Dzisiaj jest 26 kwietnia 2024, 21:18


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna
Autor Wiadomość
Post: 10 kwietnia 2015, 10:28 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Marian, proszę nie rób takich rzeczy. - To było bardzo nie smaczne. W całym tym cytowaniu zdaje się istnieje słowo "zdaje się" - nie wymagam wiedzy od Diesla, może ktoś ma taki zestaw zamontowany i tak kombinował.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 kwietnia 2015, 10:35 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Co było niesmaczne? Myślałem, że nie doczytałeś, więc zacytowałem :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 kwietnia 2015, 11:19 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Przepraszam udzielił mi się brak kofeiny w układzie chłodzenia. Rozbroję tego 3.5 tony i zobaczę co on tam ma. Zdam relację.

Myślę, że warto dla potomnych na podstawie poradnika Diesla, zrobić rozszerzoną wersję dla mniej zaawansowanych. Gdy będę wymieniał u siebie nagram potrzebne filmiki i zdjęcia. Byłoby dobrze zamieścić to na serwerze, by stało się "nieśmiertelne"

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 kwietnia 2015, 09:09 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
Czy ktoś już trenował hamulce tarczowe przy układzie pedał w podłodze - pompa na ramie?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 kwietnia 2015, 18:44 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Prowadnic nie regenerowałem.

Co do 3,5t - jedna z załóg właśnie takiego patroszy i będę niebawem miał info z pierwszej ręki. Być może piasta jest taka sama, a różnica jest tylko w łożysku. Dowiemy się;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 kwietnia 2015, 21:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Jak tak patrzę po danych w książce,to mi się wydaje,że 2.9 i 3.5 mają ten sam przód,tzn. wszystko jest chyba to samo,bo rozstawy kół podawane są takie same,a jedynie tył w 3.5 jest szerszy,bo szersze są bębny hamulcowe,a przez to odstawienie koła.Tak mi się wydaje.Most od 3.5 widziałem na oczy raz i bębny były widocznie szersze niż w 2.9.Wychodzi na to,że nic z przodu nie zmieniali pod większą ładowność,tylko sam tył.
Doczytałem znów,że z tyłu w 3.5 są bębny o szerokości roboczej 78mm, a w 2.9 58mm, no i cylinderki hamulcowe mają w 3.5 28mm a w 2.9 25mm.O przodzie nic nie pisze,więc jest to samo.
Narobiło się paniki,a tu chyba wszystko będzie pasować z 3,5T


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 kwietnia 2015, 11:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Też mnie się tak wydawało. Sąsiad ma 3,5 t przyrównam zdobyczny zestaw.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 kwietnia 2015, 20:53 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
No więc temat wygląda tak. Zwierciłem phinka, żeby sprawdził w katalogu co i jak i wychodzi na to, że:

phinek pisze:
Małe łożyska są we wszystkich Lublinkach takie same 30305 A:
http://sklep.gazparts.pl/lozysko_piasty ... 0305a-781i

Zaś te większe wewnętrzne są zależne od tego czy to 2,9 czy 3,5
Dla 2,9 jest to łożysko 30207 A:
http://sklep.gazparts.pl/lozysko_piasty ... 0207a-779i
zaś w 3,5 jest to łożysko 30208:
http://sklep.gazparts.pl/lozysko_piasty ... 30208-780i

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 kwietnia 2015, 20:58 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Jak mnie mordowałeś tym pytaniem to wiedziałem, że o to chodzi... a po prostu cały tydzień minął mi nie wiem kiedy.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 kwietnia 2015, 21:00 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Czyli jeśli dobrze rozumuję - oś na której obraca się piasta jest inna od wewnętrznej strony piasty (pewnie grubsza). Czyli piasta z 3,5t, po zmianie łożyska na te z 2,9t będzie pasować? Co z resztą szpeju?

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 kwietnia 2015, 21:04 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
@phinek - po prawdzie pytałem w kontekście tego, że montujemy te tarczówki u nas, a nie mam piast pod ręką i łożyska chciałem kupić, więc stąd pytanie :) A skoro miałem już odpowiedź to i udostępniłem na forum :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 kwietnia 2015, 21:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Oś piasty w 3,5 tony ma pod łożysko wymiar 40 mm zaś w 2,9 tylko 35 mm - tyle wedle katalogu łożysk.
Oczywiście w efekcie piasta koła w 3,5 będzie miała otwór pod łożysko średnicy 80 mm zaś 2,9 będzie miała otwór 72 mm.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 kwietnia 2015, 21:10 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Zatem piasty będą inne. Pytanie więc czy tarcze, klocki i zaciski zostają takie same?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 kwietnia 2015, 21:11 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Czyli dupa, myślałem ze tylko wewnętrzny wymiar jest inny. A nie ma łożyska które by pasowało do piasty 3,5 t, żeby wewnętrzny wymiar pasował do osi z 2,9 t ? ;-)

Cena jednej nowej piasty to 220 zł:

http://www.moto-trans.koszalin.pl/produ ... e/?id=1114

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 kwietnia 2015, 22:12 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
To ja dziękuję z upustami wychodzi 190zł za sztukę. Nie da się na prasie łożysk wyciskać?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net