Forum Miłośników Polskich Dostawczaków http://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=677 |
Strona 8 z 8 |
Autor: | AudioBas [ 04 września 2016, 10:21 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
nysanek pisze: wszystko kup nowe niema co dziadowac , sa dostepne na allegro w dzeisiejszych czasach od jednego producenta. Jak ma kupić SATIM'a to wolę wysłać zestaw do regeneracji i mieć na okładzinach LUK'a! http://www.zuk-kazik.pl/regeneracja-sprzegla/ |
Autor: | nysanek [ 04 września 2016, 10:25 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
ja mam to satim wzmocnione od diesla , troche ciezej chodzi pedal sprzegla , do tej pory trzyma w benzyniaku S-21 niewiem jakiego Zuka ten kolega ma benzyna czy diesel. |
Autor: | Strucelsw [ 04 września 2016, 16:29 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
Statim to dziadostwo, potrafią słoneczka, okładziny i płyty dociskowe pękać i rozerwać dzwon sprzęgła. W żuku może nie, bo dzwon żeliwny ale 2 ople załatwiło |
Autor: | ShadoVv [ 23 maja 2017, 09:25 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
Czy łożysko wyciskowe z lublina/andorii będzie pasować od sprzęgła od s21? Wygląda tak samo, łapa taka sama (ta nowsza w kształcie ==O= )? Padło mi łożysko i jest zapieczone razem z tuleją wyłączającą. Szukam zamiennika zastanawiam się czy np. http://allegro.pl/lublin-honker-lozysko ... 95553.html będzie pasować do mojego żuka. |
Autor: | ShadoVv [ 25 maja 2017, 09:54 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
Ok już wiem, są różne, średnica wewnętrzna i powierzchnia przylegania. |
Autor: | nysanek [ 15 września 2018, 21:11 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
wlasnie dzisiaj padlo sloneczko tarczy dociskowej Sedziszów blaszki stracily elastycznosc nieodbija innych niema na rynku ? niewiem jakies 11 tys. km natym zrobilem i padlo. Co do tej tarczy ciernej Statim to niemoge nic negatywnego powiedziec niebylo z nia problemów. |
Autor: | nysanek [ 19 września 2018, 20:09 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
tarcza sprzegla po odkreceniu docisku mi wyleciala , teraz nieprzypominam sobie która strona tarczy przylega do kola zamachowego a która do docisku w jaki sposób powinna być założona tarcza sprzęgła? chodzi mi o wieloklin. Z jednej strony jest on szerszy(bardziej odstający od tarczy niż z drugiej). Zdaje mi sie ze strona dluzszego wieloklina tarczy przychodzi do docisku , bo inaczej bedzie haczyc o sruby kola zamachowego |
Autor: | atom1 [ 20 września 2018, 07:03 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
jak bedzie to sprawa rozwiazana, przyloz tarcze do kola zamachowego jedna i druga strona zobacz ktora haczy i ta w strone docisku |
Autor: | Marian [ 20 września 2018, 11:02 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
Mi się zdaje, że nie haczy nigdy, ale na rysunku w książce to widać (nie mam pod ręką), przypuszczam jednak, że dłuższą stroną w stronę skrzyni, żeby z wałkiem sprzęgłowym zazębiło się to bliżej łłożyska. |
Autor: | nysanek [ 20 września 2018, 18:16 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
jak to dobrze miec drugi silnik kompletny tak jest ze tym bardziej płaskim do koła zamachowego, a wypukłym do docisku |
Autor: | Wydra [ 18 czerwca 2019, 13:30 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
Jak rozróżnić stary i nowy typ obudowy sprzęgła do S21? |
Autor: | buźka [ 18 czerwca 2019, 22:21 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
Nowy typ ma prostokątne, wąskie okienko na łapę sprzęgła i gwintowany otwór na trzpień oporowy ustalający położenie łapy. Trzpień znajduje się od strony rury wydechowej. Otwór jest wywiercony na wylot i dobrze go widać. Stary typ obudowy miał okienko na łapę bardziej kwadratowe i trzpień był wkręcony przy samym okienku. |
Autor: | mtk1981 [ 01 sierpnia 2019, 10:26 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
dzien dobry jestem tutaj nowy ale chcialbym poprosic o pomoc, a mianowicie podczas jazdy przy dodaniu gazu czuje ze na 2 i 3 biegu sprzeglo sie zlizga, czy jest na to jakis tutorial ze zdjeciami co i jak zrobic zeby to wyregulowac? szukalem zdjec ale tylko same opisy nysa 522 88r pedaly w podlodze ( tak sadze bo wciskajac wchodza do podlogi), dzieki za pomoc ---- Który rocznik? Pedały w podłodze czy podwieszane? Jeśli podwieszane, to regulacja naciągu linki jest przy samej łapie, normalnie nakrętką poluzowujesz lub napinasz linkę. W Twoim przypadku musisz napiąć... Jeśli pedały w podłodze, to sprzęgło na cięgna - regulacja jest przy ostatnim cięgnie wchodzącym w łapę sprzęgła. Działa analogicznie - musisz napiąć nieco, żeby sprzęgło brało wyżej. |
Strona 8 z 8 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |