Dzisiaj jest 28 marca 2024, 20:15


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Post: 01 kwietnia 2015, 12:08 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Czy do diesla też można wstawić taką pompkę?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 kwietnia 2015, 06:36 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
W dieslu jeszcze łatwiej dać taką pompkę ponieważ masz w układzie wtrysku przewody przelewowe i tym samym nie musisz martwić się o to, że przelejesz...

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 kwietnia 2015, 07:13 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Powiedz mi dobrodzieju, gdzie mógłbym taką pompkę wstawić, w którym miejscu? Rozumiem ze przed pompą sekcyjną. Guzik raczej - załącz/ wyłącz - przycisk. Czasem tak się dzieje, i nie wiem dla czego, że albo się zapowietrza, albo zwyczajnie filtr zasyfiały. Czasem gaśnie - 4 ruchy pompką i jedzie dalej.
Może to nie jest rozwiązanie, ale znacznie łatwiej będzie odpowietrzyć jeśli jakieś ewentualności się wydarzą.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 kwietnia 2015, 07:17 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Bądź uprzejmy zatem rozebrać pompkę wstępną na stole, wywalić syf ze srodka, umyć, zapodać nową membranę i uszczelkę i złożyć, oraz za pomocą nowej uszczelki - przymocowac do silnika.

Obstawiam też że któryś przewód gumowy po drodze może wymagac wymiany. Szczególnie polecam wymianę przewodów od zbiornika do pierwszego przewodu stalowego, oraz zdecydowanie wymianę łączników gumowych na przewodach stalowych. Znajdziesz je na prawej stronie ramy (z punktu widzenia kierowcy). Gdzieś masz po prostu nieszczelność. Zwalcz ją, a dodatkowa pompka stanie się zbędna, bo to takie trochę leczenie syfa pudrem.

Przerabiałem to w swoim, po usunięciu źródeł zapowietrzania - przejechał ponad 8000 km (z czego 5500 po Europie w 2 tygodnie) i nawet raz nie kichnął z powodu powietrza w paliwie.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 kwietnia 2015, 07:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
W pewnym sensie doszedłem do takiego samego wniosku.Pompa wstępna to ta, która ma manualną dzwignie do pompowania? W sumie bardzo przypomina te z fiata 126p. Czy ową nieszczelność będzie widać? Będzie moczył, albo będzie czuć ropę na postoju?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 kwietnia 2015, 07:47 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Tak, ta z dźwignią to prawdopodobna przyczyna (przynajmniej części) Twoich problemów. Zajmij się nią i przewodami gumowymi.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 kwietnia 2015, 08:31 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Jeszcze jedna rzecz - wydaje mi się, że dźwignia pompowania zaczyna pompować na ostatnim cm swojego wychlania -to normalne? Tak jakby 90% ruchy dźwigni - nic się nie działo.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 kwietnia 2015, 08:32 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Też tak miewam u siebie, czasem dźwignia pracuje bardzo lekko, nic nie pompując. Nie wiem z czego to wynika.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 kwietnia 2015, 08:34 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Czy mogę doszukiwać się membrany z fiata 126p? mam możliwość zakupu nowej - z ręki do reki.

Nie, to jest co innego.
Fiat 126p
Obrazek
ŻUK 4c90
Obrazek

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 kwietnia 2015, 08:43 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 lipca 2014, 23:07
Posty: 96
Też tak miewam u siebie, czasem dźwignia pracuje bardzo lekko, nic nie pompując. Nie wiem z czego to wynika
Wynika to z położenia krzywki wałka napędzającego pompę wystarczy obrócić wałem korbowym i będzie pompować


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 kwietnia 2015, 08:47 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Tak podejrzewałem, ale jak jestem przy grzebaniu przy pompie to mi się nie chce wracać do kabiny żeby z rozrusznika strzelić;-) Dzięki za info.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 kwietnia 2015, 08:51 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Mam sposób na to. Wciskam pompkę dwa razy - i raz rozrusznikiem zakręcam. Później pompką 2 razy i od strzała. Mam przed pompą filtr paliwa przeźroczysty i w nim jest paliwo. Czy to może oznaczać, że zapowietrzenie jest gdzieś dalej?
Czy zwyczajnie zawalony filtr paliwa?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 kwietnia 2015, 16:04 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Tak jakby lewego powietrza dostawała. Sprawdż połączenia przy wylocie węzyków filterka i na wlocie do pompy

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 kwietnia 2015, 16:36 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Nie zawsze musi być widać miejsce nieszczelności. Przewody gumowe zawsze lepiej wymienić po długim czasie. A przy okazji sprawdzić połączenia :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 kwietnia 2015, 21:31 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Może też być tak, że od syfu w baku przyblokowany jest przepływ na ssaniu i przez to pojawiają się bąble par paliwa w paliwie.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net