Dzisiaj jest 29 marca 2024, 03:38


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 15 lipca 2015, 15:32 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Hej :)

Na jakiej zasadzie działa czujnik temperatury?
Coś wydaje mi się, że wariuje.
Silnik stał całą noc, auto odpaliłem i po 2-3 sekundach od razu wskakuje na maxa i na 100% pokazuje błędny odczyt...


Obrazek

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 lipca 2015, 16:47 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
predzej wskaznik wadliwy

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 lipca 2015, 21:22 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Jak go sprawdzić ,bez wymiany ?

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 lipca 2015, 16:24 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Wskaźniki rzadko się psują,musiał by się spalić.Pewnie czujnik do wymiany,bo to najczęściej pada.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 lipca 2015, 17:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Na 90 % czujnik.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 lipca 2015, 18:57 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Gdzie ten czujnik znajdę?

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 lipca 2015, 10:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Wyjmij pokrywę silnika w środku kabiny i czujnik masz w głowicy po lewej stronie, z tyłu nad rozrusznikiem.Wpięty jest do niego jeden kabelek,a czujnik jest cały mosiężny,nie idzie go pomylić.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 lipca 2015, 11:38 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
A może sprawdź czy Tobie gdzieś się kabelek nie obtarł i nie zwiera... jeśli zwiera domasy to wskazówka od razu idzie na maksa

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lipca 2015, 15:18 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
albo srubka zardzewiala/ niedokręcona na czujniku

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2015, 12:48 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Panowie w silniku Andorii w którym miejscu znajduje się ten czujnik?
Jeden widziałem w okolicach obudowy termostatu (na jeden przewód), a na chłodnicy ten dwuprzewodowy to do czego jest?

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2015, 14:01 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
W obudowie termostatu na jeden przewód to czujnik od temperatury na wskaźnik,a ten w chłodnicy na dwa kable to termistor włączający sprzęgło elektromagnetyczne wentylatora chłodnicy.Taki gówniany i zupełnie niepotrzebny patent.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2015, 22:53 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Patent dobry, bo wentylator zżera ok. 10% mocy silnika. Zatem jeśli choćby czasowo można go wypiąć to jest już dobrze. Oczywiście jeszcze lepszym patentem jest po prostu wentylator elektryczny... chyba że jakiś cymbał zrobi sobie obejście i po załączeniu wentylatora zostawi samochód pod pracą na parkingu. A potem się dziwi wieczorem, że mu nie chce samochód odpalić ;)

Tak.. ja tak zrobiłem :)

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 lipca 2015, 00:28 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Patent niezły,pod warunkiem,że działa, ale jakoś w lublinie wstawili normalną wiskozę,a tutaj musieli udziwnić z jakimś sprzęgłem elektrycznym.Do poprawnego działania tego ustrojstwa musi być wszystko tam jak trzeba,luz ustawiony odpowiednio itd,bo inaczej,to jest to tylko kolejny pożeracz prądu.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 lipca 2015, 10:39 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
to żadne udziwnienie-patent Renault(dokładnie firmy Jaeger) z lat 50-tych, stosowany póżniej np. w 125p/1500, a stąd jak widać bezpośrednio do andorii. pożeraczem prądu nie jest, raczej koni i paliwa jak chodzi na sztywno.
A najlepszym i najtańszym jest jednak wiatrak z własnym silniczkiem elektrycznym, chodzi tylko jak potrzeba. Reszta zawsze sie troche kręci wskutek sił tarcia i hałasuje, poza tym typowe visco drogie jest.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 lipca 2015, 23:07 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Ja właśnie wiatrak skręciłem na sztywno, aby było dobre chłodzenie. Bo bałem się, że nie będzie się kręcił.
Serio zabiera on, aż 10% mocy silnika?

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net