Dzisiaj jest 28 maja 2024, 14:52


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 03 sierpnia 2011, 21:11 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5080
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Nie. Na starym i na nowym to samo. Leje jak ****. A poziom pływaka ustawiony precyzyjnie. nie wiem już o co chodzi :roll: Co w nowym gaźniku może być nie tak, żeby za dużo paliwa dostawał?!

I nadal nie wiem, co za ...ekhm... wymyślił, żeby nadmiar paliwa wypływał na kolektor wydechowy.. :roll:

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 sierpnia 2011, 04:27 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
no i nieodpala czy odpala tylko na zimnym silniku ? Mozesz miec za duze cisnienie pompy paliwa , sprezyna membrany moze byc przyczyna tego. Jak za duze cisnienie to bedzie paliwo pchac przez gaznik wtedy przepelnia sie komora plywakowa.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 sierpnia 2011, 09:25 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5080
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Nie odpala wogóle. Wcześniej odpalała, ale po dodaniu gazu zdychała :? Regulacja składu mieszanki i wolnych obrotów nic nie dawała...

Właśnie to samo pomyślałem o tej pompie paliwa, ale jakim cudem spręzyna może być nagle mocniejsza, niż była? ;) Mam zapasową pompę, w sumie mogę zamienić. Ale to wszystko jakieś dziwne mi się wydaje.
Już nawet myślałem, czy zawory się nie zatarły, ale nie, wygląda, że wszystko chodzi ładnie. :roll: No cóż będę walczyć z pompą paliwa w takim razie :)

Jeszcze a propos tej pompy - może podkładka izolacyjna jest za cienka i za duży skok ma dzwigienka? Czy to może być przyczyną? Może nowa podkładka dobrej grubości załatwiłaby sprawę?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 sierpnia 2011, 18:39 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
Marian15 pisze:
Nie odpala wogóle. Wcześniej odpalała, ale po dodaniu gazu zdychała :? Regulacja składu mieszanki i wolnych obrotów nic nie dawała...

Właśnie to samo pomyślałem o tej pompie paliwa, ale jakim cudem spręzyna może być nagle mocniejsza, niż była? ;) Mam zapasową pompę, w sumie mogę zamienić. Ale to wszystko jakieś dziwne mi się wydaje.
Już nawet myślałem, czy zawory się nie zatarły, ale nie, wygląda, że wszystko chodzi ładnie. :roll: No cóż będę walczyć z pompą paliwa w takim razie :)

Jeszcze a propos tej pompy - może podkładka izolacyjna jest za cienka i za duży skok ma dzwigienka? Czy to może być przyczyną? Może nowa podkładka dobrej grubości załatwiłaby sprawę?


k... jakies skrzynie biegow remontujesz co i tak tego niebedziesz potrzebowac , zajmujesz sie fajansem :twisted: , nyse doprowadz do stanu takiego zeby chodzila , i podstawa to teraz pomysl co zmieniles gdzie grzebales , ta gruba podkladka pod pompe paliwa zaczyna byc rarytasem !!! najczesciej peka bo ludzie te 2 sruby co pompa jest mocowana tak mocno dokrecaja , pompe chyba tez sam regenerowales , wyjeb ten shit , nowa pompa za 70 zl wstawic i kup orginalna podkladke pod pompe daj 2 uszczelki i zobaczysz jaki bedzie efekt , teraz jak wykrecisz swiece po kreceniu rozrusznikiem powinna az kapac jest tak? czy sucha ?

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05 sierpnia 2011, 00:25 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Marian15 pisze:
Jeszcze a propos tej pompy - może podkładka izolacyjna jest za cienka i za duży skok ma dzwigienka? Czy to może być przyczyną? Może nowa podkładka dobrej grubości załatwiłaby sprawę?


A czytałeś o regulacji skoku dźwigienki grubością podkładki? Wiem wiem.. jest to opisane przy Fiacie 126P, ale i tu może to być klucz do zagadki.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05 sierpnia 2011, 04:53 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
ta orginalna podkladka pod pompe ma 1,2 cm grubosci jezeli dobrze pamietam ona spelnia 2 funkcje odstep i izolacja przed cieplem.Jak wmontujesz orginal to wiesz co masz.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 listopada 2011, 21:31 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 maja 2010, 22:47
Posty: 89
Lokalizacja: podkarpacie
a ja posiadam nowy gaznik webera ale dedytkowany do fiata 125p i teraz jakie dysze i ktore musze wymienic zeby pasowały do silnika s21(warszawa) i jakie te dysze maja byc?? jakis schemat?? wiem ze musze wymiec srodek gaznika bo s21 ma wieksza przepustowosc


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 listopada 2011, 21:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
oznaczenie gaznik jakie ma? bo weberow bylo kilka , najlepszy to typowy do S21 oznaczenie 28/35S2A1 z elektrozaworem , podaj typ twojego webera

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 listopada 2011, 23:42 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
Fiatowski ma nie tylko inne dysze ale też inne gardziele do S21 tak jak pisał Tomek gardziele mają 28 i 35mm a w 125p chyba obie po 33mm

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 listopada 2011, 05:59 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
byly webery 34S2A1 i 34S2B1 w odmianie B1 jest druga przepustnica otwierana mechanicznie , A1 druga przepustnica jest otwierana przez membrane podcisnieniowo

fiatowski ma podobna budowe i oznaczenie 34DCHD

gaznik 28/35S2A1 to nowoczesna wersja produkowana od 1986 r , tak ze na tych pierwszych weberach ktore pokazaly sie na poczatku lat 70 niebedzie oszczedne spalanie . Naj oszczednejszy to wlasnie ten 28/35S2A1.

tu bylo pisane
http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic. ... sc&start=0

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 listopada 2011, 09:40 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 maja 2010, 22:47
Posty: 89
Lokalizacja: podkarpacie
posiadam gaźnik z otwieraniem drugiej przepustnicy mechanicznie,tylko teraz dysze muszę zmienić.... czy ktos mi doradzi ktore to dysze??


na rysunku widac gaznik o oznaczeniu 34S2A1 i jest otwierany mechanicznie!(taki posiadam lecz od fiata)

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 listopada 2011, 19:34 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
jutro ci napisze jakie dysze

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 listopada 2011, 08:56 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
Obrazek

kliknij w miniaturke

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 listopada 2011, 10:21 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 maja 2010, 22:47
Posty: 89
Lokalizacja: podkarpacie
a kolega masz moze jakis schemat ktore to dysze z schematu nalezy wymienic zeby gaznik od fiata 125p pasował do s21??


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 listopada 2011, 12:36 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
przeciez masz na obrazku podane rozmiary dysz do stosowania w S-21 , ty musisz wszystkie dysze wymienic z tego fiatowego gaznika , najlepiej rozkrec ten gaznik fiatowy i porownaj z obrazkiem rozmiary dysz

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net