Dzisiaj jest 28 marca 2024, 17:18


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Post: 17 listopada 2015, 09:33 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lutego 2015, 21:39
Posty: 291
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Żuk A07
Bardzo jestem ciekawy :)

_________________
https://www.facebook.com/zukolak/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 stycznia 2016, 18:39 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 września 2015, 20:34
Posty: 118
Lokalizacja: Łódź
Pojazd: żuk 88
Ja jadę w czwartek na operacje zakładania wspomagania. Zobaczymy czy sie da. Mam dwie przekładnie z lublina małą i duża do tego pompa hydrauliczno elektryczna od astry 2. Jesli uda sie to spiąć to zrobie fotki. Pompa od astry sprawia, ze rzeźba ogranicza sie do montażu przekładni.

_________________
http://fsc-zuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 stycznia 2016, 13:21 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lutego 2015, 21:39
Posty: 291
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Żuk A07
No to powodzenia :) czekam niecierpliwie na info

_________________
https://www.facebook.com/zukolak/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 stycznia 2016, 16:42 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 września 2015, 20:34
Posty: 118
Lokalizacja: Łódź
Pojazd: żuk 88
Wspomaganie jest i działa. Polecam rewelacja!
Przekładania pasuje tylko mała, duża się nie mieści.
Pompa od astry sprawdza się świetnie.
Problemem jest wieloklin na przekładni, który uniemożliwia ustawienia ramienia (wodzik) przekładni w dowolnym miejscu co znowu powoduje, że w jedną stronę wychylenie jest trochę za małe i ogranicza skręt.
Objawia się to tylko na parkingu w ciasnych miejscach.

Będę dorabiał nowy wodzik trochę dłuższy i będzie dobrze.
Przeróbkę polecam, komfort jazdy jest znacznie większy i można założyć dowolnie szerokie opony.

_________________
http://fsc-zuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 stycznia 2016, 11:32 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lutego 2015, 21:39
Posty: 291
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Żuk A07
no to świetnie, jakieś fotki ?

_________________
https://www.facebook.com/zukolak/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 stycznia 2016, 17:49 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Dzieje się:), u kogo robiłeś?

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 stycznia 2016, 20:55 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 września 2015, 20:34
Posty: 118
Lokalizacja: Łódź
Pojazd: żuk 88
Wydaje się, nie ma prostszej modyfikacji, a radość olbrzymia. Latam zukiem na codzien gdzie mogę, teraz ciasne parkingi i parkowanie tylem to pestka.

_________________
http://fsc-zuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 stycznia 2016, 21:36 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Fotki, opis koszty :D

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 stycznia 2016, 21:44 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
też jestem ciekaw, chociaż dalej nastawiam się bardziej na elektryka


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 stycznia 2016, 22:08 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
elektryk dobry jest- pobiera moc z silnika jedynie kiedy kręcisz fajerą. zwykła pompa zawsze coś kradnie.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 stycznia 2016, 15:03 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 listopada 2015, 09:31
Posty: 317
Pojazd: DMP Lublin 3324 Groszek
No ale przecież tu macie de fakto elektryka - pompa chyba działa dopiero wtedy, gdy się "coś dzieje" w układzie kierowniczym? Ale to tylko moje wyobrażenie, które może być jak najbardziej mylne ;)

_________________
pozdrrrawiam! :)
zbYszek http://www.zbychewka.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 stycznia 2016, 15:25 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Pompa pracuje cały czas, w sumie to prosty układ. W elektruku przy spoczynku pracuje tylko sterownik. W j84 które zamówiłem działa to tak, że pomiędzy kołem kierownicy i przekładnią jest taki powiedzmy elastyczny drążek. W momencie kiedy ruszamy kierownicą drążek skręca się i sterownik podaje zasilanie do silnika , żeby to odkształcenie wyrównać. Prościej i taniej chyba się nie da. W razie awarii poprostu kręcisz jak bez wspomagania, a jak padnie pompa w hydrauliku to już tak kolorowo nie jest. Co do kosztów, podsumuję jak to uruchomię.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 stycznia 2016, 14:01 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 września 2015, 20:34
Posty: 118
Lokalizacja: Łódź
Pojazd: żuk 88
Nie wiem po co kombinować, modyfikacja, którą mam jest najprostsza zwłaszcza przy silniku s21.
Dodatkowo w zasadzie nie widać, że coś było robione. Pompa trochę dziwna ale można ją umieścić w innym miejscu. Koszt przystępny jeśli traktujemy żuka poważnie 350zł przekładnia i 200zł pompa.


Załączniki:
pompa-wspomaganie-żuk.jpg
pompa-wspomaganie-żuk.jpg [ 494.61 KiB | Przeglądany 6147 razy ]
przkladnia-wspomaganie-żuk.jpg
przkladnia-wspomaganie-żuk.jpg [ 518.07 KiB | Przeglądany 6147 razy ]

_________________
http://fsc-zuk.pl
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 stycznia 2016, 14:36 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Biorąc pod uwagę wkład środków i pracy zainwestowany w mojego żuka to chyba ciężko nazwać to niepoważnym podejściem - bo jakoś tak osobiście ten wpis odebrałem. Dla większości forumowej wszystko co z prądem jest przekombinowane, ale idąc tym tropem to po co wam czujnik wstecznego w skrzyni... Poznaje swoje auto na wylot, żadna śrubka nie może być dla mnie tajemnicą i napewno nie zamontował bym czegoś czego działania nie rozumiem, wszystko robie przy nim sam.. a poza tym lubię kombinować ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 stycznia 2016, 19:02 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Dobrze jest.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net