Dzisiaj jest 28 marca 2024, 14:28


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Post: 16 grudnia 2014, 21:20 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Nooo Robo święta racja... też musiałem to u mnie wymienić, wybicie sworznia od strony koła jest arcytrudne bez ściągniętej budy... Nie pamiętam już, jak to uczyniłem, ale pół dnia się z tym męczyłem, bo nie chciałem ciąć... udało się, ale.... zgadzam się z Robertem :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 grudnia 2014, 21:27 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
damy radę, prawinny wałek już znalazłem za stówkę. Nie takie rzeczy się w Strucelserwis robiło;)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 grudnia 2014, 21:34 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Powrzucaj foty tej Nysy i tego, co tam przy niej dłubiesz :) W odpowiednim dziale oczywiście, odpowieni temat.. itd... :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 grudnia 2014, 21:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
tak-wklejaj jak najwięcej zdjęć, bo potem to encyklopedia bedzie nasza.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 czerwca 2015, 06:57 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 03 czerwca 2015, 22:33
Posty: 4
Pojazd: Żuk 1990
Cześć! Czy zakładając tylne cylinderki i szczęki nowego typu, faktycznie muszę zmieniać też tarcze kotwiczne? Nie ma możliwości pozostawienia starych? Chyba tylko z ręcznym będzie problem, ale może da się to jakoś obejść?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 czerwca 2015, 09:13 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Same cylinderki da się założyć na starych, co do mechanizmu ręcznego - nie wiem.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 czerwca 2015, 19:55 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Da się. mam stary typ cylinderków, stare tarcze(tarpan 239d) i szczeki samoregulujące. działa bez zarzutu.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 czerwca 2015, 20:27 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
z tego co ja pamietam to maja inne przetloczenie te nowe tarcze kotwiczne tak zeby bylo wiecej miejsca , najlepiej kup komplet z Lublina 1 , albo spróbuj najpierw zostawic stara tarcze kotwiczna :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 czerwca 2015, 21:21 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
trochę cienko z miejscem miedzy rozpierakiem, spreżyną a cylinderkiem, ale jeśli ma cylinderki nowego typu, to spoko da radę. ja musiałem trochę rozetkami kręcic, ale sprezyna ani rozpierak nie ociera o nie.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 lipca 2015, 14:50 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Kupiłem właśnie w moto-transie cylinderki lublin 1 i juz wbijają tą sprężynę maja wbitą do samego dołu. Nie trzeba kombinować.
Całość, bo komplet kupiłem czyli 4 cylinderki przód, 4 sprężyny. 2 przewody stalowe, bo stare miałem gwinty *****, 4 szczęki + pasek klinowy bo mi się zużył i dałem 255 zł. Aha-jeszcze smar miedziany wyskokotemperaturowy tubka 4,10 zł.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2015, 00:45 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
No założone, ale ściąga mi na prawo bardzo. Zmierzyłem i prawe hamuje o 1/3 lepiej od lewego, nawet podczas jazdy, nie hamując pedałem... Nie kumam-wszystko nowe, łącznie z cylinderkami i bębnami....

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2015, 08:18 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Taki urok polskiej motoryzacji... też z tym walczyłem, czasami winne są krzywe szczęki. Tak, tak, fabrycznie nowe szczęki bywają krzywe. Inna sprawa - cylinderki rzemieślnicze potrafią być sobie nie równe. Jeszcze inna sprawa - wymieniałeś przewody sztywne? Sprawdzałeś ich drożność? Na pewno dobrze odpowietrzyłeś układ?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2015, 16:54 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Przewody sa też nowe, odpowietrzyłem syćko... Jak nałożyłem te nowe bębny to jeden się lżej obracał od drugiego... Może sie to dotrze wszystko???

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2015, 17:10 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Ile km przejechałeś?

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2015, 17:12 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Jak przy montażu było inaczej to musisz doprowadzić, żeby było tak samo. Zapewne to kwestia niewbitych do końca cylinderków lub kijowych szczęk.
Dotrzeć się dotrze do pewnego stopnia tylko.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net