Dzisiaj jest 28 marca 2024, 11:34


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Post: 04 maja 2015, 11:40 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
W dalszym ciągu nie wiem czy się rozumiemy. Nie wiem jaki jest przelicznik na nowej przekładni. Nie składam tego od zera. Po prostu robię przeszczep. Jak chirurg - on też nie zna dokładnych parametrów.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 maja 2015, 12:13 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Uhm, chyba już wiem,co masz na myśli.Ale jak pisałem,orginalnie w późniejszych lublinach i także honkerach były kierownice z poldka.Skoro piszecie,że były 3 rodzaje przekładni ze wspomaganiem,to być może ta z kierą dużą żukowską była inna,a tamta druga inna.Zależy,którą Ty zakładasz.Kierownicę nie problem zmienić.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 maja 2015, 12:38 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Oczywiście, tutaj masz rację. Jestem bardzo ciekaw testów polowych. Jeśli ktoś będzie chciał użytkować żukiszcza na co dzień, to tylko ze wspomaganiem.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 czerwca 2015, 09:07 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 grudnia 2011, 18:23
Posty: 23
Lokalizacja: Będzin
Przepraszam ale co najwyżej drugi Żuk ze wspomaganiem hihi mój ma już 2 latka wspome i jestem zadowolony dobrze kombinujesz z setem od Lublina jeśli Ci to pomoże to mogę się podzielić doświadczeniami
-pompa w miejscu do tego przystosowanym na oryginalnym pasku z Lublina
Przekładnia obrócona w położenie zgodne z tym w oryginale Żuka Lublin ma inaczej najpewniej zauważyłeś.
Zamontowanie zgodne z prawem ZMOTOLOGII tnij spawaj do skutku. Nie zapomnij zrobić chłodniczki płynu hydro ja mam ugiętą z rurki.

Drążek kierowniczy pożenisz kupując końcówkę drążka z Lublina gwint pasuje a stożek pasi do przekładni.
Wałek kierowniczy na połączeniu z przekładnią ma inny wieloklin wiec tam musisz coś wymyślić mądrego mając na uwadze, że jest to układ kierowniczy i tu nie ma żartów. Pozdrawiam i powodzenia.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 czerwca 2015, 10:22 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Z przekładnią wyszedłem bez rzeźby, jaką przekładnie miałeś? Ja miałem pierwszy typ. Mała- wygląda jak ta fabryczna, tylko z "dołożonym" wspomaganiem. Zmieniłem ramie przekładni - spawane zgrzewane - ogólnie najdroższa operacja - bo musi być wytrzymałe. Nie istotne czyj był pierwszy, ważne jest to jak działa. Oraz czy duża rzeźba. Chcę opatentować sposób, na jak najmniejszą rzeźbę i podzielić się tym pomysłem z innymi. To jest cel.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 czerwca 2015, 10:35 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 grudnia 2011, 18:23
Posty: 23
Lokalizacja: Będzin
Raczej mówimy o tej samej przekładni ja nie pamiętam od jakiego to Lublina u mnie też nie było dużej rzeźby (akurat z tym xD) po prostu przykręciłem przekładnię do blachy a blachę w miejsce oryginalnych mocowań przekładni żukowskiej. (Z tym kto pierwszy to taki żart nie staram się z nikim rywalizować po prostu robie w aucie o to co uważam za stosowne).


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 czerwca 2015, 11:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Widzę, że kolega z wizją. Popieram takie inicjatywy. : D Jak ukończę zamieszczę wszystkie fotki i porównamy :D

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 czerwca 2015, 13:08 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 grudnia 2011, 18:23
Posty: 23
Lokalizacja: Będzin
W wolnej chwili zamieszczę zdjęcia w opisie mojego Żuka.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 listopada 2015, 15:46 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lutego 2015, 21:39
Posty: 291
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Żuk A07
Jak posuwają się prace ?

_________________
https://www.facebook.com/zukolak/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 listopada 2015, 21:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 12 listopada 2015, 00:16
Posty: 34
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Żuk A07 1995
coś wiadomo na temat dalszych losów wspomagania??


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 listopada 2015, 22:26 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Ktos mi powie zczego zrobić polaczenie miedzy przekładnią a drążkiem środkowym?.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 listopada 2015, 22:28 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
A dźwignia z Lublina/Żuka innych podobnych nie pasi? Chodzi o długość, czy o co?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 listopada 2015, 22:38 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
O długość, a średnio mi to spawać. Ciąć i wiercić jak najbardziej, od mana mi pasowało, ale jest za gruba ta" poprzeczka" obija się o ramę

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 listopada 2015, 22:53 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Hm.. czyli lipa ze wspomą od Lublina? Szukajcie,a znajdziecie, jak mawiają.
A może przesunąć samą przekładnię? Masz jakąś fotkę z przymiarek, jak to wygląda?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 listopada 2015, 09:05 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
URSUS, wygląda na to , że z ursusa będzie pasować, na pewno na wieloklin, a resztę zobaczymy

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net