Dzisiaj jest 15 maja 2024, 21:13


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 16 października 2009, 16:38 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5080
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Witam!
Mam pytanie, zwiazane z zamiarem nasmarowania wreszcie nyski. Chodzi o to, jaki smar wciskac w kalamitki przy pedalach, przy przednim zawieszeniu, do krzyzakow walu itd..., ma ktos jakis sprawdzony? Bede wdzieczny za odpowiedz :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 października 2009, 17:54 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
w książce stoi smar STP

ale przyłączam się do pytania bo może ktoś zna coś lepszego

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 października 2009, 18:09 
ja zawsze biore ten w tych wiaderkach polski smar LT 45 , wszystko nim smaruje. Tawotnice nabijam nim


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 16 października 2009, 18:19 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5080
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
No tez myslalem o takim podobny wlasnie.. :) Myslalem ,ze moja koncowka w smarownicy nie bedzie pasowac na kalamitke w Nysie, ale okazalo sie ze jednak pasuje, wiec jak kupie smar, to Nysa bedzie ociekac smarem na zime ;)
A takie pytanie troche z innej beczki, wiem, ze powinno sie konserwowac profile zamkniete nadwozia, na FPMie czytalem rozne rozwiazania, ale tata mi powiedzial, ze najlepiej i najprosciej zakonserwowac starym olejem, podobno dziadek wszystkie swoje samochody tak konserwowal i byly nireruszone przez rdze :) Chce tak zrobic na zime, jako, ze na blacharke Nyska bedzie musiala poczekac, i pytanie, gdzie sa otwory do konserwacji,np szkieletu nadwozia lub ramy?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 października 2009, 18:55 
w ksiazce podane chyba sa te otwory , ja nic nierobilem takiego bo jezdze latem tylko , a jak jakies szczeliny widzialem ze mozna czyms zapryskac to zapryskalem takim woskiem i tyle , a smarowniczki sa standardowego rozmiaru przynajmniej w calej europie zreszta w koparkach amerykanskich CAT tez wszystko pasuje , jedynie maja inne rozmiary srub na cale tam jakos to jest.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 16 października 2009, 19:08 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1057
Lokalizacja: Polska
Jeżeli blacharkę bedziesz robić to co za sens zalewać i konserwować Nysę ?
No chyba że tą blacharę bedziesz robić za 100 lat :D bo inaczej blachorz sie zamęczy z usuwaniem tego shitu .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 października 2009, 19:11 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5080
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
nie za sto lat ale za co najmniej jedna zime pod chmurką.. :/ A raczej blacharz w profile zamkniete chyba zagladac nie bedzie, bo i nie ma jak.. :D

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 października 2009, 20:15 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1057
Lokalizacja: Polska
Nie bedę dyskutowac ,sam robie blacharkę wiec wiem jak takie mażidło potrafi być upierdliwe . Dla mnie jakąkolwiek konserwację shit mazidłem robi sie po skończonej blacharce tj wyspawana i zapodkładowana karoseria .
houk


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 października 2009, 20:22 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5080
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
tak wodzu :D Aha, no ok, jesli specjalista tak twierdzi, to ok :) W każdym razie wracajac do tematu kalamitki wszystkie dostana jeść :D
Dziękuję :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 października 2009, 10:20 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Są preparaty specjalne do profili zamkniętych w dobrych sklepach motoryzacyjnych w sprayu z taką rurką co się ją wtyka w otwór. One pod ciśnieniem tam w środku się rozpylają, a jak chcesz żeby olej tam wszędzie się rozlał gdzie trzeba? To niemożliwe. Musiał byś jakoś go tam rozpylić w środku, ale jak...

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 października 2009, 21:36 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
a tak przy okazji, co się czai w garażu
Obrazek
smar STP i ŁT-43
Kiedy przestała istnieć CPN :roll:

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 października 2009, 11:49 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
jakieś 12 lat temu.... Twoje smary to klasyki 8)

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 października 2009, 12:55 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 czerwca 2009, 00:16
Posty: 142
Lokalizacja: Warszawa
ŁT-43 jest do kupienia w Warszawie przy Stawki 3 ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 października 2009, 17:44 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5080
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
ŁT 43 jest do kupienia wszędzie :D
ale STP!!!! To jest kąsek, juz nieprodukuja tego, a taki zalecala fabryka :D

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 października 2009, 19:48 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 czerwca 2009, 00:16
Posty: 142
Lokalizacja: Warszawa
ok ;) nie znam się i nigdy tego nie ukrywałem ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net