Dzisiaj jest 07 maja 2024, 12:41


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 10 lutego 2010, 09:50 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
Jey pisze:
Z rozmowy facet wydawał się na prawdę sensowny no i widać że ogarnia te auta. Poza tym kontakt pozyskany z tego forum, więc wydaje mi się że w jakimś tam stopniu powinien być sprawdzony i można mu zaufać, skoro ktoś go tu podał :) Wiadomo że najlepiej mieć swoich zaufanych mechaników. Mam takich w KRK, ale od BMW :D Żukami jakoś niechętnie się zajmują. A z tymi na Klasztornej.. cóż, zobaczymy po pierwszej wizycie, czy zawiążemy dłuższą współpracę


zapewne auto diagnozował Ci pan Tadzio , majster. Robią dobrze , ceny są w porządku nie powalą Cię :wink:
Wiele razy tam byłem i zawsze ok . Nie są naciągaczami.

Piszesz że lubisz BMW...coś mi tu V12 przewinęło się przed oczami... czyżby mowa o bmw 750 :twisted: ...lub 850 :shock:
Gdzie robisz BMW w KRK? Ja od tygodnia tez mam bmw , 530d Touring . Pierwszy przegląd robiłem u EDISA na kotlarskiej , u Misiaka zamówiłem kluczyk , a w TTC zrobiłem program .

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 lutego 2010, 10:49 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lutego 2010, 12:39
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
Widzę że tu sami miłośnicy porządnych aut! BMW & Nyso-Żuk :D
No miałem E38 750iL 2000r. z różnymi ciekawymi dodatkami 8) Sprzedałem Z początkiem roku. A 850 od dawna za mną chodzi. Najchętniej bym widział teraz u siebie E24, E31 i E32 Higline :D W końcu je skompletuję. Póki co na remont czeka 3200 CS Bertone. Chłopaki z TTC też są mi znani. Mamy kilku wspólnych dobrych znajomych. Mało kto w kraju ogarnia temat tego typu tuningu jak Frytek. A co do serwisu, to z prostymi mechanicznymi sprawami jeździłem na ul. Trynitarską 6, jakieś poważniejsze rzeczy to na Szczecińskiej, ale trzeba ich pilnować z cenami, bo potrafią powiedzieć przed robotą 500, a jak przychodzi do płacenia to nagle jest 850 :] Ale znają się na rzeczy i mają jednego gościa od diagnostyki który na prawdę ogarnia sprawę. Osobiście odradzam p. Jarka na ul. Siarczanej, zarówno ja, jak i kilku moich znajomych z klubu BMW7 miało z nim przejścia. Mechanicznie jeszcze coś tam ogarnia, ale elektronika/diagnostyka komputerowa słabo. I jest facet niesłowny. Natomiast najlepszy serwis jaki w życiu odwiedziłem, kilkukrotnie z resztą, zarówno z E38 jak i poprzednim E34 to AOH Jałocha w Krzywaczce. Ceny może wysokie, ale goście każde jedno BMW z ostatnich 30 lat znają do ostatniej śrubki.

Tak więc jak byś miał jakieś problemy z autem to służę pomocą. Jeżdżę bawarkami od kilku lat, więc coś tam się orientuję


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 lutego 2010, 11:10 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
no to elegancko, AOH doradzał mi też kolega , może go znasz Tomek , alias hroop , ma E30 4.0 V8 ex 325 szare. Zawsze mówiłem że Kraków to większa wioska , wszyscy się znają :) , jak znasz frytka to i reszte chłopaków z srk pewnie też :). Pod koniec tygodnia może jakieś frytki nysko zukami się zorganizuje 8)

