Dzisiaj jest 28 marca 2024, 18:03


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
Post: 24 grudnia 2015, 11:11 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
AudioBas pisze:
Diesel może machniesz jakiś schemacik całego układu podłączonego na gotowo?

Ja bym całkowicie wywalił tą mechaniczną pompę i w to miejsce wkleił zaślepkę, którą wypalę wcześniej na laserze :)


Masz własny laser:)))?

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 grudnia 2015, 11:13 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Jak ma to zaślepki może zacząć robić taśmowo. Sam chętnie założę;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 grudnia 2015, 11:28 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Dobra, zrobiłem schematy. Jak całkiem to podopieszczam to zrobię artykuł na portal.

Seryjny układ:

Załącznik:
układ.jpg
układ.jpg [ 145.29 KiB | Przeglądany 12272 razy ]


I po przeróbce:

Załącznik:
układ — kopia.jpg
układ — kopia.jpg [ 153.58 KiB | Przeglądany 12272 razy ]


Jak widać po prostu pompę zastępujemy elektryczną, wpinamy dodatkowy filtr przed nią i przewód nr 7 przecinamy instalując tam mały trójnik, do którego wpinamy przewód nr 3. Ot i wszystko...

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 grudnia 2015, 12:17 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Strucelsw pisze:
AudioBas pisze:
Diesel może machniesz jakiś schemacik całego układu podłączonego na gotowo?

Ja bym całkowicie wywalił tą mechaniczną pompę i w to miejsce wkleił zaślepkę, którą wypalę wcześniej na laserze :)


Masz własny laser:)))?



Mam firmę, która mi pali to od ręki...
Projekt robi mi inny kumpel i wychodzi dużo taniej...

No to walnę partie tych zaślepek...
Z jakiej blachy?

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 grudnia 2015, 12:23 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Blacha obojętna, ważne coś innego - pompa przykręcana jest 4 śrubami z MIEDZIANYMI podkładkami!!! Bo inaczej nie uszczelnią się gwinty śrub i będzie ciekł olej. Niektórzy o tym nie wiedzą, instalują pompę dając podkładki sprężyste, a to błąd...

Zatem zaślepka musi być wykonana identycznie jak czoło pompy i dawać się identycznie przykręcić, stąd zapewne wskazane aby jej grubość była identyczna z przylegająca do silnika częścią pompy.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 grudnia 2015, 17:07 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
No i ładnie! Ja tam miałem sprężyste stalowe. Oczywiście wzór zostanie pobrany z oryginalnej pompy. Koszt takiej zaślepki nie powinien być większy niż 10-12 zł. Blacha czarna. Nierdzewna raczej nie jest tam potrzebna.

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 stycznia 2016, 22:32 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
I jak testy tej tańszej pompy?

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 stycznia 2016, 08:30 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Moja jeszcze jedzie. ;/ Pewnie poczta zbiera siły po świątecznym obudzeniu.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 stycznia 2016, 13:14 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lutego 2015, 21:39
Posty: 291
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Żuk A07
Też jestem ciekawy, chce sobie coś zabrać awaryjnie na złombol :)

_________________
https://www.facebook.com/zukolak/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 stycznia 2016, 16:15 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Raczej załóż takie coś przed Złombolem...

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 stycznia 2016, 01:35 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Ja jednak zamawiam tą z Niemiec.
Wychodzi około 280 zł + 60 zł wysyłka do PL...
Ktoś by reflektował? Zawsze wysyłka będzie taniej :)
Zamawiam dwie, jedną dla mnie drugą dla jednej z ekip Złombola :)

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 stycznia 2016, 11:07 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Czekam na moje cudo.... Czekam i czekam.
Powiem więcej, sprawdziłem jak auto pracuje na elektryku (benzyna) - silnik odpala od obrotu rozrusznika. Ciśnienie jest uzyskane niemal od razu. Nie katujemy rozrusznika i mamy gwarancje że dojedziemy wszędzie. Jestem strasznie podjarany z powodu tego patentu. Zainstalowałem sobie pstryczek OF/ ON KN3(B)-223A coś w ten deseń.

Chociaż mój mechanik pompuje bardzo dobrze, to za uja mu nie zaufam dalej jak za bramę. Z elektrykiem i głowa spokojniejsza, - odpowietrzenie układu to zaledwie 5 sekund, widać jak wypycha powietrze. W nowoczesnych samochodach nie ma tak dobrze.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 stycznia 2016, 12:01 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Ja się długo broniłem przed elektrykiem, chciałem koniecznie mechanika, ale po założeniu elektryka nie ma mowy żebym z niego zrezygnował...

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 kwietnia 2016, 13:52 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Przejechane 3000 kilometrów na pompie elektrycznej EP-500.

Rewelacja.
Pompa działa -jest cicha.

Zasada działania.

Zimny silnik. Włączamy masę. Pompę paliwa. Grzejemy świece. Gdy uzyska ciśnienie ok.4 sek.
Słuchać odbicie bezpiecznika. Kręcimy. Auto odpala równo. Znacznie lepiej niż na mechanicznej.
Gdy moja pompa mechaniczna poddała się w terenie, wpadłem w lekką panikę. Wystarczył przełącznik i auto odżywa. Polecam najlepiej wydane 80zł.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 czerwca 2016, 21:19 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Chcecie zamontować elektryczną pompę paliwa, a nie wiecie co zrobić?

1)Kupujemy pompę elektryczną np. EP-500 - elektryk na 12v z zaworkami zwrotnymi.
http://www.sklep.traktor.com.pl/1010-thickbox_org/pompa-paliwa-niskocisnieniowa-ep-500.jpg

2)ODSTOJNIK PALIWA UAZ - mam taki u siebie
http://www.moto-trans.koszalin.pl/images/products/big/Odstojnik_paliwa_Uaz.371.jpg

Jak to montować?

Zbiornik paliwa -> przewody -> Pompa membranowa (mechaniczna)/ zmieniamy na odstojnik pkt.2
Wężami dalej prowadzimy pompę elektryczną, - przed pompę elektryczną wpinamy odpowietrzenie z pompy wtryskowjej.

Ot viola.
Mechaniczną wykręcamy i zaślepiamy.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net