Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 04:06


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 27 października 2009, 21:27 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 października 2009, 15:14
Posty: 10
Lokalizacja: Radomsko
Witam
na początku pragnę się przywitać ze wszystkimi miłośnikami żuków i Nysek. Jestem nowy na forum i nie mam pojęcia o Żukach :) więc proszę o wyrozumiałość.

Zakupiłem niedawno Żuka A15 B z 1974 r. pożarniczego od OSP( biegi przy kierownicy). Żuczek jest bardzo przyjemny i prześmieszny. Ale pojawiły się pewne problemy. Po zakupie przejechałem nim 220 km ( wracałem nim do domu) o dziwo dojechał . Jednak pojawiły się problemy. Pod koniec podrózy przestał pracować jeden cylinder lub dwa i stracił "moc" :) dodatkowo po zatrzymaniu Żuka kiedy wrzuci się mu bieg i dodaje się gazu Żuk gaśnie ( nie dzieje się to przy włączonym ssaniu. Proszę o jakieś podpowiedzi jaka może być przyczyna. A jeszcze jedno jak w Żuku wyłącza się nagrzewnice bo upał w nim jest nie do zniesienia bez otwartych okien nie da się jechać .

Dziekuje i pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 października 2009, 21:42 
przyczyna tego ze gasnie moze byc zatkana dysza w gazniku , jak tym zukiem jechales jakies 200 km to zaciagal syf ze zbiornika , a jak to w osp wiadomo dlugo stal a jak byl jezdzony to na krotkie odcinki wiec objawy niedawaly o sobie znac , tak samo jak na 3 cylindrach ci silnik chodzi to co moze byc przyczyna :roll: pierwsze co to sprawdzam sciagajac kable ze swiec przy wlaczonym silniku , przez to dojdzie sie ktora swieca niema iskry , na mechanice powinienes sie choc troche znac majac takie auto jak zuk :) ogrzewanie zamyka sie ciegnem w kabinie.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 27 października 2009, 21:47 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 października 2009, 15:14
Posty: 10
Lokalizacja: Radomsko
Dziekuje za odpowiedz tak myślałem że to gaźnik i świece ewentualnie przewody. A na mechanice się może poznam dzięki Żukowi :) A jeszcze jedno głupie pytanie gdzie to cięgno jest w kabinie?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 października 2009, 22:09 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
u mnie tez byla taka sytuacja, ze gasła nyska przy probie ruszenia przy okazji strasznie sie grzala i jak sie potem okazalo byla to peknieta usczelka pod glowica :) Wczescniej byl sprawdzany zaplon i wsyztskie swiece dawaly iskre, gaznik byl tez sprawdzany i wyszo ze czysty. to ,ze Nyska ciagnela syf ze zbiornika to byla druga strona medalu, bo jak kreska na wskazniku byla ok 1/4 baku, to nyska cos szarpalo, wlasnie tak dziwnie pracowala, po zatankowaniu wszystko bylo w porzadku :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 października 2009, 23:04 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 października 2009, 15:14
Posty: 10
Lokalizacja: Radomsko
No może zaczne jednak od świec gaznika i przewodow a moze ktos wie jeszcze w jaki sposó łatwo naprawić niedziałający wskaźnik paliwa?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 października 2009, 11:33 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
wymienic lub naprawic plywak w baku to na 99% Umnie tez tak bylo, po prostu ten platikowy plywak dziurawy sie zrobil, i caly czas na dnie leżał, jak wymienilem to dziala wszytsko dobrze. tylko przed wymiana wez ksiazke napraw oporomierz i sprawdz rezystancje, czy jest prawidlowa a\w poszczczegolnych polozeniach plywaka, u mnie akurat bylo wszystkook, minimalne odchyly... :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 października 2009, 14:30 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1057
Lokalizacja: Polska
Ja pływaka nie wymieniłem ;) bo po co jak podczas jazdy mi skacze :D
Najlepiej zatankowac do pełna :)
A tak na serio jeżeli masz małe doświadczenie to najlepiej ucz sie go ze znajomym mechanikiem u niego w warsztacie :) pisze to serio bo rozregulowac auto jest szybko ale porządnie wyregulować to nie tak hop siup :) . A i zakup sobie stowowną literaturę :) pozdr... i witam w szeregach Żukomanów


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net