Dzisiaj jest 28 marca 2024, 09:20


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 19:14 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
jutro , powoli sie zamontuje itd, jazde probna sie zrobi rozgrzeje do 80 C silnik i bede stac z wlaczonym silnikiem i obserwowac temp:wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 23:36 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
sprawdź tez czy nie wibruje zbytnio, bo wtedy mocowanie pęknie i będzie hałasować

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 12:03 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
nic niewibruje wszystko sie trzyma :D i powiem wam ze to sie sprawdzilo na 100% :!: rozgrzalem silnik i stalem 10 minut na wolnych obrotach wskazowka temp. pokazywala 78-80 C wiecej nie :!: :) kamien z serca normalnie :D temp. na zewnatrz dzisiaj 25 C , sprawdzony patent 8)

co jeszcze : rozgrzany silnik sie latwiej uruchamia bo silnik niejest tak rozgrzany przez co mniej paliwa w gazniku odparowuje , pompa wody chlodniejsza dluzej bedzie trzymac , ogolnie caly osprzet silnika jest chlodniejszy.
denerwowalo mnie to ze jak jezdzilem i musialem na chwile stanac wyjsc z auta to jak silnik chodzil na wolnych obrotach na postoju to sie grzalo :evil: potem jakies 4-5 km jazdy zeby to sie jakos do 80 C schlodzilo , teraz moze sobie chodzic i nawet 20 minut na wolnych obrotach przy upalnych temp. 8) :wink: pelny sukces wypije piwko zato :D

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 03 czerwca 2010, 09:35 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
No i pięknie, że działa jak powinno :thumright:
Ja u siebie mam tak wąska maskę, że już takiego patentu nie potrzebuję, bo i tak inaczej jak przez chłodnice wiatr nie wleci :D
no i będę miał skrzela w bocznych pokrywach więc nadmiar ciepła będzie uciekał,
z reszta podobnie jak to było w Warszawach i Gazach 69

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23 lipca 2012, 18:05 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
dzisiaj na allegro zobaczylem ze nyska inna tez ma taki tunel chlodnicy 8) :wink: posty o tym tunelu i jego budowie z mojego tematu o nysie wydzielilem i zrobilem tu w patentach nowy temat o tunelu zeby bylo latwiej znalesc.

Obrazek

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23 lipca 2012, 22:15 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
Jak możesz to podaj link do ogłoszenia, bo nie mogę znaleźć.....

_________________
Predom Dezamet


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 24 lipca 2012, 04:54 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
http://allegro.pl/silnik-s-21-zuk-nysa- ... 52307.html

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 czerwca 2014, 18:05 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lipca 2012, 21:56
Posty: 229
Lokalizacja: Pomorze
Osobiście przetestowałem patent taki, że zamiast standardowego metalowego i 4 łopatkowego wentylatora chłodnicy zamontowałem lekki, z tworzywa sztucznego i 7 łopatkowy od jakiegoś forda ( nie wiem dokładnie od którego modelu, ale można znaleźć), rozstaw śrub taki sam, jedynie otwór trzeba nieco poszerzyć.

Przez ostatnie 3 dni i upały 25 stopni jak nie więcej, nawet stojąc w korku, głównie jazda testowa "po mieście" to temperatura cieczy utrzymuje się na poziomie 80 stopni, nie ma opcji, żeby do czerwonego pola doszła ;)
Plusy jeszcze są takie, że tak nie hałasuje jak metalowy, chociaż dla innych może być to minus, bo brak charakterystycznego "bruuum" ;)

