Dzisiaj jest 26 kwietnia 2024, 17:54


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna
Autor Wiadomość
Post: 29 stycznia 2016, 16:24 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
zokolic pisze:
Marian pisze:
To chyba jak było niewyważone :D


Dobrze mówię. Po korygowaniu luzu, należy pozostawić wolno kręcone koło (w powietrzu) - ostatnie obroty koła muszą zakończyć lekkim zachwianiem w tył i przód -bądź w lewo i prawo. Im większe koło tym bezwład ten jest większy. Łatwiej sprawdzić, czy opory toczenia nie są za duże.


dobrze prawi, to ma związek z masą i średnicą koła- chodzi o reakcję skrętną(moment reakcyjny skrętny)

a z przewodami daleko szukać-zabezpieczenie śruby oczka ma poldek/125p, łada 2107.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 lutego 2016, 21:22 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Panowie zgubiłem lub nie dostałem śrub trzymających zaciski oraz tarcze kotwiczne.
Jakiej klasy mają to być śruby?
I jaki skok gwintu?

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 lutego 2016, 12:51 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
10.9 min. do zacisków z reguły sruba ~30mm jest m8x1(drobny) lub 1,25(normalny) zwykle śruby zą w zestawie z klockami z klejem na gwincie. mam takie nowe.
do kotwic nie wiem jakie są, kup sprawdzian do gwintów za 6zł i zobacz.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 lutego 2016, 20:53 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 lutego 2015, 19:10
Posty: 6
Lokalizacja: Rynarzewo
Pojazd: nysa 522t 1990
Witam.Mam problem jak poprawic hamulce w nysce 522t.Z przodu mam tarcze z lublina 2.Hamuje to nieciekawie tył zablokuje kola a przód nie.Czy ktos z forumowiczów zakladal korektor sily hamowania?Jak wiadomo w nysie nie zmieszcze jak w ''nowych'' żukach duzego serwa z pompa z lublina. Mialem pompe 25 i 28 roznica żadna. Przerobil to ktos tak ze dziala lepiej niz oryginal na bebnach? Mysle o pompie z pf 125p co wy na to?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 lutego 2016, 22:26 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Musisz wcisnąć tam pompę z Lublina...

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lutego 2016, 17:52 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
pompa z fiata ma za małą wydajność. spróbój może z pompą z espace/laguny, od tego są hamulce, a pomp w nich i serw było kilka, mozna coś dobrać. korektory bezwładnosciowe można spróbować z vectry A. moze zamień węzyk przodu i tyłu na pompie.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lutego 2016, 18:30 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 lutego 2015, 19:10
Posty: 6
Lokalizacja: Rynarzewo
Pojazd: nysa 522t 1990
Serwo z pompa z lublina 2 nie wejdzie bez duużej rzezby.Wyjscia z pompy zamienialem jak i pompy. Kolego Strucelsw jaki uklad ma Twoja nyska?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lutego 2016, 19:17 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
standard póki co-samoregulacja. jedynie przewody sa wyczynowe w oplocie stalowym. kombinuje jakieś wydajniejsze serwo z pompą zapodać które wejdzie.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lutego 2016, 19:44 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 lutego 2015, 19:10
Posty: 6
Lokalizacja: Rynarzewo
Pojazd: nysa 522t 1990
a przednie kola zablokuje jak dasz ostro w heble ? ciezko jest tam wpakowac inne serwo .Wyglada ze w nyskach nikt nic nie zmienial w ukladzie hamulcowym ?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lutego 2016, 22:42 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
tak, i to nawet nie trzeba mocno dawać, ale tak jest póki się nie nagrzeją, później ostry fading. muszę zmienić szczęki przód na fomary, bo poprzednik załozył niewiadomoco.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 lutego 2016, 20:10 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 lutego 2015, 19:10
Posty: 6
Lokalizacja: Rynarzewo
Pojazd: nysa 522t 1990
To przyjdzie mi zalozyc bebny ( Dzieki.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 kwietnia 2016, 17:04 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
Mam pytanieodnośnie montażu pompy hamulcowej z lublina. Jak rozwiązać sprwę zbiorniczka płynu bo lublinowy ewidentnie koliduje z zawiasem maski.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 kwietnia 2016, 17:24 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
U mnie nie koliduje. Wszystko pasuje bez zarzutu. Daj fotkę;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 kwietnia 2016, 18:17 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Wszystko zależy od sposobu montażu.Ja mam np. inaczej, a inni mają inaczej.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 kwietnia 2016, 20:57 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
Nie mam zbyt dokładnych zdjęć. Jutro znów będę w garażu więc uzupełnię.
Robię trochę szerszą operację, bo przechodzę z hamulców starego typu. Więc może coś źle wymierzyłem ;)
Pobrałem wieszak z przetłoczeniami i wykonałem przeszczep. Pompa wraz z aluminiowym dystansem pochodzi z lublina. Zawias opiera się na pompie na jakieś 2 cm przed zamknięciem maski.

I jeszcze jedno jak rozwiązywaliście łączenie pedału hamulca z popychaczem pompy? Zostawał lublinowski czy jakieś patenty?


Załączniki:
Komentarz: Fragment z zewnątrz
CAM00994.jpg
CAM00994.jpg [ 1.04 MiB | Przeglądany 4802 razy ]
Komentarz: Od środka
CAM00993.jpg
CAM00993.jpg [ 1.06 MiB | Przeglądany 4802 razy ]
Komentarz: Przymiarki
CAM00991.jpg
CAM00991.jpg [ 1.26 MiB | Przeglądany 4802 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net