Dzisiaj jest 28 lutego 2020, 03:26


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: 04 listopada 2018, 11:11 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 762
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
Polecam te światła do jazdy dziennej są na normalne 20W żarówki jak w kierunkach. Jeżdżę na nich już kilka lat pasują do klimatu Żuka i są solidne.
http://sklep.wesem.pl/7/6713/lampy_jazd ... _typu_lor6


Załączniki:
DSC_9221.JPG
DSC_9221.JPG [ 284.23 KiB | Przeglądany 1879 razy ]
11922077_1623829854535115_1023357170_n.jpg
11922077_1623829854535115_1023357170_n.jpg [ 116.07 KiB | Przeglądany 1879 razy ]
11880308_1623829861201781_940640691_n.jpg
11880308_1623829861201781_940640691_n.jpg [ 86.21 KiB | Przeglądany 1879 razy ]

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 listopada 2018, 12:43 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2016, 20:23
Posty: 487
Pojazd: tarpan239
zdjęcie nr 1 jak z reklamówki :D

światła wyglądają na dobrze widoczne w przeciwieństwie do chińskich wynalazków a żuczek prezentuje się z nimi estetycznie.

sterowanie jest podpiete przez przekaźnik czy bezpośrednio :?:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 listopada 2018, 13:14 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 762
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
bezpośrednio, mam na desce przycisk, który włącza światła, ale dopiero jest to możliwe po przekręceniu stacyjki.W Żuku mam przetwornice 12-220V wiec czasem doładowuje akumulatory na postoju. Podczas rozruchu czy grzania świec żarowych nie powodują dodatkowego obciążenia :)

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 listopada 2018, 15:44 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1811
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
zamiast przycisku wystarczy sterownik za 35 zł z allegro, samoczynnie załącza dzienne po przekroczeniu bodaj 13,5v.

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 listopada 2018, 16:34 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 762
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
Strucelsw pisze:
zamiast przycisku wystarczy sterownik za 35 zł z allegro, samoczynnie załącza dzienne po przekroczeniu bodaj 13,5v.

Dzięki za sugestie Strucl, jak w końcu znajdę odpowiednie przerywacze elektroniczne żeby bez inwazyjnie w wiązkę Żukową je zamontować to poszukam takiego sterownika. Chyba że jakieś oznaczenia/typ podeślesz jak masz pod ręką

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 listopada 2018, 20:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1811
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
tej firmy używamy, nadają się do ledów i zwykłych:
https://allegro.pl/automatyczny-wlaczni ... 3be5bb21e8
są też droższe z regulacją mocy swiecenia:

https://allegro.pl/sterownik-swiatel-dz ... 11507.html

nie wiem na jaki poziom 'inwazyjnosci" jesteś gotów, ale z tego co pamiętam, chyba 1 przewód trzeba dołożyć. poza tym nic nie tniesz, łatwo do oryginału wrócić. sprawdza się nawet w autach z CAN-em, więc wymagania żuka też powinien zaspokoić:)

inne lampy dzienne można też za grosze typu 10-20/szt w Polcarze dostać

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 listopada 2018, 17:47 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 762
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
dołożenie jednego kabla to żadna inwazyjność tym bardziej, że cała 'wiązka' do świateł dziennych jest dorobiona :)

co do tańszych odpowiedników to ja nawet nie szukałem, widziałem te światła na żywo i solidne były więc kupiłem, żeby czasu nie tracić na szukanie po forach które jeszcze nie zepsują się po jednym sezonie... w czasie gdy ja mam te lampy to tata w swoim Żuku już trzecią parę ledów za naście złotych użytkuje, a ja nawet żarówki nie zmieniłem :) ale on z innego pokolenia jest ;)
jak coś jest godnego polecenia to czemu nie to tylko moja propozycja :)

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 listopada 2019, 00:20 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 czerwca 2017, 13:09
Posty: 16
Lokalizacja: Opacz-Kolonia
Pojazd: Żuk A11b 1989 rok
A gdzie najlepiej podpiąć się pod plusa po zapłonie? też mam takie dzienne z wesemu i chciałbym tak je podpiąc żeby zapalały się same przy uruchomieniu silnika i gasły po wyłączeniu zapłonu.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 listopada 2019, 20:38 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2016, 20:23
Posty: 487
Pojazd: tarpan239
rozważ może któryś z zacisków w skrzynce bezpieczników, taki na którym pojawia sie napiecie po załączeniu zapłonu


