Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 16:42


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Post: 17 maja 2014, 16:59 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lipca 2012, 21:56
Posty: 229
Lokalizacja: Pomorze
Odnośnie braku ładowania na niskich obrotach, poniżej 1300 to ten typ tak ma !, przy załączonych światłach i innych potrzebnych odbiornika ładowanie 12+ V następuje dopiero przy obrotach 1300, tak skonstruowali , wg książki początkowe, szczątkowe ładowanie występuje od 1000 obrotów, ale bez włączonych odbiorników i to tylko 12V, lekko ponad, od 1300 zaczyna prawidłowo.Przełożenie silnik-alternator o ile się nie mylę (nie mam książki pod ręką) to wynosi 1,6:1 w alternatorze a a prądnicy 2:1, można próbować bawić się z kołami pasowymi od innych aut, ale przez fabryczny pasek skutki będą mizerne, będzie się ślizgał, najlepiej wymienić alternator na nowocześniejszy, albo ostatecznie dać małą rolkę na pasek wielo-rowkowy w alternator jak i analogicznie na zamiast koła pasowego wału korbowego, trzeba też wtedy z kołem pasowym pompy wody powalczyć ;D Żadna wymiana regulatora napięcia na elektroniczny itp. nie poprawi ładowania z dołu.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net