Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
http://forum.polskiedostawczaki.pl/

Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regulacja
http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=777
Strona 17 z 17

Autor:  zolwik [ 10 sierpnia 2017, 12:07 ]
Tytuł:  Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul

zolwik pisze:
Witam, w trakcie czyszczenia wypadło mi taka mała tulejka gdzie ona powinna być?

Obrazek



Taka sama druga tu jest na środkuObrazek

Pasuje w otwór u gory po prawej lecz w uszczelce nie ma otworu (stara uszczelka porwana i nie widać)


Może pod któraś dysza?

Autor:  OLO [ 11 sierpnia 2017, 11:20 ]
Tytuł:  Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul

To tulejka dystansowa wchodząca w gumę puszki filtra powietrza. Żebyś nie zgniótł za mocno gumy jak dokręcasz puszkę. Warto uważać przy zdejmowaniu puchy, bo tulejki jak widać lubią wpadaćw dziwne miejsca.

Autor:  Strucelsw [ 14 sierpnia 2017, 08:17 ]
Tytuł:  Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul

to jest chyba małe i mosieżne, przelotka kanału powietrza, wchodzi w otwór też na środku, ale po lewej stronie zdjęcia, przy dyszy pompki przyśpieszajacej

Autor:  zolwik [ 14 sierpnia 2017, 12:49 ]
Tytuł:  Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul

Dzięki okazało się że to tulejka/przelotka ale od drugiego końca gaźnika

Autor:  sp4tkl [ 04 grudnia 2017, 02:44 ]
Tytuł:  Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul

Witam kolegów,bardzo proszę o oświecenie mnie co do elementu który zaznaczyłem na zdjęciu.
Co to jest? za co odpowiada,czy to jest ruchome czy stałe. Gdzieś widziałem że pod tym elementem jest jeszcze sprężyna która tkwi w kolektorze wlotowym.Mam nowy kolektor pod Webera i w tym miejscu jest dziura ale bez gwintu.Na tym zdjęciu widać że poniżej tego tajemniczego elementu jest zainstalowany króciec z nałożonym zielonym wężykiem który gdzieś idzie.Czyżby ten element pracował na wciskanie i robił za zawór. Oświećcie mnie bom zielony.A poglądowe zdjęcie jest z tego forum kolegi nysanka.

Załączniki:
kolektor nysa.jpg
kolektor nysa.jpg [ 62.67 KiB | Przeglądany 10669 razy ]

Autor:  Marian [ 04 grudnia 2017, 08:00 ]
Tytuł:  Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul

To układ zasysania oparów oleju - przewietrzanie miski olejowej, żeby cały ten syf nie szedł prosto przez gaźnik tylko wpadał bezpośrednio do kolektora ssącego.

viewtopic.php?p=44570#p44570

Autor:  LionelMeg [ 02 listopada 2021, 09:02 ]
Tytuł:  Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul

ok dzieki


——————————————————————————
nike zoom type

Autor:  Daniel22 [ 15 listopada 2022, 00:04 ]
Tytuł:  Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul

Panowie, mamy problem z nysą z S-21, chodzi na 3 cylindry. Zapłon własnej konstrukcji, elektroniczny, przystosowany z cinquecento na CPWK. Jest mocna iskra na każdym cylindrze. Gaźnik to 34dcmp z fiata 125p - dysze raczej fiatowskie. Szukać gaźnika z nysy, czy raczej na gaźniku ze 125p powinna chodzić - kulawo, ale na 4 cylindry na wolnych?

Autor:  CZESIO1958 [ 15 listopada 2022, 07:49 ]
Tytuł:  Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul

Ma działać.
Bym sprawdził po kolei kompresja, zawory itd.

Autor:  Daniel22 [ 15 listopada 2022, 12:45 ]
Tytuł:  Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul

Na garze, na którym nie chce chodzić, kompresja 11,5, luzy zaworowe są wg książki.

Wcześniej miała problem z wypadającymi popychaczami ze szklanek.

Autor:  Strucelsw [ 15 listopada 2022, 20:21 ]
Tytuł:  Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul

sprawdz uszczelkę pod kolektorem ssacym.
gaznik dcmp jest z poldka sprzed 86r.
bedzie chodzil, ale wymaga innych dysz- 1 przelot 115 głowna powietrza i 225-230 powietrza 45 paliwo na wolnych. 2 przelot-zalezy jaka gardziel ma, 24 czy 26, przy 26 145-155, 125 lub 135 jesli ma 2 gardziel 24mm
poza tym inny jest mechanizm odpowietrzenia skrzyni korbowej. cienki wezyk z odmy filtra pow. podlacza sie do krocca przy osce 1 gardzieli a ten ori krociec przy tloczku zaslepia
jak cos pisz na priv

Autor:  DenysG [ 17 lutego 2023, 14:02 ]
Tytuł:  Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul

Strucelsw pisze:
sprawdz uszczelkę pod kolektorem ssacym.
gaznik dcmp jest z poldka sprzed 86r.
bedzie chodzil, ale wymaga innych dysz- 1 przelot 115 głowna powietrza i 225-230 powietrza 45 paliwo na wolnych. 2 przelot-zalezy jaka gardziel ma, 24 czy 26, przy 26 145-155, 125 lub 135 jesli ma 2 gardziel 24mm
poza tym inny jest mechanizm odpowietrzenia skrzyni korbowej. cienki wezyk z odmy filtra pow. podlacza sie do krocca przy osce 1 gardzieli a ten ori krociec przy tloczku zaslepia
jak cos pisz na priv

Dziękuję. Sprawdziłem. Wszystko jest tak jak napisałeś. Naprawiłem to i teraz działa

Autor:  Strucelsw [ 25 lutego 2023, 18:23 ]
Tytuł:  Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul

ciesze sie ogromnie

Strona 17 z 17 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/