Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 09:03


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna
Autor Wiadomość
Post: 07 stycznia 2016, 18:32 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Szukanie, jazda na szrot, piaskowanie, prostowanie, malowanie + czas to by x 2 wyszło :)
Ja nie mam na to czasu, niestety :(
A po drugie lubię mieć ładnie wyglądające :P

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 stycznia 2016, 18:45 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
:)Audiobas- człowiek handlowy jest
Łożyska masz MGK,pakowane przez MAR, ja też się naciałem u nich, że miał być zestaw oryginalny Daewoo...
Lepiej nawet ich nie zakładać. okazało się, po demontażu że właśnie takie miałem w piastach, hurgotały niemiłosiernie. a raczej wiele nie miały najechane, bo ta chińska marka na rynku dopiero kilka lat jest.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 stycznia 2016, 20:11 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Ale gościu dzwonił po hurtowniach i mówił, że tylko takie sprzedaje i ludzie nie reklamują...
Na początek wystarczy.

Powiedzcie mi w jak mocno je dokręcać?

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 stycznia 2016, 22:55 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Z czuciem, żeby się ładnie obracało, bez zacięć i luzów.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 stycznia 2016, 22:58 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
a)metoda TOS-dokrecasz tak żeby piasta zaczeła nieco ciężej się obracać, po czym luzujesz ok. 1/6 obrotu. Ma się kręcić z lekkim stałym oporem, ale jak szarpniesz za koło nie moze byc luzu. po 500km sprawdzasz, czy luz sie nie pojawił, w razie czego kasujesz.
b)metoda VW-dokręcasz jak wyżej, po czym luzujesz tak,żeby podkładkę miedzy nakretką a łożyskiem dało się przesunąć z oporem płaskim srubokretem. Pózniej zakladasz koło i postepujesz tak samo jw.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 stycznia 2016, 09:30 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Ja stosuję metodę na wyczucie - czyli z założonym kołem dokręcam max, lekko luzuję i ruszając za koło (większa dźwignia) staram się tak poluzować nakrętkę aby własnie minimalny luz uzyskać.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 stycznia 2016, 19:05 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
no, bez czucia i uczucia to się w tych sprzętach nie da:)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 stycznia 2016, 09:51 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Strucelsw pisze:
no, bez czucia i uczucia to się w tych sprzętach nie da:)


Zawsze wtrącisz coś takiego, że mordziula się śmieje sama.

Koło po puszczeniu go w ruch i wytraceniu prędkości powinno na końcu wykonać lekki ruch w lewo bądź prawo - zależnie w którą stronę kręcimy. Wtedy wiemy, że jest spoko wodza. Bynajmniej w jelczach się sprawdzało...

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 stycznia 2016, 10:07 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
To chyba jak było niewyważone :D

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 stycznia 2016, 13:22 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Marian pisze:
To chyba jak było niewyważone :D


Dobrze mówię. Po korygowaniu luzu, należy pozostawić wolno kręcone koło (w powietrzu) - ostatnie obroty koła muszą zakończyć lekkim zachwianiem w tył i przód -bądź w lewo i prawo. Im większe koło tym bezwład ten jest większy. Łatwiej sprawdzić, czy opory toczenia nie są za duże.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 stycznia 2016, 22:00 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Panowie czy odpowietrzniki w zacisku Lublina są jakieś uniwersalne?
Czy mają jakieś specjalne typy, gwinty, długości itp?

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 stycznia 2016, 22:15 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
ja kupiłem kierując się tylko rozmiarem klucza i pasują.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 stycznia 2016, 23:18 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
A powiedzcie mi teraz czym łączyliście zacisk z układem hamulcowym?
Oryginalnym wężykiem na prosto? Gdzieś czytałem, że ma być na oczku....

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 stycznia 2016, 00:04 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Na oczku jest lepiej, bo mniejsze ryzyko ścięcia wężyka, ale pojawia się ryzyko odkręcania oczka podczas skrętów. Dlatego trzeba albo oczko mądrze umocować, albo wykminić jakiś patent blokujący. Przewody oczkowe od Skody Octavii bodajże pasują. Jedynie śrubę tą, co przechodzi przez oczko musisz dokupić na wymiar inną.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 stycznia 2016, 09:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Nie myśleliście nad zastosowaniem patentu, jaki jest w mercedesie "kaczce" ? Tam do zacisku idzie krótka rurka metalowa i łączona jest przy płycie kotwicznej albo osłonie tarczy (już nie pamiętam) i dopiero do niej idzie wężyk.To by chyba troszkę pomogło w tej sytuacji.Ja, gdybym kiedyś zakładał te hamulce, to nad tym pomyślę.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net