Dzisiaj jest 28 marca 2024, 13:43


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 08 lipca 2014, 22:14 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
nysa zjechala z tasmy produkcyjnej w 94r , napisalem tasmy :mrgreen: z kanalu montazowego , tak bedzie dobrze , :arrow: z silnikiem S21 , jezeli cofnie sie czas to ten silnik byl jaknajbardziej dobry , tylko ze wtedy niebylo na rynku dobrych olejów , tak tez te silniki pracowaly na olejach czy paliwie z liczba okt. 78 :x tutaj przezycie takiego S21 w takich ciezkich warunkach uzytkowania , wystawiac sie powinno na zloty medal :!: wiec zostawmy w nysach jej serce jakim jest S21 :wink:

co do diesla w nysie , halas to raz , po drugie nadwozie bedzie pekac.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lipca 2014, 22:16 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 czerwca 2014, 17:25
Posty: 28
moim zdaniem jak ktos chce miec Nyse to po co kombinuje z jakimis silnikami orginalny silnik dobry doskonale daje sobie rade

_________________
PIOTR


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lipca 2014, 22:22 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Buda Nysy nie jest przystosowana do diesla. Były robione badania Nys z dieslami i wyszły niepomyślnie. Trzeba powiedzieć sobie wprost, że buda Nysy jest bardziej delikatna od budy Żuka i wibracje diesla mogą jej zaszkodzić. Poza tym komora silnika jest zupełnie inna i w Nysie będzie ciasno.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lipca 2014, 21:33 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Xud ma minimalnie więcej km niż Andoria - jakieś 78. Do Żuka/Nysy jest za słaby. Była wersja xud 1.7 z turbo i Intercoolerem i miała wtedy 90 KM.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 lipca 2014, 09:38 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lipca 2014, 00:00
Posty: 106
Lokalizacja: Kraków
Czyli nie polecasz 1.9 do mojego żuka, a interesują mnie bardziej silniki bez turbo, próbował ktoś kiedyś wpakować 2.5 z transita?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 lipca 2014, 09:40 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Ja planuje u siebie docelowo albo 5 cylindrowego Mercedesa, albo LandROvera. Silnik bez elektroniki i turbiny,ak aby byl trwaly i malo awaryjny.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 lipca 2014, 13:30 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
@Mr_Spok - nie ma silnika, który przekłada się "click-clack" z całkiem innego samochodu. Tu raczej wybieraj po prostu, co Ci pasuje, i przekładaj - jedyne faktyczne ograniczenia to gabaryty silnika i jego masa (zawieszenie Żuka jest, jakie jest). Cały osprzęt i tak musisz rozlokować wg tego, na co pozwala nadwozie. Największym "utrudnieniem" może byc kształt miski olejowej "nowego" silnika - przy np przekładkach na diesle z Mercedesów, trzeba było nacinać belkę (ławę) pzredniego zawieszenia, i to bardzo mocno (własciwie to nie nacinać, co przerabiać, zeby cały środek obniżyć). Alternatywą byłoby pójście w jeszcze większe przeróbki i przejście na sztywną oś na resorach...
Da się zrobić wszystko, pytanie tlyko o efekt, jaki kogo interesuje, i o koszty.

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 lipca 2014, 20:49 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lipca 2014, 00:00
Posty: 106
Lokalizacja: Kraków
O silniku mercedesa nawet nie myślałem za drogi w zakupie i właśnie zastanawiałem sie nad miska olejową, i mi ładnie wytłumaczyłeś że z miecia nie ma co pchać, nie chce za bardzo ingerować w konstrukcje, a przełożenie "click-clack" jest możliwe w samochodach z ramą, może troche spawania i zabawy ale na tym to polega. Gość na szrocie obok ma lublinka wiec pomyśle nad jego zespołem napędowym tylko mam pytanie czy pokrywa silnika z benzyniaka jest odpowiednia do andorii czy trzeba mieć taką klapę z wytłoczeniem jak były w żukach z dieslem ?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net