuka ze względu na uszkodzony wieniec ale podobno to bylo wyważane z wałem i sprzęgłem fabrycznie. Czy może wyważyć koło zamachowe z dociskiem i będzie ok czy nic nie wywarzać? I jeszcze jedno pytanie czy dzwigienki docisku mogą mieć luz po przykręceniu docisku bo u mnie jedna miała dosyć duży.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 lutego 2013, 22:37 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
można wymienić sam wieniec, bo jest on wymienny trzeba podgrzać palnikiem i zbić młotkiem, tak samo nowy wieniec nagrzać i nabić można potem szybko schłodzić w wodzie to lepiej będzie trzymać, ale ja tego nie robiłem ostygło samo.
Co do wyważania to wątpie żeby była taka potrzeba, ale niech sie wypowie ktoś bardziej doświadczony

_________________
Predom Dezamet


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 czerwca 2013, 09:18 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 02 czerwca 2013, 09:12
Posty: 1
Lokalizacja: www
Witam chciałbym zregenerować docisk i tarczę do żuka, ponieważ szarpie przy ruszaniu. Czy jest to możliwe, a jak tak to w jaki sposób ?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 czerwca 2013, 10:36 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
na tarczę można nabić nowe okładziny, mam takie kosztują 20 zł 2 sztuki, ale nie wiem czy jest to opłacalne bo nowa tarcza kosztuje 50 zł.
Warto zaopatrzyć się we wzmacnianą
Docisk mozna przetoczyć, ale jak to słoneczko w środku jest wyjechane to trzeba kupić nowy koszt około 100 zł na serwisach typu tablica, gumtree czasem allegro trzeba tylko poszukać i potargować

_________________
Predom Dezamet


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 stycznia 2014, 15:32 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Połączyłem tematy związane ze sprzęgłem. Nowe sprawy o tej tematyce proszę poruszać tutaj.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 czerwca 2014, 08:46 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 11 września 2013, 05:30
Posty: 7
Lokalizacja: Wrocław
Witam.
Mam pytanie, czy zaznaczona na zdjęciu sprężyna powrotna sprzęgła jest prawidłowa i we właściwym miejscu? Bo już zaczynam wątpić czy poprzedni właściciel nie zrobił tu jakiejś radosnej twórczości. Pozdrawiam


Załączniki:
sprężyna.JPG
sprężyna.JPG [ 81.1 KiB | Przeglądany 13910 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 czerwca 2014, 10:16 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
moim zdaniem powinna być w drugą stronę. (od łapy w stronę maski)

_________________
Predom Dezamet


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 czerwca 2014, 14:26 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Spotkałem się z dwoma typami łapy sprzęgła. W starym typie sprężna powinna być od łapy w stronę silnika, a w nowym typie, tak jak na zdjęciu, jak jest u Ciebie. Nowy typ działa na linkę i jest jakby w kształcie "O", a stary typ łapy jest widełkami i bardziej przypomina literę Y i jest na popychacz.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 czerwca 2014, 17:08 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 11 września 2013, 05:30
Posty: 7
Lokalizacja: Wrocław
Właśnie problem polega na tym, że nie jestem pewien czy zastosowana sprężyna jest prawidłowa. Objechałem cały Wrocław i w sklepach dawali mi krótsze sprężyny, od tej pokazanej na zdjęciu i teraz nie wiem. Czy poprzedni właściciel nie mogąc dobrać właściwej zakombinował z tym co miał, czy jak. Poza tym wszystkie prezentowane w sklepach sprężyny były grubsze od widocznej na zdjęciu.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 marca 2015, 21:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 marca 2015, 21:42
Posty: 30
Mam problem ze sprzęgłem - pedał bierze przy samej podłodze i sprzęgło "ciągnie' i to tak ze nie sposób wrzucić jedynkę przy zapalonym silniku. Jak gdzie jest jakaś regulacja i jak działa?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net