Dzisiaj jest 12 listopada 2019, 13:16


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: 25 stycznia 2018, 10:55 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 18 kwietnia 2017, 20:13
Posty: 37
Lokalizacja: Żagań
Pojazd: Żuk,Gaz69
Witam serdecznie.Od pewnego czasu chodzi Mi po głowie taka myśl,czy można przełożyć "bebechy"od elektronicznego aparatu zapłonowego z poloneza do klasycznego aparatu żukowskiego tak aby uczynić go elektronicznym ??


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 stycznia 2018, 20:07 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1796
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
nie, raczej odwrotnie w pewnym sensie. trzeba przerobić wałek w aparacie poldka (uciąć i naciąć) i połaczyć z wałkiem pozyskanym z aparatu żuka, ponadto przełożyć obejmę i "skalę ze wskaźnikiem" też z żukowego. aparat musi być z silnika 1.5, ma takie same sprężynki regulatora jak ten który był w żuku. Jeśli ma być załozony w nysie, to jeszcze trzeba założyć kopułkę kątową, bo prosta się nie zmieści.

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 stycznia 2018, 20:54 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4880
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Ale po co kombinować - przecież były elektroniki dedykowane do S-21, z "płetwą" na końcu wałka. Żuki z końćówki produkcji miały to fabrycznie montowane :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 stycznia 2018, 21:36 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1081
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
No tak, tylko chyba jest ciężkawy temat z tymi rozdzielaczami.Tak przynajmniej chyba tu ktoś pisał, że ciężko dostępne.Jak miałem okazję, to sobie taki cały ze złomu wytargałem, bo w końcu mam żuka 95 z takim bajerem.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 stycznia 2018, 21:38 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4880
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
U mnie na półce zimuje nowy, ale ogólnie jestem zwolennikiem analogowego zapłonu :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 stycznia 2018, 19:49 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1796
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
nowe są w kosmicznych cenach jeśli są. a do poldka po 30-50zł.

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 stycznia 2018, 11:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 07 marca 2015, 21:11
Posty: 62
Można stary "duży" moduł Unitry z FSO podłączyć pod stykowy aparat. Tamte miały taką możliwość. APE już nie.
Do tego cewka od elektronika (4226) i cieszymy się elektronicznym zapłonem po taniości.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 stycznia 2018, 17:15 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4880
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
viewtopic.php?f=8&t=24

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 stycznia 2018, 18:57 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1796
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
nie każdy duży się podłaczy, tylko gl 118, H161 nie. a cewke lepiej VW 0 221 122 349.
i trzeba zmostkować rezystorem ~270ohm/2W wyjscia B i G w module.

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 stycznia 2018, 19:04 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4880
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
GL-200 można z cewka 4226 bez rezystorów :) vide link powyżej :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 stycznia 2018, 20:24 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1796
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
tylko ciężko go dostać. gl 118 łatwiej. a 4226 nie polecam, straszne rozrzuty parametrów i dość silnie "sieje", ta boschowska z Vw sporo lepsza i elegancko gra z modułami krajowymi. Sprawdzone na oscyloskopie i empirycznie.

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net