Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 21:57


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 23 maja 2008, 14:23 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 grudnia 2007, 14:06
Posty: 381
Lokalizacja: Wrocław
Łojoj... to już taniej wyjdzie niech to w cholerę zardzewieje i kupić czasem nowe :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 maja 2008, 07:51 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
Juzef, ale po co kupować nowe co jakiś czas i sie męczyć z zakładaniem jak można zakonserwować i jeżdzić dłużej :D

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 maja 2008, 08:13 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 grudnia 2007, 14:06
Posty: 381
Lokalizacja: Wrocław
Niby tak, ale jaki koszt wedle tego co na poprzedniej stronie podano... chociaż co ja tam narzekam, bieżący złom bez żadnych konserwacji dał radę chyba z 15lat. Nowego się czymś posmaruje...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 września 2009, 23:27 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Można próbować oksydacji... Czyli nagrzać i do ciepłego oleju... potem powstaje warstewka twardych czarnych tleków, które zabezpieczają przed korozją... koszt = szufla węgla + litr kujawskiego...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 września 2009, 03:06 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
właśnie dziś kupiłem farbę żaroodporną do 650 stopni i wydech pomalowałem. Mała puszeczka 0.3 l kosztowała 20 zł. Radzę to samo.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 września 2009, 12:58 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1057
Lokalizacja: Polska
Może zamiast walczyć i tak z przepalonym wydechem może warto zainwestować 80,- za tłumik aluminiowy ? U mnie już wydech był słaby wiec malowanie go byłoby bez sensu .
Kolektor i rurę zaś faktycznie po przeczyszczeniu pomalowałem żaroodporną farbą .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 września 2009, 18:32 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Kolektor, nie wiem, czy jest sens malowac, ale tak wogole, to jak czyściłeś kolektor?? :shock: Szczerze mówiąc to nie wiem czy wogóle jest sens malowac wydech, bo on rdzewieje od wewnatrz, a od wewnatrz i tak sie nie pomaluje - jak samochod stoi, to w rurze i tlumiku skrapla sie woda, ktora nie ma jak wyparowac, bo srednica rury przeceiz nie pozwoli jej wyparowac i powoli postepuje korozja od wewnątrz.... Ja co prawda swoje rury tez psiknalem taka farba odporna na wysokie temperatury i trzyma, jest ok, ale to dlatego, ze jedna byla jakos badziewnie pomalowana minią, a druga chyba tylko udawala, ze czymkolwiek byla pomalowana :D . Tlumika nie ruszalem, bo byl ocynkowany, wiec pożyje chyba dluzej, niz gdybym dal na niego nawet najlepsza farbe. Oczywisce caly wydech nowiuśki... ;)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 września 2009, 18:38 
malowanie na zewnatrz w tym chodzi tez o estetyke/wyglad , i zabezpieczenie zewnetrzne , wiadomo woda kondensujaca od wewnatrz zawsze bedzie z tym tez rdza :x , ale miec chociaz ta zewnetrzna strone zabezpieczona, i ladny uklad wydechowy :wink: kolektor mozna by ale musial by to byc nowka sztuka bez rdzy albo wypiaskowany stary i dobra farbe nato wtedy jest szansa ze bedzie sie trzymac farba.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 20 września 2009, 18:44 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
ostatnio kupilem taka termoutwardzalna, czy cos, w sensie, ze ona otrzymuje swoje wlasciwosci po godzinnym nagrzewaniu, po wymalowaniu, zamierzam nia pomalowac pokrywe zaworow, pokrywe kanalu wodnego, ta na glowicy od strony wewnetrznej maski silnika i pokrywe popychaczy, tylko nie wiem czy ona jest drozna, znaczy ten zbiorniczek, jak to ma dzialac, bo jak dmucham to nigdzie nie "wylatuje", tak jakby zatkane bylo, tak ma być?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 września 2009, 18:56 
w zasadzie to ma dzialanie takie ze zaciaga gaznik przez puszke filtra te opary z silnika a to grubsze znaczy sie olej splywa do miski olejowej , jezeli do tej pory bylo wszystko w porzadku to jest ok , mozesz jedynie przedmuchac powietrzem sprzezonym i tyle.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 21 września 2009, 19:15 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
tylko tego sie nie da przedmuchac, bo to wyglada jakby bylo zatkane, czy coś..., jak dmucham w ta rurke wychodzaca z gory to powietrze nie wylatuje, jakby bylo gdzies zatkane... a po "pukaniu" o podloge wypadaja jakies farfocle...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 24 kwietnia 2010, 11:15 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 13 marca 2008, 13:20
Posty: 49
Lokalizacja: Komorów
Czy myślicie, że taki tłumik będzie pasował?: http://www.allegro.pl/item1009163892.html Czy trzeba go jeszcze malować farbą, żeby miał dłuższą trwałość?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 24 kwietnia 2010, 19:26 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Chyba nie, jak on był faktycznie galwanicznie pokrywany to moze troche potrzymać. Każy tłumik prędzej czy później i tak zgnije od wewnatrz :) Najlepiej sam zdecyduj, jak kupisz :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net