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 lutego 2010, 12:04 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lutego 2010, 12:39
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
hroop... coś kojarzę. No swego czasu jeździłem regularnie z kumplem na spoty SRK. Zarówno na czwartkowe rybitwy jak i w zimie na driftowe szaleństwa. Moimi "łącznikami" z Frytkiem jest Peter (Fryt od jakich dwóch lat robi mu Calibre 2.0 TDI) i Porsche (Saxo VTS Rallyteam Nanoarts- jestem w rajdach jego pilotem)
Taaa, Kraków jednak mały :) Ten weekend odpadam bo 13-15 jestem w Zakopcu, ale poza tymi terminami jakby się coś szykowało to dawaj znać.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 lutego 2010, 13:26 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
Jey pisze:
hroop... coś kojarzę. No swego czasu jeździłem regularnie z kumplem na spoty SRK. Zarówno na czwartkowe rybitwy jak i w zimie na driftowe szaleństwa. Moimi "łącznikami" z Frytkiem jest Peter (Fryt od jakich dwóch lat robi mu Calibre 2.0 TDI) i Porsche (Saxo VTS Rallyteam Nanoarts- jestem w rajdach jego pilotem)
Taaa, Kraków jednak mały :) Ten weekend odpadam bo 13-15 jestem w Zakopcu, ale poza tymi terminami jakby się coś szykowało to dawaj znać.
Hehe ja w srk jestem od kąd jeszcze w 2004 pod krakchemią były spoty 8) . Masz na myśli Kole ( Kolasa ) mówiąc o calibrze tdi ? :) Z tego co wiem to 1.9 TDI co kiedyś jeździło w toledo Daniela. Z saxo vts mowa o Pawełku ? :)

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 lutego 2010, 14:34 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lutego 2010, 12:39
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
No stary, to ja też w tych czasach jeździłem pod Krakchemię. Zwłaszcza zimą. Przyjeżdżałem z Porsche (Pawłem od Saxo) Volvem 360. No a Peter = Kola :) Znam się z nimi od ładnych kilku lat. Z Porsche to jeszcze z podstawówki. Trzeba koniecznie zrobić tego Krakowskiego spota- widzę że będzie o czym rozmawiać :D Powiedz mi jeszcze, jaką masz ksywkę w środowisku SRK? Bo jest szansa że się już nie raz widzieliśmy :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 lutego 2010, 18:21 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
Jey pisze:
No stary, to ja też w tych czasach jeździłem pod Krakchemię. Zwłaszcza zimą. Przyjeżdżałem z Porsche (Pawłem od Saxo) Volvem 360. No a Peter = Kola :) Znam się z nimi od ładnych kilku lat. Z Porsche to jeszcze z podstawówki. Trzeba koniecznie zrobić tego Krakowskiego spota- widzę że będzie o czym rozmawiać :D Powiedz mi jeszcze, jaką masz ksywkę w środowisku SRK? Bo jest szansa że się już nie raz widzieliśmy :)
GREG , nie mylić z drugim gregiem od peugeota. Może znasz Masło , Troll , Ade , Komis , Pudel , Zgooras , Lato , WW itd itd ? 8)

To może pamiętasz z tamtych czasów golfa 3 GTI 16v , w którym często paliły się dosłownie klocki hamulcowe ? :twisted:

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 lutego 2010, 18:36 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lutego 2010, 12:39
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
Wszystkich co do jednego. Chociaż "znam" to może za dużo powiedziane. Bardziej bym powiedział "kojarzę". Jakoś nigdy nie udzielałem się zbytnio na SRK. Tak więc bardziej ja ich kojarzę, niż oni mnie :P Po prostu wpadałem z Kolą, Porsche i Bartkiem Janikiem (wtedy Preluda, obecnie Celica) pod krakchemię, bo lubię latać bokami :D Na wioski pamiętam że jeździł z nami często Zgooras, Ade, Corollę jakąś kojarzę bo na którymś z wypadów ktoś jej w dupę wjechał chyba bravo/brava czy czymś takim :P no i jeszcze parę osób. Zawsze taka ekipa pod 10 aut się zbierała.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 lutego 2010, 18:43 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
Jey pisze:
Wszystkich co do jednego. Chociaż "znam" to może za dużo powiedziane. Bardziej bym powiedział "kojarzę". Jakoś nigdy nie udzielałem się zbytnio na SRK. Tak więc bardziej ja ich kojarzę, niż oni mnie :P Po prostu wpadałem z Kolą, Porsche i Bartkiem Janikiem (wtedy Preluda, obecnie Celica) pod krakchemię, bo lubię latać bokami :D Na wioski pamiętam że jeździł z nami często Zgooras, Ade, Corollę jakąś kojarzę bo na którymś z wypadów ktoś jej w dupę wjechał chyba bravo/brava czy czymś takim :P no i jeszcze parę osób. Zawsze taka ekipa pod 10 aut się zbierała.
ahaha , Janik u mnie pracował przez dłuższy czas :) , teraz też go widuje ale sporadycznie , wydawało mi się że celikę sprzedał...

