Dzisiaj jest 06 maja 2024, 22:45


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 28 kwietnia 2011, 22:17 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 stycznia 2011, 17:05
Posty: 44
Lokalizacja: Lódź
Właśnie po to pytam tutaj na forum , ponieważ to wy jesteście bardziej zorientowani w tych sprawach ;D

Założę gazownie na tym gaźniku zobaczymy jak sobie z tym poradzi ;D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 16:55 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 kwietnia 2010, 08:53
Posty: 48
Lokalizacja: Łódź
Rola gaźnika przy pracy na gazie ogranicza się tylko do przepustnicy, więc zamiana na Polonezowski, nawet jeśli mniejsze spalanie na tym gaźniku w s21 to prawda, mija się to z celem jeśli chcesz gaz założyć bo najzwyczajniej nic to nie zmieni.

_________________
Sprawna Nysa powinna skrzypieć i śmierdzieć syreną


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 19:09 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 listopada 2010, 20:39
Posty: 160
Lokalizacja: Katowice
Gażnik proponuje pozostawić ten który jest a założyć to: http://www.fordclubpolska.org/porady.ph ... res=ogolne


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 21:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 stycznia 2011, 17:05
Posty: 44
Lokalizacja: Lódź
Czy założę to pod gaźnik Żuka?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 21:59 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 listopada 2010, 20:39
Posty: 160
Lokalizacja: Katowice
Tomix_2.1 pisze:
Czy założę to pod gaźnik Żuka?


to się zakłada zamiast miksera do gazu więc albo założysz to albo mikser


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 20:36 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 stycznia 2011, 17:05
Posty: 44
Lokalizacja: Lódź
Aha rozumiem

Panowie mam pytanie czy można przy zakładaniu instalacji czasowo mieć używaną ważną butlę?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 12:38 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
butle mozesz miec uzywaną przez cały okres uzytkowania gazu, ważne zeby była legalna (musisz miec na to kwit samo nabicie na butli teraz nie wystarczy)
Instalacje tez mozesz załozyc uzywaną, ale musisz dogadac sie z chłopakami jak będzie wyglądała sprawa faktury czy tam papierów itd, bo musisz mieć w dowód wbity gaz, a używek nie wbijają
Chociaż nie twierdze że sie nie da 8) ale to juz inna historia :D

Wszystko zależy jak sie z w zakładzie umówisz, czy masz tam znajomych czy nie

Znam takich co nie wbijają butli w dowód, a do przeglądu wyjmują butle, parownik, przewody...

_________________
Predom Dezamet


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 lipca 2011, 21:55 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Mam pytanie dotyczące regulacji.
Zamontowałem nowego webera, silnik odpalił, ssanie można bez problemu zrzucić, nie gaśnie, po rozgrzaniu pali od strzała.
ALE
Gaźnik oczywiście nie jest wyregulowany, a ja niezbyt umiem to robić, coś tam zacząłem kręcić, w sumie trudno powiedzieć, czy jest lepiej, czy gorzej, czy tak samo. Ale generalnie do niczego nie doszedłem.

Pierwszym złym objawem jest to, że po dodaniu gazu zdycha.
Śruba regulacji przepustnicy I przelotu jest tak ustawiona, że przepustnica jest prawie całkiem zamknięta, dalsze kręcenie powoduje zdychanie silnika.
Poziom pływaka jest dobrze ustawiony.
Czasem się zdarza, że gaśnie po kilku chwilach, tak jakby go powoli zalewało, albo paliwo nie dopływało.

Co jest ?
Czy kręcić wkrętem składu mieszanki? W którą stronę?

Jeszcze mam wątpliwości co do szczelności przewodu od pompy paliwa, wymienię go niebawem i sprawdzę, czy to coś zmieni. Tymczasem czekam na Wasze rady, bo może o czymś zapomniałem, coś pominąłem, a jak sięmyśli samemu, to trudno wpaść na coś nowego, czasem banalnego.
Dzięki,
Marian.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 lipca 2011, 07:01 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
A on ci nie zasysa gdzieś "lewego" powietrza?
To jest NOWY gaźnik, nie ma luzów?

Spróbuj jeszcze na pracującym silniku pokręcić aparatem zapłonowym i kontroluj jak silnik reaguje na otwarcie przepustnicy.

Mój staruszek Weber po wyczyszczeniu i ponownym PRAWIDŁOWYM złożeniu, i wymianie membrany w pompie dał się wyregulować bez problemu, reaguje na gaz jak szalony.

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 lipca 2011, 15:16 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
NOWY, jak njbardziej. No właśnie to lewe powietrze... tylko skąd miałby ciągnąć, skoro wszelakie uszczelki są nowe, aśruby należycie dokręcone :roll: No nic, będę szukał.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 lipca 2011, 18:11 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
Marian15 pisze:
NOWY, jak njbardziej. No właśnie to lewe powietrze... tylko skąd miałby ciągnąć, skoro wszelakie uszczelki są nowe, aśruby należycie dokręcone :roll: No nic, będę szukał.


jak NOWY :arrow: NOWY to przykrecasz :arrow: odpalasz i nic niegrzebiesz :wink: sruba powietrza znaczy skladu mieszanki , reguluje sie tez i w nowym gazniku robi sie to na rozgrzanym silniku , wykrecajac dajesz wiecej powietrza , wkrecajac dajesz mniej powietrza , ta sruba jedynie jest dla wolnych obrotow , i teraz jak silnik goracy jest chodzi to ty musisz krecic ta sruba generalnie jest tak przy nowym gazniku ze niepotrzeba za duzo wykrecac ta srube , wykrec o 1 obrót i zauwazysz ze silnik dostaje nagle wolniejsze obroty , wkrec spowrotem , to znaczy 1 obrót to zawsze 2 razy jest po pól , wiesz oco chodzi :idea: jak sruba ma rowek na srubokret to stoi wedlug zegara tak to okresle np. na 12 godzinie to ty jak wkrecisz lub wykrecisz 1 obót dajmy nato spowrotem na 12 godz. to tak naprawde pol obrotu zrobiles , dwa pol obroty to 1 obrót :wink: i teraz powracajac jeszcze do regulacji to musisz ustawic ta sruba tak mieszanke zeby silnik mial wysokie obroty (wylapac rowna prace z wyzszymi obrotami ) po regulacji ta sruba, nastepnie zmniejszasz obroty sruba od przepustnicy znaczy wolnych obrotow ustaw tak zeby 700-800 obr chodzil na weberze moze ciut wyzej na wolnych chodzic.Stan plywaka w nowym gazniku jest ustawiony fabrycznie nic nietrzeba grzebac.To z tymi obrotami to tak tylko zebys wiedzial jezeli bedzie pisac w instrukcji obslugi 1,5 obrotu wykrecona sruba , oto chodzi zeby wiedziec , to tak jest najczesciej w motorowych gaznikach fabryczne ustawienie

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 sierpnia 2011, 22:07 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Powiedzcie mi drodzy Panowie -

W jakim celu w uszczelce pomiędzy kolektorem ssącym i wydechowym są dwie dodatkowe dziury, poza otworami na śruby?

Bardzo Was proszę o odpowiedź, bo już doszedłem do ściany ze wszyelkimi domysłami. Skończył mi się mózg do myślenia. :roll:

Dzięki.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 03 sierpnia 2011, 03:54 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
ja do tej pory spotkalem sie z uszczelkami co niemaja dodatkowych dziur , musisz zdjecie zrobic oco ci chodzi .

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 03 sierpnia 2011, 16:23 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Oto zdjęcie:
Obrazek


Do czego zmierzam- w kolektorze ssącym też są dwie mini dziurki, które są własnie na wysokości otworów w uszczelce ORAZ w kolektorze wydechowym!

O takie dziurki:

Obrazek

Przez to paliwo wycieka na kolektor wydechowy..
Totalnie tego nie rozumiem. Myśleliśmy, że to jakieś dziury postprodukcyjne, z odlewów, że tak musi być, tylko wtedy po grzyba uszczelka też by miała otwory?!

Pewien mądry kolega podsunął myśl, w którą prawie uwierzyłem, że paliwo, gdy jest go za dużo wypływa tymi otworami, a jesli nie, to jest zasysane dodtakowe powietrze i nic nie wypływa. Że niby taki "zawór bezpieczeństwa" przed zalaniem świec. Faktycznie, świece się nie zalewają, ale silnik nawet nie chce odpalić, bo całe paliwo spiernicza przez tajemnicze dziurki!
Poza tym który konstruktor wymyśliłby wspaniały pomysł, by nadmiar paliwa wyciekał sobie na kolektor wydechowy!? Który w czasie pracy silnika jest mega rozgrzany i nie chcę nawet myśleć, czym mógł by się skończyć taki wyciek....

Nie jest to jedyny kolektor od Webera, w którym spotkałem się z tymi dziurkami.

Więc pytam:
Do czego one służą? Czy może olać, założyć pełną uszczelkę i mieć w dupie?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 03 sierpnia 2011, 18:14 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
tak to jest zabezpieczenie , jezeli by sie zawiesil zaworek plywakowy , albo by sie mogla tez poluzowac dysza to wtedy duzy nadmiar paliwa tam wycieknie , te dziurki musza byc , jezeli by ich niebylo to by sie napelnily cylindry w tym momencie jak tlok idzie w góre nastepuje zerwanie korbowodu bo za duze sprezenie nastapi , albo pognie korbowod , i falszywego powietrza tez tyle przez te mini dziurki niezaciagnie zeby to mialo negatywny wplyw na prace silnika, mam nowke kolektor on ma tez te dziurki , ale to wtedy masz cos nietak z gaznikiem przelewa caly czas.

ssanie sprawdz czy zamyka , przez ssanie moze dodatkowo paliwa duzo dostawac , a na starym gazniku bylo ok ?

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net