Dzisiaj jest 28 marca 2024, 22:26


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 08 lipca 2015, 12:39 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Ja nie wiem czy wolałbym dłużej poczekać, niż obskakiwać dystrybutor z 2 stron :)
Choć muszę przyznać, że z tego względu raczej nie powinna to być byle mała kapilara :)

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lipca 2015, 12:48 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Kombinujecie jak lysy kon pod gore. Zbirnik drugi z tylu a zapas do srodka. Jak w nysach milicyjnych i po sprawie.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lipca 2015, 13:36 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Beczkę 200 litrów na dach i węże z igielitu. ;P

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lipca 2015, 16:47 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Robo - w środku to ja mam inne rzeczy niż zbiornik paliwa. Po to go powiesiłem pod autem żeby nie zajmował miejsca.

Info dla wszystkich - koncepcja okazała się skuteczna w praktyce. Auto jeździ, przełączanie zbiorników działa bez zarzutu. Zaraz jadę na tankowanie do pełna;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lipca 2015, 18:51 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Chodzilo mi o kolo zapasowe w srodku, a zbiornik z tyku pod autem

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lipca 2015, 20:15 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Koła zapasowe mam dwa. Jedno pod autem, a drugie na drzwiach.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 lipca 2015, 20:15 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Kilka zdań podsumowujących.

1. W pierwszym poście dałem schematy do podłączenia. Zignorujcie je, są błędne. Podłączenie trzeba zrobić prościej, jak będę miał chwilę to ulepię nowe.

2. Wywalenie stalowych przewodów paliwowych i zastąpienie ich krótszymi gumowymi było dobrym ruchem. Odpadło trochę punktów które lubiły łapać nieszczelności i skróciła się droga paliwa. Ponadto elektrozawory zamykają się przy gaszeniu silnika, więc paliwo nie cofa się do baku - skutkiem jest dużo szybszy rozruch i nie muszę pompować ręcznie paliwa.

3. Ewentualny naśladowca MUSI pamiętać o jednej rzeczy - nie wolno obrócić zbiornika. Bo wlew znajdzie się "przed" zbiornikiem a nie "za". Dlaczego to ważne? Pomyślcie o hamowaniu z pełnym bakiem...

4. Wlew drugiego zbiornika trzeba obrócić. Musi to być zrobione porządnie, migomatem nie da się latwo pospawać żeby było szczelnie. Ponadto trzeba dokupić rurę fi=50mm o długości ok. 40 cm żeby wydłużyć lewy wlew.

Ogólnie jestem bardzo zadowolony z przeróbki, auto zyskało 100% zasięgu;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 lipca 2016, 19:18 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 lipca 2016, 13:41
Posty: 28
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Żuk A07 1996
@Diesel,

Gdyby się udało Tobie znaleźć chwilę na ulepienie nowych schematów byłbym niezmiernie wdzięczny. :)

Przy okazji - rozmawiałem z lokalnymi dłubaczami i wg nich obrócenie baku nie jest konieczne.

Pozdrawiam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 lipca 2016, 20:39 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Obrócenie baku jest konieczne, naprawdę. Dłubacze wiedzą swoje, a ja sprawdziłem w praktyce.

A co do schematów - zapomnijcie o nich. Zawory paliwowe od benzyny się nie nadają. Trzeba niestety zastosować pełny moduł z LR. Konkretnie ten: http://www.oilybits.com/bio-fuel-equipm ... d_390.html

Zawory od benzyny się rozpuściły od afrykańskiej ropy;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net