takie sruby co sa pod nadwoziem to i tak wszystkie maja nakretki wiec jak za 15 lat bedziesz chcial odkrecic to i tak zerwie sie taka sruba peknie na pol i po robocie
ja pisalem otym ze OGOLNIE JAK SIE WYKRECA SRUBKE Z NADWOZIA CO JEST GWINT WCIETY DO PLASKOWNIKA LUB BLACHY TO , MIEC WIECEJ CZASU TE 5 MIN NA PRZCZYSZCZENIE GWINTOWNIKIEM GWINTU WEWNETRZNEGO , I WKRECENIE TEJ SAMEJ SRUBKI JAK JEST DOBRA SPOWROTEM LUB WKRECIC NOWA ALE NASMAROWAC TAWOTEM I TAK WKRECIC
gwarantuje ze jak bedzie sie mialo takie gwinty czyste i nasmarowane to niebedzie problemu.
z tymi nierdzewnymi bywa tak , sa to sruby z twardego metalu i niemozna sobie pozwolic wiele na dokrecenie takie chlopskie lub dobrze dokrecone recznie , peknie na pol niewiadomo kiedy , zwykle sruby daja sie wiecej ciagnac przy dokreceniu oraz niemaja takiego delikatnego gwintu jak te nierdzewne , nierdzewna musi na 100% prosto wejsc w wewnetrzyny gwint jak troche przy zalapaniu sie zkrzywi to koniec