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 lutego 2010, 18:47 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lutego 2010, 12:39
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
Być może. Teraz to ja go widuję raz w roku przypadkiem na mieście :P Tylko z Kolą i Porsche mam stały kontakt (zwłaszcza z Porsche, bo pijemy czasem % i startujemy razem w rajdach :D )

Ja pierd*** ale off topic zrobiliśmy. Zabiją nas : Ale żeby nie było, jak tylko odbiorę żukosława to napiszę co było robione!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 lutego 2010, 18:27 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lutego 2010, 12:39
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
Dobra- wracamy do tematu. Auto dziś odebrałem, ale nie do końca jestem zadowolony :/ Tzn skrzynia i podpora wału ponoć wymienione, zalane nowym olejem. I nie powiem, jest cicho. Z jedną tylko różnicą. W dalszym ciągu wybija pierwszy bieg. I to za każdym razem. A przed naprawą tylko raz na czas. Przejadę maksymalnie kilka metrów i wywala jedynkę. No więc póki co ruszam z 2 :] No i przepięcia z 2 na 3 i z 3 na 4 są ok. Ale gorzej przy redukcji 4 na 3 i 3 na 2- za każdym razem słychać w skrzyni straszny zgrzyt. We wtorek auto wraca na warsztat :/ Ale prośba do Was- macie jakieś sugestie, pomysły co to może być?

Tak poza tym to reszta ok. Wymieniony filtr oleju, paliwa, powietrza, olej w skrzyni i silniku, płyn hamulcowy, jakieś przewodu z układu chłodzenia + dolewka płynu, z roboty jakieś tam grzebanie w hamulcu z tyłu bo jedna strona nie hamowała, wymiana w/w, usunięcie luzu w układzie kierowniczym, wymiana podpory wału + robota ze skrzynią biegów. Całość 810zł + koszt skrzyni biegów.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 lutego 2010, 18:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
w tym momencie jak noge zdejmiesz z gazu to ci wybije bieg , synchronizator do dupci , ale jak to skrzynie ci otwierali to powinni wszystkie synchronizatory wymienic na nowe , niepier... sie z tym wydaj 1300 na nowa 4 biogowa jest na allegro sprzedawca wysyla za free , placisz tylko 1300 zl :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 lutego 2010, 18:44 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5078
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
No to na bank synchronizatory, u mnie bylo to samo, a nawet gorzej, bo zgrzytalo, przy zmianie z jedynki na dwojke, z dwojki na trokjke i z trojki na czworke, ktorą trzeba bylo wrzucac jak wsteczny, przy redukcji tez ciagle zgrzytalo, wiec wymienilem skrzyniei jjest git, na wiosne tylko musze wyregulowac ja bo mi jedynka nie wchodzi :D
JEszce problemem moze byc wyrobiony lewarek i te dzwigienki, co przesuwaja zebatki wewnatrz, jak nieprecyzyjnie to jest wustawione to tez czasem potrafi zazgrzytac, ale to raczej bylby problem z wrzuceniem biegu, tak jak u mnie bylo, zgrzytanie to raczej na pewno synchronizatory ;)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 lutego 2010, 19:48 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lutego 2010, 12:39
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
Ale czemu zgrzyta tylko przy redukcjach?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 lutego 2010, 20:36 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
taka pol naprawa tu nic nieda z tymi skrzyniami , synchronizatory sa oslabione , sproboj z przygazowka redukowac co wtedy bedzie , normalnie to ta 4 biegowa musi byc tez wzmocniona do diesla zuka napewno tez jest tylko wlasciciel ktory nim jezdzil przed toba za szybko wbijal biegi , mozna nazwac za nerwowo , polecam ci tak samo i innym tez wymienic olej , wogole zrezygnowac z polskiego hipola , zalac skrzynie i most olejem zachodnim markowym SAE 80 , ja kiedys hipol wlalem do mostu i tak przejechalem moze 500 km , mysle sobie a co tam sprawdze stan oleju w moscie i jak odkrecilem korek kontrolny to wyleciala czarna breja zadka jak sraka :shock: od tamtej pory nigdy wiecej zadnego hipola , leje teraz olej co do ciezarowek umnie w firmie leja SAE 80.

aha jeszcze cos masz duzy luz na pedale sprzegla ?

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net