Dzisiaj jest 28 marca 2024, 16:16


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna
Autor Wiadomość
Post: 08 maja 2016, 14:12 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
sam sie tym troche interesuje , ale przerabiac niebede :wink: zrób jakis film i daj tu :wink:
to ty marian jak cofasz musisz wiedziec ze hamulec niedziala :) :?: niezle jaja :wink: smaic sie z tego niema co.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 maja 2016, 16:00 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Śmiac się można, zwłaszcza jak zdążyło się ponownie nadusić pedał i jednak zahamował :mrgreen: A matiz na parkingu pozostał nie draśnięty 8)

Wsiadasz, odpalasz, wycofujesz z mejsca parkingowego, hamujesz, jest ok. Podjeżdżasz do przodu (zmiana kierunku jazdy), depczesz na hamulec - a pedal wpada bez żadnego oporu do podłogi. :mrgreen: Depczesz drugi raz - jets ok.
Jedziesz do przodu, hamujesz, zawracasz - czli wsteczny, cofasz. Depczesz na hamulec - nic, pedąl wpada bez oporu w podłogę. Depczesz drugi raz -hamuje.

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 maja 2016, 16:07 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
a jak takie jajca na przegladzie technicznym wypadna :mrgreen:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 maja 2016, 16:11 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Zastanawiam się, czy nie za dużo piszemy tu publicznie :lol: :wink:

Ścieżka diagnostyczna jest jednokierunkowa :mrgreen:

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 maja 2016, 16:18 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
pogrzebałem po necie i widzę, że nie ja pierwszy wyciąłem kawał belki.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 maja 2016, 18:58 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
Nie Ty pierwszy i część aut zrobiła już sporo kilometrów.
Obserwuję bacznie temat tarcz w żuku bo sam z tematem będę się mierzyć.
Marian, wszyscy jeżdżący z pompą lublina deklarują, że zjawisko braku hamulców ustało.
Co próbowaliście robić?
Można wywołać zjawisko na podwórku i zobaczyć czy poziom płynu w zbiorniczku podniósł się gdy pedał jest już w podłodze. Sprawdzić czy zmienia się przy następnym ruchu pedałem.
Próbowaliście zamieniać przewody między sekcjami?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 maja 2016, 09:26 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Zamienialiśmy sekcje - bez zmian. Jak Żuk wróci zmienimy jeszcze raz pompę.
Diesel mi mówił, że po zmianie pompy parę razy też im się to zdarzyło. Parę razy, nam wciąż się zdarza, ale tak czy owak to jest niedopuszczalne...

Pomysły mi się skończyły już dawno, teraz jestem skłonny uwierzyć, że jakość paliwa wpływa na hamulce.. :D :D

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 maja 2016, 18:53 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
przy serwie jest taki zawór gwizdek , na to jest waz zalozony moze ten gwizdek jest w srodku zasyfiony , odkrec to i sprawdz czy ta kulka niejest zablokowana , mozliwe jest to jezeli jest zmiana podcisnienia to ona ma zablokowana droge i niezamyka odrazu. Ja jak kiedys wymienialem serwo w nysie to odkrecilem ten gwizdek i byl zasyfiony niespalona mieszanka paliwa.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 maja 2016, 20:47 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Hm. Nie wiem. Tzn. Generalnie w tym serwie od lublina zaworek zdaje się jest już w serwie, ale tak czy owak - pedał w pewnym momencie wpada w podłogę. A to byłoby niemożliwe, nawet przy zamkniętym podciśnieniu - wtedy pedał byłby mega twardy, ale hamowałby. tutaj sytuacja odwrotna - pedał miękko wpada w podłogę i zero hamowania, czasami hamuje, ale przy samej podłodze, delikatnie.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 maja 2016, 20:55 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
jak masz szczelna pompe hamulcowa to niepowinna tez zaciagac powietrza , to bedzie raczej przyczyna podcisnienia , ten waz jest zbrojony i odpowiedni do podcisnienia czy zwykly jakis olejo odporny miekki ? serwo jest zdane na podcisnienie , jezeli go niema to ten bolec serwa który naciska na pompe niema sily nacisku , membrana serwa jest luznym flakiem wtedy.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 maja 2016, 22:28 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
https://youtu.be/WIScYljRLBs
Obiecany filmik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 sierpnia 2016, 06:09 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Masakra przecież tam trzeba wywalić z 5 cm belki :P

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 sierpnia 2016, 19:45 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
kubamytab pisze:
https://youtu.be/WIScYljRLBs
Obiecany filmik


No cóż, niestety tak jest :(

Filmik:
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik/vide ... =3&theater


I finalnie:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek



kubamytab dzięki za pomoc telefoniczną :P

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 października 2016, 06:15 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Audiobas - a czy Tobie zdarzył się ten objaw wpadania pedału w podłogę po jakichś parkingowych manewrach?
My dopiero co wymieniliśmy pompę na nową (od Lublina) i serwo na używane, ale sprawne w bdb stanie (w nim zresztą nie doszukiwałbym się problemu). Efekt: problem nie zniknął. Po odpowietrzeniu hamulce ewidentnie lepsze niż na starej pompie, która puszczała płyn do serwa, być może też przepuszczała między sekcjami i to było moje główne podejrzenie w kwestii tego problemu. Tym niemniej - nowa pompa, hamulec ewidentnie lepszy, równo bierze, jestem zaskoczony, że może aż tak dobrze działać... Ale po cofaniu zdarzy się raz na 5 razy, że pedał wpadnie w podłogę... Nosz kur zapiał... Nie mam pomysłów. Jak będe miał chwilę rozpołowię starą pompę, by przyjrzeć się jej konstrukcji, ale coś mi się nie wydaje, by ona była bezpośrednim winowajcą, skoro na nowej jest to samo. Moim zdaniem, nawet, jeśli to się zdarza raz na ileś tam razy to jest to niedopuszczalne. Takie rzeczy z układem hamulcowym nie mają prawa się dziać.

Zadam głupie pytanie, ale wolę się upewnić - w Lublinie z tarczami coś takiego nie występuje?

Jedyna różnica w stosunku do oryginalnego układu z Lublina to brak regulatora siły hamowania tylnych kół.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 października 2016, 07:52 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Powiem szczerze, nie przypominam sobie czy taka sytuacja była. Porobię testy i sprawdzę jak to się ma :)
Mam cały układ nowy (miedziane przewody, regenerowane zaciski, nowe cylinderki z tyłu itp), jedynie pompa jest używana, ale w super stanie...!

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net