Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 03:33


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Następna
Autor Wiadomość
Post: 22 lipca 2015, 00:25 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
A co by miało być?Troszkę lepsze hamowanie przy mniejszej sile przyłożonej na pedał hamulca,bo i serwo większe i wydatek pompy inny itd.Ja mam pomp.ę z serwem od lublina,ale dalej bębny i hamuje lepiej,nawet na jednym przednim bębnie,bo druga strona ma jakieś problemy :-| Tak więc różnica jest wyraźnie na plus.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 lipca 2015, 07:36 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Przecież buźka tak ma. Pompa Lucasa do bębnów - trochę większa siła hamowania.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 lipca 2015, 10:48 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
czyli inne przełożenie hydrauliczne-jakie średnice tłoczysk mają te pompy? podejrzewam, że do tarcz jest większe tłoczysko, no i wieksze serwo, a przy zwykłej pompie,żeby uruchomić zaciski potrzeba dłuzszej drogi-pedał nisko bierze, a czasem wcale, jak sie dłuzej nie hamowało lub zaworek zwrotny nieszczelny. problem moze być też z uszkodzonym samoregulatorem szczęk z tyłu(puszcza), odklejoną(chocby w częsci) szczeką lub bijacym bębnem-dlatego znika hamulec przy cofaniu.
Ja bym najpierw do tyłu zajrzał.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 lipca 2015, 13:01 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Strucelsw - z całym szacunkiem, ale nie pisz oczywistości. Podpowiem Ci że nawet jeździłem kilka dni z zaciśniętym przewodem elastycznym tylnych hamulców i wówczas wszystko działało ok. Ale niestety rzeczywistość jest taka że tył jest NOWY cały i nie ma w nim żadnego problemu. Nawet napiąłem samoregulatory tak że bębny ledwo wlazły i ręczny blokuje koła na piątym ząbku. I nadal jest problem.

Ponadto przypominam że problem nie dotyczy jednego, mojego Żuka, tylko przynajmniej czterech. Więc wszelkie dywagacje zajrzyj tam czy tu bez zmiany pompy na właściwą - jak podaje książka od Lublina - Lucas LSW80 niczego nie dadzą.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 lipca 2015, 14:54 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Kicha.
Będzie trzeba pruć całą instalacje.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 lipca 2015, 16:07 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
to zmienia postać rzeczy. nie wiedziałem ze tych zuków z kłopotem jest więcej i tak zaawansowane testy były. a oczywistosci piszę, bo często przyczyna jakiejś niesprawnosci jest banalna a urasta do rangi katastrofy.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 lipca 2015, 16:40 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Spoko, po prostu to już jest pewna informacja i nie pozostaje nic innego jak wymiana pompy. Dopiero wtedy jest pewność że przeszczep jest kompletny i wszystko musi działać bez zarzutu.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 lipca 2015, 15:59 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Podpisuję się pod "testami" Piotrka. My zrobiliśmy trochę km po Polsce Żukiem po remoncie silnika, zawiecha, skrzyni i hamulców, przy czym zamontowaliśmy właśnie tarcze na przedzie, ale pompa, choć zregenerowana, została stara. I dokładnie, jak pisze Piotrek - w pewnych sytuacjach przy zmianie kierunku pedał wpada w podłogę. Przy normalnej jeździe - zupełnie nie daje się we znaki. Jeśli jednak kluczysz po leśnych drogach, manewrujesz na wybojach czy parkingu lub górskich drogach - staje się to niebezpieczne. Dlatego też zmieniamy na pompę od Lublina.

Kwestia zaworków jest tu chyba kluczowa! Ale obawiam się, że łatwiej będzie zmienić pompę niż modyfikować istniejącą...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 lipca 2015, 17:47 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
ktoś kiedyś pytał o montaz takiej pompy przy stojących pedałach, nikt nie przerabiał tego tematu?
nie mam skąd wziać takiej pompy z serwem i sprawdzić jak to pasuje.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 lipca 2015, 17:56 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
W sensie pedałów w podłodze? Raczej nie podejdzie, serwo może się nie zmieścić. Jest większej średnicy. Z pompą raczej problemu by nie było, a sterowanie to kwestia przerobienia końcówki popychacza serwa.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 lipca 2015, 18:23 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
no właśnie jakiej średnicy jest serwo?

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 lipca 2015, 19:19 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Sporo większe. Nie mam teraz pod ręką do pomiaru, ale mam fotkę.

Obrazek

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 lipca 2015, 19:47 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
prawie 2x większe i inny rozstaw szpilek. chyba zaprze się o ramę:(

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 lipca 2015, 21:12 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Kolego,przecież ono tam w ogóle nawet nie wejdzie,a nie "zaprze się" :roll: Tam jest zrobione takie dziwne mocowanie i wchodzi tam tylko idealnie serwo starego typu.Albo czeka Cię przeróbka tegoż mocowania,zrobienie większego i przerobienie cięgieł idących od pedału,albo zrób jak ja miałem w starym żuku.Wytnij kawał blachy z pedałami z dawcy i wstaw do swojego,wtedy będą podwieszane i serwo się zmieści bezproblemowo.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 lipca 2015, 07:01 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
moim zdaniem to nieoplacalna wogóle przeróbka , jak pomysle ze na orginalnych hamulcach mam dobre hamowanie to czemu mam zmieniac :roll: nysa czy zukiem jezdzi sie ostrozniej , patrzy sie wiecej do przodu na sytuacje ruchu drogowego i reaguje wczesniej do hamowania.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net