Dzisiaj jest 28 marca 2024, 18:40


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
Post: 30 marca 2016, 13:41 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lutego 2016, 15:22
Posty: 2
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: 2005
Jest w porządku jak widzę.

_________________
www.wako.pl/regaly-przesuwne.html


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 marca 2016, 14:13 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Brakuje mi tego ramienia. Podasz wymiary? Od czego to ?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 marca 2016, 14:29 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 września 2015, 20:34
Posty: 118
Lokalizacja: Łódź
Pojazd: żuk 88
zokolic: Którego ramienia? jeśli chodzi o to ze zdjęcia to jest od żuka ale skrócone, drugie jest od lublina. Jeśli masz na myśli uchwyt z wieloklinem to też jest od lublina.

ater12: Jest bardzo dobrze.

Ponieważ zmieniłem silnik na bmw to pompa jest już mechaniczna ale poprzednie rozwiązanie też było bardzo dobre, polecam.


Załączniki:
WP_20160303_10_10_27_Pro (Copy).jpg
WP_20160303_10_10_27_Pro (Copy).jpg [ 153.01 KiB | Przeglądany 6429 razy ]

_________________
http://fsc-zuk.pl
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 marca 2016, 18:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
nie lepiej pompę elektryczną zostawić?
mniejszy pobór mocy z silnika. a pompę bmw wywalić i dać krótszy pasek

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 marca 2016, 07:35 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Problem braku mocy w tym projekcie jest już chyba nieco nieaktualny ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 marca 2016, 15:46 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
moc to moc, ale ten motor ma trochę mały moment ~190Nm, no i spalanie też warto redukować.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net