Dzisiaj jest 28 marca 2024, 17:09


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Następna
Autor Wiadomość
Post: 10 października 2015, 14:27 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Robisz operacje, ja Z.Religa. :D

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 października 2015, 20:02 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Znalazłem... :) wiedziałem, że gdzieś mam - dwie kompletne belki przednie od lublina. Będzie co robić w weekend. Czy ktoś uporał się z tematem uderzania przy maks ugięciu?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 października 2015, 20:32 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Czekamy na duża ilość zdjeć :) a moze i film?

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 października 2015, 21:01 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Jedyna rada na obijanie to podcięcie belki i wężyk z oczkową końcówką robiony na zamówienie w firmie, która robi przewody do hydrauliki.. Ponoć można coś pokombinować z przewierceniem się od dołu zacisku i tamtędy wejść z przewodem...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 października 2015, 21:13 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
A ograniczenie maks kąta przekładni albo wyższy zderzak coś da?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 października 2015, 21:22 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Jaki zderzak? Ograniczenie coś da z pewnością, ale przede wszystkim "da ci" większy promień skrętu...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 października 2015, 06:34 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 813
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
Marian pisze:
Jedyna rada na obijanie to podcięcie belki i wężyk z oczkową końcówką robiony na zamówienie w firmie, która robi przewody do hydrauliki.. Ponoć można coś pokombinować z przewierceniem się od dołu zacisku i tamtędy wejść z przewodem...


o nie nie nie w Honkerze jest taki węźyk a wszystko inne takie samo jak w żuku ;)
chodziło mi, że nie trzeba dorabiać raczej bo nie wiem jak z częściami do Honkerów na rynku :)

miałem sprawdzić il go kiedyś jak w żuku się ułoży ale mi nie wyszło jeszcze...

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 października 2015, 07:34 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
Przewod oczkowy pasuje z grupy vw. Jak bedziecie szukac od skody octavii I 1.6 to znajdziecie. Trzeba trochę pokombinować przy wpinaniu w ucho w ramie. Ale da sie przelozyc i zablokowac żukową blaszką


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 października 2015, 18:37 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Bardzo przydatne info, dzięki.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 października 2015, 15:08 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
przewody giętki od razu dorób stalowo-teflonowe jakie trzeba np. w Enzet na Górczewskiej w Wawie. mała rzecz a hamulce inne, sztywne.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 października 2015, 20:20 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Strucelsw o którym przewodzie dokładnie mówisz?

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 października 2015, 21:14 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
o wszystkich elastycznych. od zacisków do przewodu sztywnego i tym łączącym trójnik na moście ze sztywnym przewodem na ramie. za komplet 3 szt dałem 240zł, ponadto maja tę zaletę,że nie parcieją:)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 października 2015, 21:36 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Ciekawa sprawa.

Firma "ENZet" PPHU Zbigniew Niewiadomski jest wiodącym producentem Przewodów Elastycznych Hamulcowych do wszystkich marek samochodów europejskich i pozaeuropejskich.
Dorabianie wszystkich typów Przewodów Elastycznych Hamulcowych nie objętych naszym programem produkcyjnym na podstawie dokumentacji technicznej lub na podstawie dostarczonego wzoru przewodu sprawnego lub uszkodzonego zarówno standardowego "gumowego" oraz przewodów wyczynowych "teflonowych" PTFE w oplocie stalowym i w oplocie stalowym pokrytym tworzywem transparentnym lub kolorowym"

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 października 2015, 07:49 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Pany doklejcie info i namiary na w/w firme w wątku o warsztatach. Potomnym będzie łatwiej natrafić na tego producenta.

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 października 2015, 14:19 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
A przewody standardowe robią też dla marki ABE.
ja zakładałem już w 6-7miu autach te teflonowe w oplocie, w tym swojej nysie i trampku i nie było nigdy kłopotów, na pewno lepsze jak gumowe.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net