Dzisiaj jest 29 marca 2024, 05:41


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
Post: 30 kwietnia 2010, 21:52 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
Jakie są najlepsze przewody do Żuka :?:
Mam na myśli coś absolutnie Najlepszego
Jakiej firmy, a może od jakiego auta długością pasują porządne przewody :?:

edit
i chyba znalazłem
http://www.ngk.de/index.php?id=1319&pd= ... &h=NYSAZUK
http://www.e-ngk.pl/rcft415-przewody-za ... p-579.html

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 06:32 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
to wez sprawdz wogole czy masz prad na przerywaczu , zaplon wlacz i sprawdz , do aparatu dochodzi taki bialy kabel to + dla przerywacza , na tym kablu prad potrzebny jak niema pradu to przyczyna lezy gdzie indziej , stacyjka , kabel gdzies przerwany itd.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 06:36 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
a tam znalazles :? ten co to sprzedaje sam niewie na dodatek na niemieckim ebay , ja ci polecam kupic kable polskiej firmy , aby byly silikonowe znaczy izolacje taka mialy , sa dostepne w sklepach zuka nysy

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 19:45 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
Całkiem zapomniałem, że ja mam cewkę gdzie indziej i potrzebuję dłuższego kabla od cewki, :roll:
więc raczej będę kupował kable na sztuki

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 21:42 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
No tak, może być. Czesto czlowiek sie glowi, co tu sie stalo, a rozwiazanie jest banalne. Sprawdze to, to jest prawdopodobne, bo jak tamten kabel byl przepalony, moze gdzies ten po drodze jest uszkodzony.. :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 03 listopada 2010, 00:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 grudnia 2009, 10:55
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa
Witam Szanownych Kolegów

Miałem podobne przeżycia, o których napiszę :)
Po wymianie silnika w mojej nysce po pownym okresie (jakieś 2 mce) okazało się, że są problemy z odpaleniem. Po szybkiej analizie okazało się, że nie ma iskry, a w zasadzie była tylko jedna za każdą próbą odpalenia a potem znikała na amen. Tak więc nyski nie dało rady odpalić. Zaczęły się poszukiwania przyczyn, zacząłem od świec - były OK. Potem cewka - również OK, wymieniałem nawet na nową. Potem było rozkręcanie aparatu zapłonowego - myślałem że przerwa jest źle ustawiona lub coś się poluzowała - zmiany kowadełka nic nie poprawiły, co więcej włożyłem inna aparat który przypadkowo odwrotnie podłączyłem co prawie zakończyło się pożarem :lol:
przyszły chwile zwątpienia. Po nich przejrzałem jeszcze kostke ze stacyjki - też wszystko OK, stacyjkę też wymieniłem i nic. Masakra...
Minął tydzień i wpadłem na pomysł żeby sprawdzić masę na silniku......jakież było moje zdziwienie gdy zauważyłem że kabel z masy silnika ledwo trzyma się na śrubie - okazało się że monter od przekładania silnia nie przykręcił dobrze masy.....
i problem się rozwiązał szczęsiliwie, szkoda że od razu na to nie wpadłem.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 04 listopada 2010, 19:58 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
lepiej miec 2 przewody masy na silnik z ramy , tak ja mam podwojne zabezpieczenie :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 grudnia 2010, 10:07 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lutego 2010, 12:39
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
Mam pewien problem z odpalaniem. Wszystko było ok, do momentu jak wziąłem wczoraj akumulator do domu coby go podładować. Trochę go ostatni mróz osłabił. Zadowolony zainstalowałem go z powrotem pod fotelem, podpiąłem klemy no i myślę sobie, grzejemy świeczki i w drogę. No to kluczyk na II i grzeję, potem kręcę kilka sekund, ale że nie chciał zaskoczyć, to myślę sobie dobra, widocznie mało zagrzałem. No to jeszcze trochę go pogrzałem no i próbuję odpalić motor a tu lipa. Za pierwszym razem jak przekręciłem kluczyk była cisza, a za drugim poszły iskry z minusowej klemy. I teraz jest tak że jak chcę odpalić, to wali iskrami przez sekundę z tej klemy i potem cisza, nie kręci rozrusznik. Spotkał się ktoś z czymś takim?

_________________
Gdyby Bóg popierał przedni napęd- chodzilibyśmy na rękach...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 grudnia 2010, 10:44 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 listopada 2010, 00:09
Posty: 17
Lokalizacja: Tarnów
Jeżeli iskry lecą z akumulatora, to zapewne masz niedokręcone klemy i nie ma dobrego styku. Sprawdź czy siedzą ciasno, gdy sa zakręcone nie powinno się ich dać zdjąć.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 grudnia 2010, 12:54 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
mozesz miec brudny akumulator, zamoczony czy coś - może się gdzieś spiecie robic i sypie iskrami. Tak jak napisałę kolega wyzej - zapnij dobrze klemy!

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 grudnia 2010, 19:48 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Przeczyść klemy, bolce akumulatora i nasmaruj wazeliną techniczną by nie śniedziały. Wszystko.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 grudnia 2010, 00:40 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lutego 2010, 12:39
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
Klemy były mocno dokręcone, czyściłem wszystko przed ponownym podpięciem. Po 2 dniach problem znikł tak samo szybko jak się pojawił...

_________________
Gdyby Bóg popierał przedni napęd- chodzilibyśmy na rękach...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 lutego 2011, 19:38 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 grudnia 2010, 13:12
Posty: 38
Lokalizacja: WW-a
Co mogło się stać, jeśli żuk chodzi ładnie wszystko działa a po 1-2 minutach gaśnie i nie ma iskry. Świece i kable nowe, zapłon ustawiony.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 lutego 2011, 20:06 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 kwietnia 2010, 08:53
Posty: 48
Lokalizacja: Łódź
W pierwszej kolejności wymieniłbym kondensator,
potem cewkę

_________________
Sprawna Nysa powinna skrzypieć i śmierdzieć syreną


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 lutego 2011, 20:13 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Jak reaguje na dodanie gazu? Napisz coś więcej? Chodzi te 2 minuty na wolnych obrotach?
Rozumiem, że mówimy o benzynowym silniku?
Jeśli tak, to poza tym, co napisał przedmówca, lub jeśli to nie pomoże sprawdziłbym przewodnictwo kabli niskiego napiecia od aparatu zapłonowego (kondensatora) do cewki, od cewki do stacyjki i styki w stacyjce. Poza tym ściągnij kopułkę, sprawdź odstęp styków przerywacza, jeśli są źle ustawione to ustaw dobrze, jeśli są brudne to przeczyść. Dużo nie można napisać, bo Ty też dużo nie napisałeś. A jakbyś trzymał pedał gazu lekko wciśnięty to też po 2 minutach zgaśnie? Na pewno nie ma iskry? Może to gaźnik (ssanie)...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net