Forum Miłośników Polskich Dostawczaków http://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Dwa zbiorniki paliwa http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=8&t=2881 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | phinek [ 08 lipca 2015, 12:39 ] |
Tytuł: | Re: Dwa zbiorniki paliwa |
Ja nie wiem czy wolałbym dłużej poczekać, niż obskakiwać dystrybutor z 2 stron Choć muszę przyznać, że z tego względu raczej nie powinna to być byle mała kapilara |
Autor: | Robo [ 08 lipca 2015, 12:48 ] |
Tytuł: | Re: Dwa zbiorniki paliwa |
Kombinujecie jak lysy kon pod gore. Zbirnik drugi z tylu a zapas do srodka. Jak w nysach milicyjnych i po sprawie. |
Autor: | zokolic [ 08 lipca 2015, 13:36 ] |
Tytuł: | Re: Dwa zbiorniki paliwa |
Beczkę 200 litrów na dach i węże z igielitu. ;P |
Autor: | Diesel [ 08 lipca 2015, 16:47 ] |
Tytuł: | Re: Dwa zbiorniki paliwa |
Robo - w środku to ja mam inne rzeczy niż zbiornik paliwa. Po to go powiesiłem pod autem żeby nie zajmował miejsca. Info dla wszystkich - koncepcja okazała się skuteczna w praktyce. Auto jeździ, przełączanie zbiorników działa bez zarzutu. Zaraz jadę na tankowanie do pełna;-) |
Autor: | Robo [ 08 lipca 2015, 18:51 ] |
Tytuł: | Re: Dwa zbiorniki paliwa |
Chodzilo mi o kolo zapasowe w srodku, a zbiornik z tyku pod autem |
Autor: | Diesel [ 08 lipca 2015, 20:15 ] |
Tytuł: | Re: Dwa zbiorniki paliwa |
Koła zapasowe mam dwa. Jedno pod autem, a drugie na drzwiach. |
Autor: | Diesel [ 09 lipca 2015, 20:15 ] |
Tytuł: | Re: Dwa zbiorniki paliwa |
Kilka zdań podsumowujących. 1. W pierwszym poście dałem schematy do podłączenia. Zignorujcie je, są błędne. Podłączenie trzeba zrobić prościej, jak będę miał chwilę to ulepię nowe. 2. Wywalenie stalowych przewodów paliwowych i zastąpienie ich krótszymi gumowymi było dobrym ruchem. Odpadło trochę punktów które lubiły łapać nieszczelności i skróciła się droga paliwa. Ponadto elektrozawory zamykają się przy gaszeniu silnika, więc paliwo nie cofa się do baku - skutkiem jest dużo szybszy rozruch i nie muszę pompować ręcznie paliwa. 3. Ewentualny naśladowca MUSI pamiętać o jednej rzeczy - nie wolno obrócić zbiornika. Bo wlew znajdzie się "przed" zbiornikiem a nie "za". Dlaczego to ważne? Pomyślcie o hamowaniu z pełnym bakiem... 4. Wlew drugiego zbiornika trzeba obrócić. Musi to być zrobione porządnie, migomatem nie da się latwo pospawać żeby było szczelnie. Ponadto trzeba dokupić rurę fi=50mm o długości ok. 40 cm żeby wydłużyć lewy wlew. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z przeróbki, auto zyskało 100% zasięgu;-) |
Autor: | Francis [ 28 lipca 2016, 19:18 ] |
Tytuł: | Re: Dwa zbiorniki paliwa |
@Diesel, Gdyby się udało Tobie znaleźć chwilę na ulepienie nowych schematów byłbym niezmiernie wdzięczny. Przy okazji - rozmawiałem z lokalnymi dłubaczami i wg nich obrócenie baku nie jest konieczne. Pozdrawiam! |
Autor: | Diesel [ 28 lipca 2016, 20:39 ] |
Tytuł: | Re: Dwa zbiorniki paliwa |
Obrócenie baku jest konieczne, naprawdę. Dłubacze wiedzą swoje, a ja sprawdziłem w praktyce. A co do schematów - zapomnijcie o nich. Zawory paliwowe od benzyny się nie nadają. Trzeba niestety zastosować pełny moduł z LR. Konkretnie ten: http://www.oilybits.com/bio-fuel-equipm ... d_390.html Zawory od benzyny się rozpuściły od afrykańskiej ropy;-) |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |