Dzisiaj jest 29 marca 2024, 14:03


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna
Autor Wiadomość
Post: 14 sierpnia 2016, 20:22 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
no ten GL 118 to chyba mniejszy od GL 200 ale dziala na tej samej zasadzie , ja to przerabialem w 2004 roku wiec takie byly moduly i cewke 4226 uzylem :wink: chodzi wszystko do dzis.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 sierpnia 2016, 20:48 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
obudowa ta sama, gl100 ma mniejsza-ale on jest pod zwykłą cewkę, nie ma ukł. ograniczajacego prad na pierwotnym cewki

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 sierpnia 2016, 13:43 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 10 sierpnia 2016, 11:07
Posty: 11
Lokalizacja: Godzisk Mazowiecki
Pojazd: FSC Żuk 1975r
może ktoś mnie oświecić co to za podciśnienie idzie od aparatu do gaźnika jak działa i co ma na celu?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 sierpnia 2016, 17:02 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
to jest membrana która steruje podcisnieniem w aparacie zaplonowym zaplon , ciut zmienia zaplon dopasowuje do obrotów silnika przez co przyspiesza zaplon przesuwajac plytke aparatu zapl.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 sierpnia 2016, 17:45 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
dokładnie to dopasowuje do obciażenia silnika.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 sierpnia 2016, 08:19 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 10 sierpnia 2016, 11:07
Posty: 11
Lokalizacja: Godzisk Mazowiecki
Pojazd: FSC Żuk 1975r
ok dzieki


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 sierpnia 2016, 21:40 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 stycznia 2016, 22:33
Posty: 147
Lokalizacja: Żabia Wola - Bartoszówka
Pojazd: Żuk A15 1969
Powrót paliwa w moim S21 zrobiony i działa to super. Do baku smok z powrotem od żuka diesla Za pompą paliwa trójnik 8mm z alledrogo - do baku powrót i do gaźnika. Przewody wszystkie 8mm. Powrotny w baku przedlużony do dna i ma fi 5mm na wejściu, ssący rozwiercilem zagniecioną baryłkę do 6mm.
Działa super, gażnik suchy z zewnątrz, paliwa nie brakuje. Przy uruchamianiu na ssaniu nie cieknie z tych dziwnych dziurek na kolektor...
Testowane na pompie mechanicznej i elektrycznej. Elektryczna ciszej pracuje teraz. Jest specjalna do gaźników z mniejszym ciśnieniem.
Umordowałem sie tylko z wyjęciem baku ale było warto...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 sierpnia 2016, 19:28 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
powrót powinien być 5-6mm więc jest ok

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 maja 2017, 10:45 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 17 maja 2017, 12:53
Posty: 28
Pojazd: Żuk A-111B, 1991r.
Przeszukiwałem trochę forum w temacie mojego problemu, ale nie znalazłem odpowiedzi, więc pozwolę sobie wysmarować pytanka tutaj :)

Mam problem z pompą paliwa w s-21. Żuczek został niedawno zakupiony i nie skontrolowałem sprawności miernika paliwa i pech chciał, że jadąc pod górkę skończyła mi się wacha i silnik zaciągnął cały syf świata jaki tylko był w baku. Dziadzio, poprzedni właściciel, założył LPG i samochód udało mi się odpalić na gazie i uciec ze skrzyżowania. Po ponownym zalaniu paliwem silnik nie odpala na benzynie - pompa nie ciągnie benzyny z baku. Rozebrałem pompę, wybrałem cały syf + kamień, który osadził się pod kopułką i na uszczelce, wymieniłem membranę. Po analizie okazało się, że padł zaworek ssący. Teraz dwa pytania:
1. Jak wymienić zaworek? Czy zrobić od razu wymianę obu zaworków? Dostałem też poradę od znajomego co jeździł na Żukach, by najlepiej wymienić całą pompę, bo jest ryzyko, że po samej wymianie zaworków może być luz i pompa będzie się zapowietrzać.
2. Filtron na swojej stronie (http://www.wixfiltron.com.pl/index.php/ ... ars?cat=10) zaleca do filtrowania paliwa włożenie PS-822. Przyznam się, że moje doświadczenia z mechaniką pojazdową raczej odnoszą się do produkcji około roku 2000 i nowsze, więc filtr paliwa w samochodzie wydawał mi się czymś oczywistym. Jakie było moje zaskoczenie, gdy tu nie znalazłem takiego cuda. Pytanie: montować w układ czy nie? Ma ktoś podrzucić zdjęcie jak umieszczacie to u siebie w Żuczku?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 maja 2017, 11:01 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Wymien zaworki oba, one mają tam takie male uszczelki pod soba-daj nowe, dorób z tekturki. Jak sie skonczylo paliwo to musisz naprawdę dlugo recznie pompować pompką, żeby zaciągnąć paliwo do układu.
Filtr koniecznie zamontuj między pompą a gaźnikiem, na wężu elastycznym. Wielkiej filozofii w tym układzie paliwowym tu nie ma, proste to jak konstrukcja cepa ;)

P.S. jak pompujesz recznieto pamietaj pozostawic dzwignie w pozycji do dołu, bo inaczej pompa nie będzie miała prawidlowego skoku.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 maja 2017, 11:23 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 17 maja 2017, 12:53
Posty: 28
Pojazd: Żuk A-111B, 1991r.
Marian pisze:
Wymien zaworki oba, one mają tam takie male uszczelki pod soba-daj nowe


O cholipa, to jest mega precyzyjna robota. Szkoda że tego nie idzie nigdzie kupić :(

Marian pisze:
Filtr koniecznie zamontuj między pompą a gaźnikiem, na wężu elastycznym.


A nie warto by założyć taki filtr przed pompą, aby uniknąć pakowania syfu do pompy? Czy jest wtedy jakiś problem na pompowaniu z baku?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 maja 2017, 14:47 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Pompa ma i tak osadnik, w baku smok jest opatulony gestym sitkiem, filtr przed pompa może zablokowac przeplyw, nie testowalem, zawsze mielismy za pompą i wszystko git.

Z tą precyzją nie przesadzaj ;)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 maja 2017, 15:38 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 17 maja 2017, 12:53
Posty: 28
Pojazd: Żuk A-111B, 1991r.
Dzięki serdeczne :)
Przyjrzę się dokładnie pompie i zaworkom jak przyjdą na miejsce. Na wszelki wypadek wziąłem zamówiłem też pompę, udało mi się znaleźć identyczną w granicach 110zł. Plan jest taki, że jeśli nie uda mi się zrobić na placu tych zaworków to zabiorę starą pompę na warsztat, a wstawię tę nówkę. Teraz będę się głowić nad ewentualną wymianą pompy, bo dostęp tam nie jest lekki, o ile jeszcze do kopułki osadnika i tych sześciu śrub udało mi się sięgnąć ręką o tyle mocowań do bloku silnika nie widzę, czuję że czeka mnie demontaż chłodnicy :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 maja 2017, 19:32 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
ja daje zawsze filtr przed pompą i jest dobrze

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 maja 2017, 20:27 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Da radę zdemontować pompę bez demontażu chłodnicy czy kolektora. Trzeba się trochę nagimnastykować, ale wg mnie i tak jest łatwiej niż przy demontażu alternatora :D

Strucel - w Nysie filtr masz przed pompą mechaniczną i jest git?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net