Dzisiaj jest 23 kwietnia 2024, 18:53


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
Post: 21 maja 2015, 18:48 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
ja regenerowalem alternator tylko dobrej jakosci lozyska !!! SKF ,FAG , INA , NTN

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 maja 2015, 20:29 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Mnie to lotto, altek nie wytrzyma życia łożysk. Następnym razem wymienię na fiatowski.
Śmigam na CX i jest ok, :P

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 maja 2015, 21:15 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
to inna sprawa

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 maja 2015, 07:19 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Strucelsw pisze:
to inna sprawa


Zwyczajnie wychodzę z założenia, że łożyska nawet najniższej póki muszą pewien okres czasu wytrzymać. Nie ma opcji, że nie. Jeśli ktoś pokłada nadzieję w fabrycznym alternatorze - jeśli napcha sprzętu po sam dach, i przetwornicę - to ja mu szczerze współczuje. Alternator może nie jest tragiczny, ale miejmy na uwadze, że żuka można zaadoptować do nowych standardów.Ciesząc się eksploatacją!

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 maja 2015, 13:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Łożyska CX nie są z najniższej półki... one są z pod dywanu :)
Kiedyś bym napisał kup FŁT kraśnik, lecz tą firmę przejęły chińczyki i sam się teraz boję jak ich jakość wygląda.
Wybór chyba tylko jest wśród SKF, FAG, INA czy wyrobów z Czech.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 maja 2015, 13:52 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Ponoć Kraśnik jeszcze leci na "Starej" produkcji i chińczyki jeszcze nie wprowadzili swojej "jakości". Ale jak długo to będzie trwać (i czy jeszcze trwa) tego nikt nie wie i pewnie nikt się nie dowie...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 czerwca 2015, 14:54 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Fabryczny alternator spokojnie daje radę napędzać zabawki w Żuku. W zeszłym roku oddałem altek do profesjonalnego remontu, zapłaciłem coś ze 280 zeta i mam spokój. Napędza dwa akumulatory, w sumie prawie 150Ah, poprzez separator. Do tego przetwornica 230V, bateria halogenów, CB, radio, lodówka i co tam jeszcze. I zdarzało się że musieliśmy światła odpalać bo nam w akumulatorach napięcie do 14,6 dochodziło.

Do obu akumulatorów mam osobne woltomierze na desce i na bieżąco widzę co się dzieje.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 czerwca 2015, 19:33 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
Diesel pisze:
Fabryczny alternator spokojnie daje radę napędzać zabawki w Żuku. W zeszłym roku oddałem altek do profesjonalnego remontu, zapłaciłem coś ze 280 zeta i mam spokój.


Fabrycznie nowy alternator miał byś za 200-250 zł więc nie wiem cz się opłacało

_________________
Predom Dezamet


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 czerwca 2015, 19:55 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Poza tym diody + łożyska + szczotki nie kosztują aż tyle, a ich wymiana nie jest aż tak trudna... trochę zdarli z Ciebie... Znam ludzi, co regenerują za 100zł, tyle, że chyba bez wymiany diód, ale je wystarczy zmierzyć, jeśli są dobre, nie ma potrzeby wymieniać.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 czerwca 2015, 19:57 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
szczotki oraz bardzo dobrej jakosci lozyska wiecej taki altek niepotrzebuje zeby znowu smigal :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 czerwca 2015, 20:03 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Nie interesuje mnie czy zdarli czy nie. Mówię że było warto, poza tym nie wiem czy fabrycznie nowy byłby równie dobry;-) Jak ktoś coś umie zrobić porządnie - to warto mu za to zapłacić.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 czerwca 2015, 08:26 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
U mnie zagości aku 220ah 1250a 12v, prądu wystarczy do pracy przez kilka godzin w pełnym obciążeniu światła na około samochodu itd.
Będzie lepiej oświetlony niż gabarty ;D
Alternator zostanie poddany tuningowi, co z resztą zamieszczę w dziale patentów :)
Myślę, że warto regenerować nasz stary altek, w żukach on sobie dobrze radzi - jest stosunkowo mocny, warto czasem zamknąć oczy i zapłacić.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 czerwca 2015, 08:29 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Już jestem ciekaw, na czym ów tuning altka będzie polegał :) Ciekawe czy się nie będzie grzał :P

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 czerwca 2015, 09:07 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Widać, że znasz się na rzeczy, bo z chłodzeniem będzie największy problem. Zwróć uwagę, że wiele alternatorów w nowych samochodach często ma obudowy które schładzają rdzeń alternatora.
To będzie czysta zabawa, jak nie wrócimy do oryginału. Alternator nowego typu, zastąpi stary, archaiczny. Zobaczymy jak to się będzie miało do zukiszcza ;)

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 czerwca 2015, 09:29 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Nie trzeba się znać, wystarczy ogarniać podstawowe prawa z zakresu elektryki :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net