Obrazek

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 lipca 2014, 16:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
to jest glupota montowac smiglo które ma wiecej lopatek , czego tego inzynier który projektowal tego nieprzewidzial ? sam to przetestowalem , jedyne co moglem zauwazyc to ze jak 60 km/h przekroczylo to bylo tak glosno ze nieszlo dalej jechac :-| wina przegrzewania byla w tym ze uszczelka pod glowica byla walnieta , ten tunel chlodnicy co zrobilem wystarczy z orginalnym 4 lopatkowym smiglem , to jeszcze ma sens bo powietrze zostaje zmuszone do przejscia przez tunel , moja nysa sie wogóle nieprzegrzewa musze dodatkowo ciut zaluzje przed chlodnica zaciagnac bo termostatu niemam.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 lipca 2014, 21:38 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lipca 2012, 21:56
Posty: 229
Lokalizacja: Pomorze
Więcej łopatek, ale tworzywo sztuczne jest o wiele lżejsze od stalowego wentylatora ;) Mniejsze obciążenie dla łożyska pompy wodnej, mniej siły potrzeba aby wprawić w ruch to śmigło.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 lipca 2014, 17:49 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
to taki z UAZa , na koncu ma lopatki zagiete , jeszcze go niemontowalem.

http://allegro.pl/wentylator-pompy-wodn ... 33478.html

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 sierpnia 2014, 18:32 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Zrobiłem tunel do chłodnicy w Andorii z laminatu z włókna szklanego i żywicy. Zabawy chwila była, tunel czeka teraz na wykończenie i montaż i testy. Kilka fotek poniżej, a niebawem relacja z działania. Chłodnica ma dospawane dwa uszka do zamocowania tunelu. Wrzucę później fotki mocowania tunelu do chłodnicy.

Załącznik:
2014-08-16 11.31.46.jpg
2014-08-16 11.31.46.jpg [ 290.72 KiB | Przeglądany 12251 razy ]


Załącznik:
2014-08-16 12.27.21.jpg
2014-08-16 12.27.21.jpg [ 190.21 KiB | Przeglądany 12251 razy ]


Załącznik:
2014-08-16 12.27.28.jpg
2014-08-16 12.27.28.jpg [ 172.92 KiB | Przeglądany 12251 razy ]


Załącznik:
2014-08-16 12.54.00.jpg
2014-08-16 12.54.00.jpg [ 175.67 KiB | Przeglądany 12251 razy ]


Załącznik:
2014-08-16 13.16.09.jpg
2014-08-16 13.16.09.jpg [ 227.64 KiB | Przeglądany 12251 razy ]


Załącznik:
2014-08-16 14.26.19.jpg
2014-08-16 14.26.19.jpg [ 190.31 KiB | Przeglądany 12251 razy ]


Załącznik:
2014-08-16 16.12.43.jpg
2014-08-16 16.12.43.jpg [ 216.58 KiB | Przeglądany 12251 razy ]


Załącznik:
2014-08-16 16.13.19.jpg
2014-08-16 16.13.19.jpg [ 227.53 KiB | Przeglądany 12251 razy ]

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 sierpnia 2014, 16:53 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
I świeże foteczki z dzisiaj obrazujące ciąg dalszy znęcania się nad tunelem do chłodnicy.

Załącznik:
unnamed (1).jpg
unnamed (1).jpg [ 215.45 KiB | Przeglądany 12235 razy ]


Załącznik:
unnamed.jpg
unnamed.jpg [ 91.49 KiB | Przeglądany 12235 razy ]


I na koniec - jeśli są chętni do pozyskania takiego tunelu do Andorii, to póki jest on jeszcze nie założony na miejsce - można z niego zrobić formę. Nie wiem jaki realnie wyjdzie koszt wyprodukowania takiego tunelu, ale wszystko jest do policzenia. Im więcej chętnych tym koszt niższy wyjść powinien, ale nie liczcie że w 50 zeta się zmieścicie - to jednak jest manufaktura;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 sierpnia 2014, 21:46 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Jestem ciekaw, jak takie tworzywo będzie się zachowywać w wysokich temperaturach między chłodnicą i silnikiem...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 sierpnia 2014, 21:49 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Laminat epoksydowy jest raczej niewrażliwy na temperaturę w tych zakresach. Dopiero w okolicach 250 st. może mieć problem. Luzik.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net