Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 00:08


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: 26 października 2011, 18:53 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 października 2011, 15:52
Posty: 48
Lokalizacja: Krapkowice
Nie wiem czy wszyscy wiedzą ale można było kupić wentylator sześciołopatkowy do silnika S-21.

Pamiętam, jak miałem problemy latem z przegrzewającym się chłodziwem silnika zarówno w Warszawie jak i w Żuku. W mojej mądrej książce wyczytałem, że Żuki wysyłane na eksport do Egiptu miały grubszą chłodnicę i wydajniejszy wentylator.

Poszedłem po prostu do sklepu zapytać czy coś takiego mają.

No i mieli.

Zarówno w Żuku jak i w Warszawie wywaliłem stary czterołopatkowy wentylator i założyłem ten sześciołopatkowy.

Problemy z przegrzewaniem zniknęły jak ręką odjął.

Mało tego. Gdy się przegazowało to było słychać piękny szum zasysanego powietrza. Efekt był taki jakby zamiast oryginalnego S-21 była tam solidna rzędowa szóstka z jakiegoś dużego samochodu.

Myślę, że jeszcze pewnie trafiłoby się na taki wentylator.

Jakby co to polecam wymienić.

_________________
Miłosnik kolei rodem z Mosznej.
Kingsaiz dla każdego!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 października 2011, 19:52 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
:D taki temat byl walkowany 100 razy , zobacz tu w patentach , ja to przerabialem i mi ten wentylator byl za glosny , pasuje taki z gaza 69 co ma 6 lopat , to co ja obecnie zrobilem to tunel chlodnicy i to pomaga , zostawilem orginalny 4 lopatkowy , mozna tez 4 lopatkowy bardziej wygiety zamontowac z uaza 469 , jak masz chwile wolnego czasu czytaj forum bylo juz duzo napisane odnosnie tego, przyczyna grzania sie moze byc tez zepsuta uszczelka pod glowica nawet jak malo przepuszcza spalin do ukladu chlodniczego , bedzie sie grzac szybciej.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 sierpnia 2012, 14:36 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lutego 2009, 13:21
Posty: 111
Lokalizacja: Katowice
czy średnica tego 6 łopatowego musi być identyczna, jak średnica klasycznego 4 łopatowego ?

Bo jak mierzyłem w uazie, to jest szerszy ten 6 lopatowy...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 sierpnia 2012, 19:22 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
ja ci powiem z wlasnego doswiadczenia ze to gówno bedzie ci przy 60 km/h tak nap..... glosno ze to wymontujesz po pierwszej jezdzie , dochodzi drugi faktor to ze ci lozysko na pompie wody predzej zdechnie bo ma wieksze opory :) mozna nawet od stara 200 montuja aby niezachaczalo o weze itd

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net