Dzisiaj jest 21 października 2018, 01:47


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 246 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następna
Autor Wiadomość
Post: 04 lipca 2017, 10:24 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lutego 2015, 21:39
Posty: 289
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Żuk A07
Niestety nie jest pasująca. Rurka smoka wchodzi do środka więc najlepiej sobie wyjąć smok i zmierzyć.
Ja kupiłem taką za 5zl nasunąłem węża paliwo odpornego na smoka odpowiednio skróconego i wcisnąłem na siłę do siateczki. Opiera się to o dno baku więc nie wyleci.
Nie jest może jakoś najlepiej to rozwiązane ale nie było też czasu, w każdym razie przejechało 500 km w tym Rajd Żuka i zero problemów.

Załącznik:
2.jpg
2.jpg [ 108.94 KiB | Przeglądany 1264 razy ]

_________________
https://www.facebook.com/zukolak/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 lipca 2017, 15:39 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 17 maja 2017, 12:53
Posty: 28
Pojazd: Żuk A-111B, 1991r.
Patent dość rozsądny, na dobrym zacisku powinien długo posłużyć. Dzięki!
Mam nadzieję, że po robocie ze smokiem i wymianą zbiornika skończą mi się histerie z układem paliwowym i przejdę wreszcie dalej, bo końca nie widać.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 lipca 2017, 09:23 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 17 maja 2017, 12:53
Posty: 28
Pojazd: Żuk A-111B, 1991r.
W końcu wygrałem walkę na linii: zbiornik - smok - przewód paliwa - pompa paliwa. Tak jak wspominałem wcześniej smok był zapchany kawałkiem filtra, ale prócz tego znalazłem skorodowane miejsce na przewodzie paliwowym, gdzie prawdopodobnie dostawało się powietrze. Teraz pompka pompuje jak wściekła, pluje jak na filmach w internecie.

Taka uwaga dla posiadaczy skrzyniowców: jak będziecie kiedyś kupować zbiornik paliwa sprawdźcie dokładnie bak. Kupiłem nowy zbiornik, który w odróżnieniu od oryginału miał francowatą różnicą - komuś się chyba spieszyło na fabryce i przyspawał przegrodę baku zupełnie na odwrót (bliżej wału napędowego, zamiast do krawędzi zewnętrznej auta), co ma dość istotny skutek - czujnik nie ma jak pracować w baku. A że otwory w czujnikach nie są symetryczne, to nie można ot tak sobie go obrócić. Bardzo pomógł mój kolega elektronik, który rozebrał cały czujnik i zlutował wszystko by pasowało i czujnik mógł swobodnie obracać się w drugą stronę. Drugi defekt mojego baku to delikatnie mniejsza wysokość baku (jakieś 5mm), tutaj pojawił się problem ze smokiem, który był za długi. Problem rozwiązałem podkładając dwie uszczelki korkowe.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 lipca 2017, 11:39 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 17 maja 2017, 12:53
Posty: 28
Pojazd: Żuk A-111B, 1991r.
Dręczy mnie jeszcze jedna kwestia. Po tych wszystkich robotach z układem paliwowym jest fajnie, autko odpala, pije ładnie bene, czujnik śmiga, itp. Dałem też filtr przed pompą. I mam taką sytuację: autko ma problem z rozruchem bez ssania. Łapie obroty i nagle je gubi. Za to na ssaniu odpala od razu. Czy to może być wina filtra? Czy szukać problemu gdzieś indziej?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 lipca 2017, 16:53 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1658
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
skoro potrzebuje ssania to mu trzeba dać, bo za zimny.

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 lipca 2017, 10:22 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lutego 2015, 21:39
Posty: 289
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Żuk A07
No dokładnie, ssanie od tego jest żeby na nim odpalać jak zimny i jechać chwilę.

_________________
https://www.facebook.com/zukolak/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 lipca 2017, 11:38 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 07 marca 2015, 21:11
Posty: 41
Może ruchomy tłoczek zubażający ssanie sie zaciął lub wyleciał? Jest umieszczony w pokrywie gaźnika prawie pomiędzy gardzielami. Powiedzmy jest kropką na czole Hinduski.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 lipca 2017, 07:41 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 listopada 2015, 09:31
Posty: 305
Pojazd: DMP Lublin "Groszek"
KrzysiekH pisze:
Dręczy mnie jeszcze jedna kwestia. [...] autko ma problem z rozruchem bez ssania. Łapie obroty i nagle je gubi. Za to na ssaniu odpala od razu. Czy to może być wina filtra? Czy szukać problemu gdzieś indziej?

Ale na zimno? Czy już na gorąco - rozgrzany do właściwej temperatury?
Bo jak to pierwsze, to jest to normalne i raczej łatwość odpalenia zimnego silnika bez ssania powinna wzbudzać niepokój.

_________________
pozdrrrawiam! :)
zbYszek http://www.zbychewka.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 lipca 2017, 13:21 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 17 maja 2017, 12:53
Posty: 28
Pojazd: Żuk A-111B, 1991r.
na zimno, na zimno
no ale mamy lato, 20 stopni na zewnątrz, to chyba powinien chwytać też bez ssania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 lipca 2017, 14:40 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2474
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
NIekoniecznie - ciepły (nie ostygnięty całkiem po pracy), to tak. Ale rozruch zimnego silnika wymagajacy ssania to jak najbardziej w porządku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 lipca 2017, 15:45 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 961
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Wręcz matematycznie... normalna temperatura pracy silnika to 90 stopni (upraszczając)
Temperatura 20 stopni to aż 70 stopni mniej... (w silnikach o zapłonie samoczynnym to świeca żarowa się załącza)
Zima 0 stopni... to ledwie 20 stopni mniej :D

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 lipca 2017, 16:39 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4706
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
20stopni to zimny silnik. Trzeba mu dać ssania. Jeśli nie trzeba, to można się martwić - znaczy, że mieszanka za bogata :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 lipca 2017, 20:49 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1658
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
jak jest mocny zapłon elektroniczny i dobre sprężanie to rzeczywiście potrafi palic bez ssania przy +20. ale generalnie to rzadkie przypadki.

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 lipca 2017, 08:14 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 17 maja 2017, 12:53
Posty: 28
Pojazd: Żuk A-111B, 1991r.
dziękuję Panowie :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 sierpnia 2017, 12:05 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 grudnia 2014, 17:51
Posty: 298
Lokalizacja: gdynia
Witam, w trakcie czyszczenia wypadło mi taka mała tulejka gdzie ona powinna być?

Obrazek

Taka sama druga tu jest na środkuObrazek

Pasuje w otwór u gory po prawej lecz w uszczelce nie ma otworu (stara uszczelka porwana i nie widać)

_________________
Zuk a111b 91'
Nysa T522 90'
Nissan Cherry 83'
Fiat 126p 125p 82'
Niewiadow n126 75'
Trabanta 601 72'
Wsk 125 58'


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 246 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net