Dzisiaj jest 28 marca 2024, 22:17


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 17 stycznia 2016, 13:37 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 grudnia 2015, 18:01
Posty: 28
Lokalizacja: Krobia
Pojazd: Żuk A11B 87r.
Witam, wymieniłem w żuku wskaźnik ciśnienia oleju, ponieważ stary nic nie wskazywał, a nowy po przekręceniu zapłonu nawet nie odpalając już strzałka wychyla się na maksa, czy czujnik jest podłączony czy nie jest tak samo. Co może być nie tak?? Pomóżcie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 stycznia 2016, 13:57 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Wygląda, jak by przewód idący do czujnika się zwierał gdzieś z masą, albo coś w samym wskaźniku jest nie tak.Już za cholerę nie pamiętam, na jakiej zasadzie to działa i czy po zetknięciu przewodu od czujnika z masą, wskaźnik ma iść na full, czy odwrotnie.Ten od paliwa działa dokładnie tak, jak piszę, ale te od oleju i temperatury mogą być inne, już nie pamiętam.Pozbyłem się tego badziewia ładnych paręnaście lat temu.Po co Ci ten wskaźnik? On i tak pokazuje głupoty, każdy Ci to napisze.Jak chcesz mieć jako taką kontrolę ciśnienia, to kup sobie zwyczajny czujnik na kontrolkę, od byle czego, nawet od ciągnika (koszt do 10pln) i wkręć zamiast tego na wskaźnik, oczywiście trzeba zredukować gwint.A jeszcze lepiej, to jakiś mechaniczny manometr, pełno tego od ciągników i to już będzie pewne i pokazywać będzie prawdę.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 stycznia 2016, 14:18 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 grudnia 2015, 18:01
Posty: 28
Lokalizacja: Krobia
Pojazd: Żuk A11B 87r.
Chciałem żeby był, ponieważ doprowadzam wszystko do oryginału i sprawności, nie chce przeróbek, ja wiem że pokazuje głupoty bo w polonezie też to miałem, jak był zimny to pokazywał a jak się rozgrzał to 0. Czujnik jest nowiutki.
Po prostu podejrzewam że to jakaś pierdoła tylko gdzie szukać? Najprościej jak pójde po kabelkach nie??


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 stycznia 2016, 14:42 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Tak, jeden przewód idzie do czujnika, drugi do plusa po kluczyku.Weź sobie na próbę kawałek luźnego przewodu i podepnij pod czujnik i pod wskaźnik zamiast tego co był.Jak nie będzie zmiany, to może coś we wskaźniku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 stycznia 2016, 20:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 grudnia 2015, 18:01
Posty: 28
Lokalizacja: Krobia
Pojazd: Żuk A11B 87r.
Już wszystko jasne, pierdoła była, wskaźnik dotykał do obudowy, przełożyłem podkładki plastikowe od starego wskaźnika, nowy miał jakieś kiepskie. Ale dzięki za pomoc.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 stycznia 2016, 20:47 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
No to w sumie na moje wyszło, bo to było to samo, co by przewód masował gdzieś po drodze.Z tych wskaźników, to dodatkową masę od obudowy ma tylko paliwowy, reszta jest całkowicie izolowana.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 września 2016, 20:35 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Pytanie z innej beczki, czy czujniki ciśnienia oleju w 4C90 (Żuk) są takie same jak w Lublinach 4CT90?

Podłączyłem i nic nie wskazuje i się zastanawiam.....

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 września 2016, 20:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
A ja tu nieraz już pisałem,że w lublinach są wskaźniki jak w polonezie i tak samo czujniki są inne.Już lublin 1 miał wskaźniki kwadratowe z poloneza i czujnik ciśnienia oleju jest też polonezowski.Czujnik temperatury też polonezowski, więc jak widzisz, trzeba wymienić albo czujniki, albo wskaźniki :mrgreen: Do tego żukowskiego wskaźnika, to większej wagi nie przykładaj, bo to głupoty najczęściej pokazuje.Jak już tak Ci się podoba, to go podepnij, ale oprócz niego, to bym radził zamontować drugi, działający,najlepiej mechaniczny.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 września 2016, 20:53 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Dzięki buźka za podpowiedź, czujnik mam już w bloku (Lublinowski) jaki podłącze pod to dokładnie wskaźnik ciśnienia oleju? Musze wycinać z deski od poloneza czy podpasuje jakiś inny?

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 września 2016, 22:39 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Słuchaj, w polonezach też głupoty lubiły pokazywać i mało komu działa dokładnie.Już pewniejsza jest kontrolka, niż te wskaźniki.Spróbuj tam wkręcić czujnik z żuka.Gwinty są chyba te same, bo to zdaje się było zamiennie montowane, w zależności, do jakiego auta szedł sinik.W tych wersjach na turbinie, może być ciut inaczej, ale chyba nadal tam jest smarowanie pompy wtryskowej wyprowadzone, jak w wolnossącym? Wychodziła rurka przykręcona taką redukcją, w którą dopiero wkręcało się czujnik na wskaźnik i tutaj właśnie dawali zamiennie jeden, lub drugi typ.Polonezowski czujnik na gwint równy na całej długości i uszczelniony jest podkładką, a żukowski jest na stożku i uszczelnia się na gwincie, ale powinien się wkręcić w miejsce tamtego.A z tym czujnikiem z poloneza, to będzie działał tylko wskaźnik z poloneza, bądź lublina.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 września 2016, 11:03 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Czujnik oleju (nazywany gruszką) w S21 i 4c90 jest taki sam?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 września 2016, 15:50 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
Nysa ma mniejszy w S21 , stare z niska deska rozdzielcza mialy te gruszki jak Zuki , warszawy

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 września 2016, 20:40 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Za bardzo mu mącisz, zamiast od razu napisać, że są takie same. :-|
I faktycznie, w późniejszych Nysach zniknął już wskaźnik i była tylko kontrolka, a zamiast tej "gruszki" był wkręcony zwykły czujnik na kontrolkę.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 września 2016, 00:58 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Pytam, bo myślałem że jest różnica i może pokazywać bzdury na "paromierzu"

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 września 2016, 09:47 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Nie nie, wszystko to samo.Wskaźniki są takie same we wszystkich żukach, więc i czujniki musieli montować takie same w obu odmianach silnikowych.To producent silnika musiał dostosować silnik do osprzętu montowanego przez odbiorcę, że tak powiem, czyli w tym wypadku, odpowiedni gwint w miejscu, w którym wkręca się czujnik.Jak tam u Ciebie wychodzi rurka do smarowania pompy? Nadal jest wyjście na czujnik ciśnienia i jednocześnie jest to śruba dociskająca rurkę do bloku? Pytam, bo gdyby się jednak okazało, że gwint nie podpasuje, to możesz odkręcić to ze starego silnika i zamienić.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net