Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 12:10


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Plus na masie
Post: 19 października 2023, 07:54 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 października 2023, 07:45
Posty: 5
Pojazd: Żuk S21 1991
W moim żuczku mam problem z odpaleniem.Pewnie pompa paliwa ,już zamówiłem.Autem zrobiłem 90 km jechało, sprzedający mówił że jak postoi to kiepsko pali bo paliwo wchodzi.Odnosnie plusa ,mój to rocznik 91 więc powinien być minus na masie.Czy to może mieć wpływ na odpalanie ,czy można to zmienić.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 października 2023, 14:48 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Nie bardzo rozumiem problemu i pytania.
Jak plus czy minus na masie ma mieć wpływ na pompę paliwa? W ogóle na odpalanie? Jeśli o to pytasz, to odpowiedź brzmi, nie ma to znaczenia. Niemniej, samochód z 91 roku z alternatorem powinien mieć minus na masie. Jeśli jest inaczej, to znaczy, że jest jakaś rzeźba.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 października 2023, 20:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
w 91 jest minus, plus był przy pradnicy, do ok 81r
koledze pewno chodzi o polaryzację iskry, wplyw na zaplon jest pomijalnie maly. jesli masz cewkę nie rzezbioną, od auta z minusem na masie i masz minus to wszystko ok. Sprwadz sobie luzy zaworowe, kup dobre kable zaplonowe Janmor proline S08.p i swiece Denso WF20TT bedzie palil jak złoto. pompe po dluzszym postoju typu 3 dni trzeba podpompować dzwignia reczna, bo inaczej bedzie dlugo krecil. tyle w temacie, zuk jak chuck norris, ma kopac z polobrotu

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 października 2023, 12:32 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 października 2023, 07:45
Posty: 5
Pojazd: Żuk S21 1991
Nowa pompa jak podpompuje to po wielu razach kręcenia odpalił, wyłączyłem ssanie i dupa ,znów kręcenie ,chwycił wysokie obroty i zgasł ,znowu nic ,pompa nowa ,kopułka palec ,nowe ,świece iskra jak nowe ,kable nie stare, podejrzewam gaźnik brudny ,bo jak go kupiłem po nagrzaniu wysokie obroty na luzie miał,a niestety na masie jest plus.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 października 2023, 21:10 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
to akurat nie ma zwiazku z BIEGUNEM MASY.
brudne dysze wolnych obrot,ow i główna gaznika tak, poziom i doplyw paliwa do kontroli-moga byc brudne sitka w baku i przy gazniku, przewody paliwa
swiece iskra w przypadku zuka do smietnika

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net