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 listopada 2019, 21:16 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4872
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Jeśli zrobisz po przekaźniku zasilonym prosto z aku to sygnał możesz i ze stacyjki/cewki.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 grudnia 2019, 00:18 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 czerwca 2017, 13:09
Posty: 16
Lokalizacja: Opacz-Kolonia
Pojazd: Żuk A11b 1989 rok
Założyłem dzienne. Światła były wymontowane z innego samochodu, który poszedł na złom. Wyciągnąłem razem z wiązką i przekaźnikiem tak jak były i tak samo zamontowałem w żuku. Przykręciłem do wsporników od zderzaka, ale tu jest niespodzianka bo wsporniki nie są symetrycznie. Tzn. prawy wspornik zderzaka jest przesunięty o kilka centymetrów bliżej osi auta. Dorobiłem z płaskownika wygiętego takie mocowanie żeby światła pod zderzakiem były równo w osi pod głównymi lampami. Plus jest tak jak radziliście ze skrzynki bezpieczników, dokładnie z tej drugiej, czwarty zacisk licząc od środka auta. Nie wiem dokładnie od czego jest ten bezpiecznik bo w książce opisana jest tylko główna skrzynka bezpieczników ale gdzieś na forum wyczytałem, że to chyba pod halogeny było zostawione. W każdym razie prąd na nim pojawia się po zapłonie. Następnie idzie do włącznika na desce rozdzielczej. Kupiłem taki od poldka - ktoś na forum doradził żeby znaleźć podświetlany bursztynową diodą. Fajnie to wygląda. Dioda pali się jak palą się dzienne-taka sygnalizacja na desce. Jak nie są potrzebne dzienne to można wyłączyć je tym przyciskiem i nic się nie świeci ani w kabinie ani przed autem. Potem prąd idzie do przekaźnika a z przekaźnika do świateł pod zderzakiem. Przekaźnik podłączony jest pod mase i pod światła pozycyjne, konkretnie pod kabel w kostce od pozycyjnych. Jak uruchamia się silnik zapalają się dzienne, jak robi się ciemno i włącza się światła mijania przekaźnik rozłącza dzienne. Tak to było zrobione i wymyślone kilka lat temu w poprzednim aucie i tak zrobiłem w żuku. Wynika to z obowiązujących kiedyś przepisów, że światła dzienne i światła mijania nie mogły być zapalone jednocześnie i diagności na przeglądach to sprawdzali. Teraz chyba już to nie obowiązuje ale takie podłączenie jest wygodne bo wcale o światłach w dzień nie trzeba pamiętać.


Załączniki:
IMG_20191207_195154.jpg
IMG_20191207_195154.jpg [ 51.76 KiB | Przeglądany 1068 razy ]
IMG_20191207_210921.jpg
IMG_20191207_210921.jpg [ 46.05 KiB | Przeglądany 1068 razy ]
IMG_20191207_212837.jpg
IMG_20191207_212837.jpg [ 160.52 KiB | Przeglądany 1068 razy ]
IMG_20191207_212847.jpg
IMG_20191207_212847.jpg [ 134.83 KiB | Przeglądany 1068 razy ]
IMG_20191207_213827.jpg
IMG_20191207_213827.jpg [ 135.39 KiB | Przeglądany 1068 razy ]
IMG_20191207_213846.jpg
IMG_20191207_213846.jpg [ 118.95 KiB | Przeglądany 1068 razy ]
IMG_20191207_215826.jpg
IMG_20191207_215826.jpg [ 117.68 KiB | Przeglądany 1068 razy ]
IMG_20191207_215914.jpg
IMG_20191207_215914.jpg [ 142.89 KiB | Przeglądany 1068 razy ]
IMG_20191207_215935.jpg
IMG_20191207_215935.jpg [ 132.77 KiB | Przeglądany 1068 razy ]
IMG_20191221_133051.jpg
IMG_20191221_133051.jpg [ 198.61 KiB | Przeglądany 1068 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 grudnia 2019, 12:37 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 762
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
Cieszę się, że kolejny Żuk ma dzienne światła i nie stracił swojego klimatu :)
Asymetryczne mocowanie zderzaka Żuku już niejednego zdziwiło podczas mocowania dodatkowych świateł bez dziurawienia zderzaka :P

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net