Dzisiaj jest 28 marca 2024, 21:28


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 286 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna
Autor Wiadomość
Post: 12 października 2016, 14:06 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
kubamytab, ale nie liczyłem zębów itp, bo nie wiedziałem, że są dwa typy...


Fakt ta dziura między 3 a 4 jest bardzo wkurzająca, ale na szczęście mój Żuk lubi zapierdzielać i wystarczy delikatnie go przeciągnąć na trójce i jest GIT :P

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 października 2016, 14:48 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
A przy zapiętym 5 biegu przesuwka spinała wałek sprzęgłowy i główny, czy szło przełożeniem przez choinkę?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 października 2016, 17:39 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 września 2016, 21:59
Posty: 292
Lokalizacja: Przystanek Oliwa
Pojazd: Lublin Autobus 1999
A ze zdjęć trybów u Audiobasa nie jesteś wstanie tego zweryfikować?

_________________
Świat jest do dupy ale życie jest cudem.
Opisanie świata moje


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 października 2016, 17:42 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
kubamytab pisze:
A przy zapiętym 5 biegu przesuwka spinała wałek sprzęgłowy i główny, czy szło przełożeniem przez choinkę?


Nie wiem, zobacz: http://www.zuk-kazik.pl/regeneracja-skr ... ew-ts5-21/

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 października 2016, 18:13 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Po mojemu, po prawej na fotce jest przesuwka spinająca IV i V bieg. Przy IV (przesuwamy w prawo) spina bezpośrednio wałek sprzęgłowy i główny, przy V (w lewo) i na oko przełożenie <1 czyli nadbieg. Ale tej skrzyni nigdy nie rozbierałem więc ręki uciąć sobie nie dam, chyba, że ktoś mi potwierdzi, że przy IV przesuwka spina 1/1...

i szczerze mówiąc nie chce mi się wierzyć, że mogły występować te skrzynie w wersji z innymi przełożeniami, bo to poważne zmiany w konstrukcji i łatwiej było by wstawić reduktor


Załączniki:
V.jpg
V.jpg [ 364.36 KiB | Przeglądany 13541 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 października 2016, 18:34 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Dobra... sam sobie potwierdziłem....

przy okazji link do katalogu części zamiennych do lublina 3:
http://www.sklep.andoria-mot.com.pl/pub ... in_3mi.pdf


Załączniki:
V.jpg
V.jpg [ 163.82 KiB | Przeglądany 13539 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 października 2016, 18:47 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 września 2016, 21:59
Posty: 292
Lokalizacja: Przystanek Oliwa
Pojazd: Lublin Autobus 1999
No to ja Ci mówię, że były. Był też montowany w Tczewie fabrycznie reduktor i PTO. Taki zestaw fungował w ARO i akuratnio mam kompletną techniczną dokumentacje tegoż...
Przy okazji, zestrojenie całości była to bardzo precyzyjna robota, podobnie jak składanie po remoncie TS5-21.

Do końca przyszłego tygodnia powinienem stać się właścicielem TS5-21. Całość do obejrzenia nomen omen w dostępnym katalogu andorii.

_________________
Świat jest do dupy ale życie jest cudem.
Opisanie świata moje


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 października 2016, 19:09 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Nie wiem... trzeba by było inaczej zestopniować pozostałe przełożenia, do tego przebudować pokrywę i system wodzików bo inaczej na lewarku IV było by zamienione miejscami z V tak po rusku jakoś ;)
...bo niby jak inaczej...
do tego totalnie nie widzę uzasadnienia ekonomicznego..
przystawki wszelkiej maści to już inna bajka, tu we wszystko uwierzę na słowo :mrgreen:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 października 2016, 21:26 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
W starach były skrzynie 5 w dwu różnych wariantach (z nadbiegiem i bez) i różniły się właśnie układem biegów na lewarku.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 marca 2018, 12:00 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2018, 09:40
Posty: 170
Pojazd: Żuk 82
Czy pisze się ktoś na adapter do skrzyni tczewskiej do silnika s21 i oryginalnej obudowy sprzęgła? Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu będę miał coś takiego zrobione.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 marca 2018, 14:12 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Wiela to kosztuje?

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 marca 2018, 14:32 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2018, 09:40
Posty: 170
Pojazd: Żuk 82
materiał to płyta aluminiowa 25x200x270 plus margines technologiczny, cenę obróbki poznam pod koniec tygodnia. Jak wszystko spasuje to wstawię relację.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 marca 2018, 16:08 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
No proszę.Do odważnych świat należy.Po tylu miesiącach teoretyzowania, ktoś postanowił to przełożyć na realne rozwiązania.A jak sprawa z tarczą?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 marca 2018, 12:23 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2018, 09:40
Posty: 170
Pojazd: Żuk 82
Tarcza: 323023510

Jest to tarcza podobno do lublina z dociskiem żukowskim.
Mi nie pasuje w docisk, nie mieści się. Zobaczymy co będzie trzeba podtoczyć. Na czerwono zaznaczone miejsce gdzie się nie mieści.
Załącznik:
171133859_w640_h640_dsc00142_wm.jpg
171133859_w640_h640_dsc00142_wm.jpg [ 421.95 KiB | Przeglądany 12401 razy ]


Może ktoś zmierzyć wewnętrzną średnicę docisku(zdjęcie zapożyczone z tego tematu)?
Załącznik:
008.jpg
008.jpg [ 59.89 KiB | Przeglądany 12401 razy ]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 marca 2018, 13:01 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Może lepiej znaleźć docisk pasujący do tarczy? Albo spróbować zamach przełożyć? Chociaż to wszystko nie takie trywialne :P

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 286 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net