Forum Miłośników Polskich Dostawczaków http://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regulacja http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=777 |
Strona 17 z 17 |
Autor: | OLO [ 11 sierpnia 2017, 11:20 ] |
Tytuł: | Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul |
To tulejka dystansowa wchodząca w gumę puszki filtra powietrza. Żebyś nie zgniótł za mocno gumy jak dokręcasz puszkę. Warto uważać przy zdejmowaniu puchy, bo tulejki jak widać lubią wpadaćw dziwne miejsca. |
Autor: | Strucelsw [ 14 sierpnia 2017, 08:17 ] |
Tytuł: | Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul |
to jest chyba małe i mosieżne, przelotka kanału powietrza, wchodzi w otwór też na środku, ale po lewej stronie zdjęcia, przy dyszy pompki przyśpieszajacej |
Autor: | zolwik [ 14 sierpnia 2017, 12:49 ] |
Tytuł: | Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul |
Dzięki okazało się że to tulejka/przelotka ale od drugiego końca gaźnika |
Autor: | Marian [ 04 grudnia 2017, 08:00 ] |
Tytuł: | Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul |
To układ zasysania oparów oleju - przewietrzanie miski olejowej, żeby cały ten syf nie szedł prosto przez gaźnik tylko wpadał bezpośrednio do kolektora ssącego. viewtopic.php?p=44570#p44570 |
Autor: | LionelMeg [ 02 listopada 2021, 09:02 ] |
Tytuł: | Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul |
ok dzieki —————————————————————————— nike zoom type |
Autor: | Daniel22 [ 15 listopada 2022, 00:04 ] |
Tytuł: | Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul |
Panowie, mamy problem z nysą z S-21, chodzi na 3 cylindry. Zapłon własnej konstrukcji, elektroniczny, przystosowany z cinquecento na CPWK. Jest mocna iskra na każdym cylindrze. Gaźnik to 34dcmp z fiata 125p - dysze raczej fiatowskie. Szukać gaźnika z nysy, czy raczej na gaźniku ze 125p powinna chodzić - kulawo, ale na 4 cylindry na wolnych? |
Autor: | CZESIO1958 [ 15 listopada 2022, 07:49 ] |
Tytuł: | Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul |
Ma działać. Bym sprawdził po kolei kompresja, zawory itd. |
Autor: | Daniel22 [ 15 listopada 2022, 12:45 ] |
Tytuł: | Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul |
Na garze, na którym nie chce chodzić, kompresja 11,5, luzy zaworowe są wg książki. Wcześniej miała problem z wypadającymi popychaczami ze szklanek. |
Autor: | Strucelsw [ 15 listopada 2022, 20:21 ] |
Tytuł: | Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul |
sprawdz uszczelkę pod kolektorem ssacym. gaznik dcmp jest z poldka sprzed 86r. bedzie chodzil, ale wymaga innych dysz- 1 przelot 115 głowna powietrza i 225-230 powietrza 45 paliwo na wolnych. 2 przelot-zalezy jaka gardziel ma, 24 czy 26, przy 26 145-155, 125 lub 135 jesli ma 2 gardziel 24mm poza tym inny jest mechanizm odpowietrzenia skrzyni korbowej. cienki wezyk z odmy filtra pow. podlacza sie do krocca przy osce 1 gardzieli a ten ori krociec przy tloczku zaslepia jak cos pisz na priv |
Autor: | DenysG [ 17 lutego 2023, 14:02 ] |
Tytuł: | Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul |
Strucelsw pisze: sprawdz uszczelkę pod kolektorem ssacym. gaznik dcmp jest z poldka sprzed 86r. bedzie chodzil, ale wymaga innych dysz- 1 przelot 115 głowna powietrza i 225-230 powietrza 45 paliwo na wolnych. 2 przelot-zalezy jaka gardziel ma, 24 czy 26, przy 26 145-155, 125 lub 135 jesli ma 2 gardziel 24mm poza tym inny jest mechanizm odpowietrzenia skrzyni korbowej. cienki wezyk z odmy filtra pow. podlacza sie do krocca przy osce 1 gardzieli a ten ori krociec przy tloczku zaslepia jak cos pisz na priv Dziękuję. Sprawdziłem. Wszystko jest tak jak napisałeś. Naprawiłem to i teraz działa |
Autor: | Strucelsw [ 25 lutego 2023, 18:23 ] |
Tytuł: | Re: Układ zasilania - gaźnik, pompa paliwa - diagnoza, regul |
ciesze sie ogromnie |
Strona 17 z 17 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |