Dzisiaj jest 19 października 2018, 04:43


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 07 sierpnia 2018, 19:52 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 stycznia 2010, 18:07
Posty: 8
Lokalizacja: ustka
witam wszystkich.w latach 90 ogarnolem zuczka plandekowca w takiej konfiguracji: nadwozie A06 silnik,skrzynia biegow i tylny most wolga gaz 24.kierownica fso,(jak dobrze pamietam kolumna tez chyba polonez ,nizej pare centymetrow byla mniejsza kierownica))obudowa przy kierownicy polonez.zuk w kabinie caly lacznie z podsufitka wyklejony wykladzina koloru zielonego z 0.5 cm wlosem+wszedzie gdzie sie dalo wstrzyknieta pianka poliuretanowa,deska rozdzielcza wolga tez wyklejona.mega cicho w kabinie i predkosci i moc (ok 100 koni)naprawde super.kultura jazdy pierwsza klasa.
Teraz bym chcial na stare lata takie cos:prosze o porade:
a06 (drewniane burty i plandeka)silnik ????moze 4CT90 (moze inny silnik) +automat(niewiem jaki dac)+wspomaganie(tez niewiem,moze byc elektryczne)+tarcze lublin+(niewiem jaki most) reszta jak wyzej,konfiguracja z wolga na tamte lata byla rewelacyjana
bardzo Was prosze o pomoc:)pozdrawiam wszystkich fanow
podaje zagora7@tlen.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 sierpnia 2018, 00:45 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2474
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Witaj :)

Jak zwracasz uwagę na ciszę i komfort, to zapomnij w Żuku o dieslu :mrgreen:

Drewniane burty to skrzyniowy -A09 / A11.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 sierpnia 2018, 06:40 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 grudnia 2014, 17:51
Posty: 298
Lokalizacja: gdynia
zagora76 pisze:
wszedzie gdzie sie dalo wstrzyknieta pianka poliuretanowa,

Z tego co mi rodzinom to się nie nadaje bo wchłania wilgoć.

_________________
Zuk a111b 91'
Nysa T522 90'
Nissan Cherry 83'
Fiat 126p 125p 82'
Niewiadow n126 75'
Trabanta 601 72'
Wsk 125 58'


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 sierpnia 2018, 13:45 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 stycznia 2010, 18:07
Posty: 8
Lokalizacja: ustka
Witam,czyli nikt nie moze mi podpowiedziec jak skonfigurowac zuczka?moze byc silnik benzynowy,auto ma byc bardziej do rekraacyjnej jazdy a nie do uzytkowej.nie chcialbym znou robic go na Voldze .co do pytan to jaka przekladnie zastosowac i pompe wspomagania??


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 sierpnia 2018, 21:39 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2474
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Czego oczekujesz? Sprawdzonego pomysłu, sugestii, czy przepisu jak z książki kucharskiej? :) Trudno podpowiadać wszystkie możliwe opcje i warianty nie wiedząc, jaki dokładnie efekt Cię interesuje.

Dawniej popularne było wstawianie V6 Forda (komplet silnik ze skrzynią) i mostu od Suzuki Vitary. Tylko trzeba dobrze znać parametry skrzyń i mostów, żeby przełożenia dawały oczekiwany efekt - bo może wyjść traktor czy holownik, sprinter do ścigania na krótkich dystansach albo fajne auto autostradowe ;)

Na forum są dwa tematy (w dziale "Nasze Żuki") opisujące wstawienie silnika z BMW.

Jak rozumiesz rekreacyjną jazdę? Bo np dla mnie do rekreacyjnej w zupełności wystarcza dobrze zrobiony oryginalny S21 (który, skądinąd, można stosunkowo prosto poprawić)... :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 sierpnia 2018, 14:35 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 stycznia 2010, 18:07
Posty: 8
Lokalizacja: ustka
to chyba zrobie jeszcze raz zuko-volge.najprosciej chyba i jezdzi bardzo przyzwiocie.chodzilo mi o jakies sprawdzone patenty.tylko teraz doloze wspomaganie i tarcze na przod.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 września 2018, 06:53 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 253
Żuk i komfort w parze nie idzie. Ale można sporo patentów zastosować. Od opisywanych na tym forum w temacie o wyciszaniu jak i ma forum zlombolu.
Osobiście wyobrażam sobie Żuka z automatyczną skrzynią biegów. Benzynowy gaznikowiec V6 z forda taunus/granada/capri. Mają one ciekawe pojemności od 2.0 i mocy około 90 KM przez 2.3 o mocy około 100 KM po różne modyfikacje 2.8 na wtrysku z forda scorpio.
Z mocą też nie ma co przeginać pały bo zawieszenia i hamulce w naszych autach do wyścigowych nie należą.
Automatyczną skrzynię najlepiej dać z silnikiem z auta-dawcy. Powód jest prosty. Kompletowanie skrzyni biegów do innego silnika to sporo kombinacji i pracy tj. Flansze, walka z wpustami na wałkach, rozstaw śrub w.miejcach łączenia z wałem napędowym itp.
Pomijam już ewentualne wiązki elektryczne, czujniki itp.
Są Nysy jeżdżące z silnikiem benzynowym 2.0 z Omegi pierwszej generacji. Omegi też miewały automat i też mają napęd na tył.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 września 2018, 20:18 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 października 2017, 21:34
Posty: 51
Lokalizacja: Ślunsk!
Pojazd: 1997 A07 4CTi90
spóźniłem sie, wydra już napisał sedno- podstawowa zasada to wytargać kompletny zespół napędowy, bo znalezienie silnika i dopasowywanie automatu moze być katorgą.

Z tego co ludzie wkładają to chyba najprosciej będzie 2.0 R4 Benzyna z omegi, chyba była z automatem. Bmw też były R4 benzyniaki + AUT ,ale nie lubie tego swapu i nie znam sie na tych mb25choy :P

Merce też, z balerona, albo z jakiegoś CLK230

O japończykach nawet nie wspominam, gdyby nie baba i dziecko to pewnie bym już jeździł Zukiem z boxerem :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net