Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 21:40


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: 16 grudnia 2007, 21:12 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 15:25
Posty: 226
Lokalizacja: Warszawa
Co o tym sądzicie? Drogie, ale za to wydają się bezproblemowe. Choć to może tylko pozory... No i pytanie, które można wymienić? Chodzi o wytrzymałość, naprężenia itp techniczny żargon... Macie jakieś pomysły i doświadczenie z tym zagadnieniem?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 grudnia 2007, 21:36 
tak zwane VA sa praktyczne jak najbardziej tylko sa utwardzane mocniej i przy dokrecaniu uslyszy sie tylko klik i po srubie :) ja tam normalne bralem sruby te co nadwozie jest przymocowane do ramy o oznaczeniu 9.8 nastepnie zasmarowalem smarem gwinty , wszystkie sruby mam zasmarowane smarem te co wkrecalem spowrotem nasmarowalem smarem . SMAR SMAR to dla nysy dar :D


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 17 grudnia 2007, 10:30 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
A ile razy tą budę będziecie odkręcać :?: Raz na 10 lat-takimi rzeczami se głowy nie zaprzątajcie. Ma ktoś do zdobycia te podkładki pod budę gumowe, bo moje całe spękane i wogóle juz prawie ich nie ma...

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 grudnia 2007, 13:00 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 15:25
Posty: 226
Lokalizacja: Warszawa
Chłopaki! Mi chodzi o zmainę WSZYSTKICH możliwych śrób na nierdzewne. Od nakrętek w zestawie wskaźników, poprzez mechanikę, aż do śrób w zawiasach. Dosłownie wszystkie nakrętki, podkładki, śruby, szpilki, zawleczki, cybanty, hajki, cyngwajsy i im podobne... Problem mój to ten, że nie znam się na wytrzymałości tych elementów.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 grudnia 2007, 13:40 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Łolaboga-tosz to rewolucja :shock:
p.S. Simon-pisałeś że bedziesz kolekcjonował rzadkie nysy, tak jak ta R-teraz w dziale ogłoszeń wkleiłem nyse furgon 522 F - za 800 zeta. Co Ty na to?

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 grudnia 2007, 16:36 
simon to wogole niejest potrzebne , wez tak zrob jak ci mowie jak bedzie stara sruba jakas to zamien na taka sama jaka byla zwykla sruba , gwint jak jest wciety gdzies do nadwozia to wez przegwintuj na nowo i daj nowa srube nasmaruj smarem wkrec i bedzie ok :wink: te sruby nierdzewne wystepuja we wszystkich rozmiarach i do nysy absolutnie niepasuja imbusowe sruby , 6 kantowe lepki albo na plaski srubokrent bo takie byly stosowane i pasuja do nysy :wink:


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 19 grudnia 2007, 20:00 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
simon.templar pisze:
Chłopaki! Mi chodzi o zmainę WSZYSTKICH możliwych śrób na nierdzewne. Od nakrętek w zestawie wskaźników, poprzez mechanikę, aż do śrób w zawiasach. Dosłownie wszystkie nakrętki, podkładki, śruby, szpilki, zawleczki, cybanty, hajki, cyngwajsy i im podobne... Problem mój to ten, że nie znam się na wytrzymałości tych elementów.
wszystko ok z tymi nierdzewkami ale dokładnie wszystko zmieniać , po co ? chyba że to nie R nysa ale A jak anfibia :wink:

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 grudnia 2007, 22:56 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 15:25
Posty: 226
Lokalizacja: Warszawa
Do A-mfibii przymierzam się od kilku lat, ale jej czas nastanie nie wcześniej jak w 2010r. albowien 522 A-mfibię znajdę dopiero za rok :D . A tak poważnie, to chodzi mi o jak najlepsze zabezpieczenie przed rdzą. To przecież problem nas wszystkich. Wolna sugestia no i materiał porównawczy dla innych. Robię dobrze albo źle, próbuję wszelkich rozwiązań. Teraz jeszcze mamy na czym ćwiczyć, a co będzie za dziesięć lat, gdy Nyski będą już tylko w naszej pamięci. Moje zabiegi przynajmniej nie zaszkodzą oryginalnej "substancji wozu". Zwróciłem się do Was po poradę, sugestie, może jakieś podobne doświadczenia. Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, iż jest to pomysł dość niekonwencjonalny. Lecz czy przez to niegodny uwagi..? Odkręcić element to nieproblem, ale odkręcić go nie uszkadzając przy tym wszystkiego wokół... Sami przecież wiecie jak to jest. Może chociaż te śruby nam w tym pomogą. Może jest pośród nas ktoś, kto zna się na technologii śrub nierdzewnych.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 grudnia 2007, 17:54 
takie sruby co sa pod nadwoziem to i tak wszystkie maja nakretki wiec jak za 15 lat bedziesz chcial odkrecic to i tak zerwie sie taka sruba peknie na pol i po robocie :wink: ja pisalem otym ze OGOLNIE JAK SIE WYKRECA SRUBKE Z NADWOZIA CO JEST GWINT WCIETY DO PLASKOWNIKA LUB BLACHY TO , MIEC WIECEJ CZASU TE 5 MIN NA PRZCZYSZCZENIE GWINTOWNIKIEM GWINTU WEWNETRZNEGO , I WKRECENIE TEJ SAMEJ SRUBKI JAK JEST DOBRA SPOWROTEM LUB WKRECIC NOWA ALE NASMAROWAC TAWOTEM I TAK WKRECIC :wink: gwarantuje ze jak bedzie sie mialo takie gwinty czyste i nasmarowane to niebedzie problemu.

z tymi nierdzewnymi bywa tak , sa to sruby z twardego metalu i niemozna sobie pozwolic wiele na dokrecenie takie chlopskie lub dobrze dokrecone recznie , peknie na pol niewiadomo kiedy , zwykle sruby daja sie wiecej ciagnac przy dokreceniu oraz niemaja takiego delikatnego gwintu jak te nierdzewne , nierdzewna musi na 100% prosto wejsc w wewnetrzyny gwint jak troche przy zalapaniu sie zkrzywi to koniec


Na górę
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net