Forum Miłośników Polskich Dostawczaków http://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=677 |
Strona 6 z 8 |
Autor: | kubamytab [ 07 stycznia 2016, 11:03 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
Łożyska oczywiście wstawiam nowe. Co to są pajączki? |
Autor: | Strucelsw [ 07 stycznia 2016, 11:13 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
pajączki-to promieniste mikropęknięcia na płycie dociskowej. całość wyglada ok. docisk z diesla, ma wszystkie łapki w słoneczku. łozysko ok? |
Autor: | Marian [ 07 stycznia 2016, 13:35 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
Łożysko się zawsze wymienia, nie jest to jakiś kosmiczny koszt, a przynajmniej się nie myśli o tym. |
Autor: | zokolic [ 07 stycznia 2016, 14:46 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
Marian pisze: Łożysko się zawsze wymienia, nie jest to jakiś kosmiczny koszt, a przynajmniej się nie myśli o tym. Czasem mija się to z celem. Łożysko może wytrzymywać ogromny przebieg. Nie warto wymieniać na ślepo dobrego w dobre. Uważam, że jak ktoś nie stoi na światłach z wciśniętym pedałem sprzęgła to może oznaczać że po 200 łożysko jest w całkiem niezłym stanie. - Zależy jak kto jeździ. Mówimy o używanym zestawie i szukamy chyba oszczędności . |
Autor: | zbyszek99 [ 29 lutego 2016, 16:54 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
Kupiłem silnik S-21 w komplecie ze sprzęgłem i skrzynią biegów . Właśnie go rozbieram i natrafiłem na mały problem : w żaden sposób nie mogę zdjąć " dzwona " czyli obudowy sprzęgła . Bolce ustalające są chyba zbyt długie i nie można obudowy odsunąć na tyle , aby dała się wyjąć . Czy muszę odkręcić kolejno docisk i koło zamachowe i dopiero wtedy oddzielę obudowę sprzęgła od bloku silnika ??? |
Autor: | kubamytab [ 29 lutego 2016, 19:54 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
Dokładnie tak |
Autor: | zbyszek99 [ 29 lutego 2016, 22:35 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
Dziękuje |
Autor: | kaczka [ 01 marca 2016, 13:03 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
a jak przykręcisz inaczej to co się stanie ? |
Autor: | kubamytab [ 01 marca 2016, 13:26 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
Wolę nie sprawdzać |
Autor: | Strucelsw [ 17 marca 2016, 22:09 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
może wyważenie stracić. o ile fabryka dobrze wyważyła albo ktoś już nie gmerał |
Autor: | zokolic [ 10 kwietnia 2016, 08:31 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
Pytanko. Czy ta tarcza będzie pasować do skrzyni 4 biegowej z 4c90 - wytrzyma z 5000 tysięcy? https://goo.gl/photos/5PEstDe9ARQiX9H4A https://goo.gl/photos/kquD3uXoQhEJyNVH8 |
Autor: | AudioBas [ 12 lipca 2016, 07:54 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
kubamytab pisze: Taki mały patencik. Najlepiej zostawić ten przykręcony cosiek na kole i dodatkowo zaznaczyć jak szło, żeby taksamo przykręcić. Wszyscy piszą o zaznaczaniu, oznaczaniu, ale przecież inaczej tego koła pasowego nie da się założyć Powiedzcie mi jedno, jakim momentem należy dokręcić to koło zamachowe? Czy w tym przypadku używa się do tego jakiegoś kleju do gwintów czy nie? |
Autor: | atom1 [ 13 lipca 2016, 18:37 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
dokrecic masz mocno, a klej niepotrzebny, ale po kropli czesto daje, w tamtych czasach nie mieli takich wynalazkow.. pewnie w ksiazce napraw jest wartosc dokrecania ale nie mam |
Autor: | Strucelsw [ 14 lipca 2016, 21:14 ] |
Tytuł: | Re: Sprzęgło - diagnoza, regulacja, naprawa |
dawało się lakier nitro |
Strona 6 z 8 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |