Dzisiaj jest 19 października 2019, 04:32


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Przerywacz
Post: 16 czerwca 2011, 21:34 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4869
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Mam, a w zasadzie miałem i mam nadzieję, że nie będę już mieć, problem z przerywaczem.
Był nie tyle nadpalony co dookoła niego zgromadziło się zbrylone "coś" czarnego koloru, jakiś nagar, ale w konsystencji zastygłych bąbelków... Cholernie trudno to zdrapać, naprawdę ciężko. w końcu zdrapałem, przeczyściłem styki przerywacza i chyba jest dobrze. Taką sytuację mam 2 raz. Po pierwszym razie wymieniłem płytkę aparatu na nową. Teraz wymieniałem też przewody WN, bo co najmniej jeden miałprzebicia. Czym mogło być spowodowane narastanie tego dziwnego "Czegoś" . Zazanaczam, że przerywacz wcześniej był SUCHY bez smaru, oleju itp. Więc nie miało co się tam zbrylić.... :roll: Czy przyczyną mół być za mały prąd dochodzacy do przerywacza? A może za duży? Aparat zapłonowy mam nowy, cewkę też mam nową...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 czerwca 2011, 22:03 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 listopada 2010, 20:39
Posty: 162
Lokalizacja: Katowice
Nie pamietam jak to jest z aparatem przy silniku S21 ,ale z czego jest zrobione to coś co chodzi po wałku napedowym aparatu powodując jego przerywanie , czy nie czasem z czarnego plastyku czy czegoś mu podobnego :?:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 czerwca 2011, 05:35 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4869
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Nie, to co trze o wałek aparatu jest z białego plastiku, ale to nie to się topi. To coś się robi tuż koło styków przerywacza nawet nie na stykach. Ale jest tak blisko, ze styki się zwierają i nie ruszają...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 czerwca 2011, 18:17 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2809
Lokalizacja: EU
smarowales kowadelko przerywacza ? jezeli smarowales niewlasciwym smarem to bedzie sie topic , to wszystko jest bardzo gorace , ale k.... normalnie opadaja mi rece,pisze tu otym i spokój sie ma na wieki wiekow :

http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic. ... sc&start=0

niema iskrzenia miedzy stykami :!:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 czerwca 2011, 20:16 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4869
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
nie smarowałem niczym na razie. Przerywacza i cała płytka są suche. Odstep między stykami ustawiony prawidłowo. Stąd nie wiem, w czym rzecz.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 czerwca 2011, 22:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 985
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
A może aparat zaciąga olej z silnika jakimś magicznym sposobem? Niby było by to dziwne, aby napędem do góry... po skosie... ale może?

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 czerwca 2011, 22:14 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4869
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Niemożliwe. Wnętrze aparatu nadal jest suche. Tylko to dziwne, czarne zbrylone "coś". Jak wspominałem - aparat nowy, bez luzów, więc tym bardziej nie może niczego "zaciągać" ;) Jedyna opcja, kóra dla mnie ma jakieś rozsądne wytłumaczenie - to coś związane ze złym prądem płynącym przez przerywacz. Teraz tylko - za niski, za wysoki, czy może kwestia napięcia lub iskrzenia? Może kondensator zrypany może powodować takie zjawiska? :roll: Niby nowy wraz z aparatem, ale po tylu latach kto wie, co w nim siedzi, spróbuję go zbadać następnym razem. Ktoś wie jakie powinien mieć prawidłowe parametry?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 lipca 2011, 21:37 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4869
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Doszedłem do tego, że przerywacz coś od początku blokowało - nie domykał się do końca, stąd większość moich problemów z silnikiem przez ostatnie pół roku. Tracił iskrę, znów ją miał. Aż dziś czyszczenie papierkiem nic nie dawało, wymontowałem i się okazało, co następuje:
Czarne gówno blokowało.
Czarnym gównem okazał się biały plastik, z którego jest zbudowany porzerywacz.
Topił się, bo jak podejrzewam, wcześniej ten plastik był źle nalany i blokował lekko przerywacz - ni dotykając do końća iskrzył, wszystko dookoła się topiło, i zlewało tworząc wielkie czarne gówno.
Potem, mimo odklejania czarnego gówna, wciąż nie dolegał, ale nie było tego widać i wciąż iskrzył, aż narosło tyle tego gówna, że już się nie domykał wogóle - koniec iskry.
Taki mały problem, wręcz wada farbryczna A JAK CZŁOWIEK POTRAFI WKU****** :evil:

Najważniejsze, że teraz wszystko OK 8)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 lipca 2012, 22:11 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 listopada 2010, 17:44
Posty: 35
Lokalizacja: W-Wa
Mam kompletny silnik S-21 w ramie, chcę go odpalić, jak popodłączać cewkę, kondensator, rozrusznik i aparat zapłonowy aby wszystko grało?
Przydałoby się jeszcze podłączanie ładowania, mam prądnicę.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 lipca 2012, 18:39 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 589
Lokalizacja: Skąd Inąd
Kolego po to zamieściłem schemat instalacji elektrycznej aby z niego korzystać.

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 lipca 2012, 08:47 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 27 września 2009, 20:45
Posty: 29
Lokalizacja: Będzin
Pojazd: Żuk A161 '91
A ten silnik to kolega chce odpalić "na krótko" czy tak do jeżdżenia?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 lipca 2012, 21:25 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 589
Lokalizacja: Skąd Inąd
jakby nie chciał, w schemacie widać najlepiej co gdzie musi podłączyć

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 stycznia 2014, 15:57 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4869
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Połączyłem wszystkie tematy związane z zapłonem, żeby nie było bałaganu. Niedomagania, naprawa, diagnoza. Proszę o niezakłądanie nowych wątków na ten temat, tylko przeczytanie tego. Jeśli rzeczywiście nie ma odpowiedzi na nasze pytanie to zadawać je także tutaj.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 marca 2016, 09:51 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lutego 2014, 21:35
Posty: 129
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd: Nysa 522T 1983
Czy możliwy jest rozruch z korby, jeżeli mam zamontowany aparat zapłonowy Elektronik?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 marca 2016, 12:06 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2010, 20:49
Posty: 599
Lokalizacja: śląsk
Dla korby - nie powinno to mieć znaczenia :)

_________________
http://www.youtube.com/user/lbs5
Szukaj mnie w garażu - nie na Facebooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net