Dzisiaj jest 29 marca 2024, 00:12


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 07 lutego 2011, 20:58 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 grudnia 2010, 13:12
Posty: 38
Lokalizacja: WW-a
Przez te kilka minut chodzi normalnie, jakby nic, a potem znienacka gaśnie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 lutego 2011, 21:10 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
przepalona cewka zaplonowa
pekniecie sprezyny przerywacza
stacyjka nadpalone styki w srodku

moze cisnienie w pompie paliwa niebyc wystarczajace , przez co komora plywakowa napelnia sie zbyt wolno , silnik gasnie jezeli wlaczysz silnik , to w tym momencie gdzie zaczyna slabnac podpompuj recznie paliwo , jezeli niezgasnie bedzie dalej chodzic to bedzie z ukladem paliwa cos , pekniecie membrany pompy.Niekonicznie to jest cos z ukladem elektrycznym , bo odpala ale chodzi te 2 minuty potem amen , to wtedy podpompuj recznie mu paliwo .

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 lutego 2011, 20:08 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 grudnia 2010, 13:12
Posty: 38
Lokalizacja: WW-a
sprawa rozwiązana, była to błahostka a mianowicie na aparacie jest śrubka na klucz 7mm i do niej przykręcony kabelek i to nakrętka była luźna i kabelek nie łączył.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 lutego 2011, 22:30 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
no to ok , przez wibracje silnika przerywacz niedostawal pradu, bo kabel luzny :wink: problem z glowy.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 lutego 2011, 21:46 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 grudnia 2010, 13:12
Posty: 38
Lokalizacja: WW-a
Gdzie, jak i czym ustawia się zapłon w Żuku, poprosiłbym o zdjęcie poglądowe jakieś, bo nie mam o tym bladego pojęcie.
Muszę ustawić zapłon, bo występuje spalanie stukowe po nagrzaniu silnika. To chyba trzeba opóźnić.
Jak ustawić zapłon do benzyny 92LO?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 lutego 2011, 22:22 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 grudnia 2010, 13:12
Posty: 38
Lokalizacja: WW-a
Przepraszam za post pod postem, ale skończył mi się czas edycji.
Ta benzyna nie ma 92 tylko 86 oktanów i jest zielonego koloru. Pytam, bo mogę dużo taniej po znajomości kupić takiej kilka beczek.
Chciałbym tez wiedzieć jeszcze jak ustawić zapłon na zwykłą benzynę 95.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 lutego 2011, 22:31 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Normalnie - na słuch :) Jak masz nagrzany silnik i wszystko inne prawidłowo ustawione (odstepy elektrod swiec, styków przerywacza, gaźnik luzy zaworów etc) to poluzowujesz śrubkę od aparatu zapłonowego i kręcisz aż będziesz słyszał, że dobrze chodzi, równo. Sprawdzaj, czy gaz bierze od razu, jeśli bierze od razu gaz i chodzi równo, nie szarpie, nie przerywa to jest dobrze :)
Albo na lampe, ale tego nie wiem jak :(

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 lutego 2011, 15:12 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 grudnia 2010, 13:12
Posty: 38
Lokalizacja: WW-a
Ale czym kręce?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 lutego 2011, 17:19 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Aparatem zaplonowym.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 lutego 2011, 20:13 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 grudnia 2010, 13:12
Posty: 38
Lokalizacja: WW-a
A jeśli strzela w gaźnik, jest słaby i ospale reaguje na dodanie gazu to jest przyspieszony czy opóźniony. Na benzynie jedzie źle a na gazie jeszcze gorzej jest :(.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 lutego 2011, 11:45 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
No to opóźniony, jak nie reaguje od razu na gaz. W przypadku lpg będzie jeszcze gorzej, bo lpg ma wyzsza liczbe oktanowa niz benzyna...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 lutego 2011, 19:17 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 23 stycznia 2011, 00:02
Posty: 11
Lokalizacja: Lublin
Odświeżam temat, bo bede akurat kupowal swiece.
O tych NGK B7HS pisza, że sa do motocykli wiec chcialem sie upewnic czy mowimy o tym samym i sa tez najlepsze do nysy:)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 lutego 2011, 19:27 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
to nima nic wspolnego czy do motoru czy do auta chodzi o gwint , kup swiece do nysy NGK B6HS jak jezdzisz przez caly rok , te B6HS swiece sa o 1 numer cieplejsze od B7HS , ja jezdze nysa tylko latem wiec wstawilem sobie 7ki , wystarczaja 7ki tez przez caly rok.Mozesz B6HS lub B7HS wstawic

HS = krotki gwint (nysa S21)
ES = dlugi gwint (nie do nysy )

B6HS odpowiadaja cieplocie iskra F75 stosowanej przez caly rok.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 lutego 2011, 19:57 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 lutego 2011, 22:51
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin
Świece NGK są produkowane we Francji (made in france) i w Japonii (made in japan). Nie kupujcie made in france!!!!! Są to bardzo złe świece. Jak NGK to tylko made in japan, które bardzo polecam!

Są jakieś odpowiedniki świec do silników S-21 firm Beru bądź Bosch'a??
Jeśli są to co o nich sądzicie?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 lutego 2011, 20:18 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Ja mam takie made in france, ale w sumie trudno mi powiedziec, czy są dobre, bo moja Nysa na razie stoi, po remoncie będę mógł coś powiedzieć :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net