Dzisiaj jest 28 marca 2024, 15:54


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
Post: 30 października 2011, 18:17 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
no jazda jest nieziemska mowie wam :D , przyspieszenie na 4 biegu zajebioza , normalnie power full , jak jade 70 kmh wedlug licznika to tak naprawde 80 lece sobie spokojnie a obroty silnika tak jak w przelozeniu orginalnym 8/41 przy pred. 60 , cos niesamowitego kurcze normalnie jezeli ktos ma luzy w kierze to moze zaliczyc czyszczenie rowu :D normalnie nysan wchodzi w zakrety jak turbo maszyna :D , polecam zamontowac takie przelozenie naprawde na daleki wyjazd to jest super :!:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 października 2011, 18:51 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 października 2011, 15:52
Posty: 48
Lokalizacja: Krapkowice
Ale o co w tym chodzi, bo nie rozumiem?

_________________
Miłosnik kolei rodem z Mosznej.
Kingsaiz dla każdego!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 października 2011, 18:52 
no to super :) Żeś się Tomek narobił co? ale grunt że jesteś zadowolony
Daj jakieś foto ;)


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 30 października 2011, 19:08 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
o dyfer w tylnym moscie chodzi.

niemam fotek :twisted: no roboty z tym jest , ale nietrzeba zadnych podkladek zmieniac bo kolo talerzowe co jest razem z tym walkiem 10 zebow , jest ciensze , i odstep zazebiania sie niezmienia , natomiast w przelozeniu orginalnym 8/41 jest kolo talerzowe grubsze , zato walek mniejszy , jezeli bylo wszystko dobrze wyregulowane na przelozeniu 8/41 to wystarczy tylko zastapic to 10/41 i smiga :wink: teraz musi sie to dopracowac wszystko , moze byc na poczatku taki jak by szum czy nawet lekki pisk , kola talerzowego i walka bo w tym momencie jak sie zejdzie z gazu to naciag na walku jest mniejszy i mechanizm roznicowy wyrownuje , dlatego tez dzisiaj po przejechaniu 1 km nagle sie taki jak by szum odezwal po zejsciu z gazu ale jak przejechalem wiecej km to coraz ciszej jest , jest ok bo niegrzeje sie tylko jest taki letni jak sie reke przystawi wiec to kwestia czasu i sie dopracuje :wink: , ale ta robota oplaca sie , bo do tej pory myslalem ze bede musial mieszac wiecej biegami bo byc moze na tym 10/41 bedzie slaba na 4 biegu a tu mocy ma full :D tak wlasnie na 4 biegu jak jedzie sie 50 kmh i da sie lekko gazu odrazu szybko sie wkreca i to nie takimi szybkimi obrotami tylko tak rowniej i predkosci przybywa , ma sie rezerwe w obrotach

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 października 2011, 23:53 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Czyli to jest para kół do mostów starego typu,nie hipoidalnych?Nie dało by rady jeszcze dokupić do tego wałka napędu licznika,żeby dobrze pokazywało?Zawsze myślałem o zwiększeniu przełożeń w żuku,bo silnik mało z ramy nie wyleci,a prędkości nie ma. :evil:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 31 października 2011, 18:06 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
liczyłem ze tak będzie :twisted:
czekam jeszcze na info jak ze spalaniem czy będzie mniejsze

_________________
Predom Dezamet


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 31 października 2011, 20:49 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
to czy bedzie mniejsze czy wieksze dlamnie niema znaczenia poprostu daje to frajde z jazdy :) i nawet z laduniem da sobie rade spokojnie bo rezerwa jest w mocy jeszcze

odp. tak do starych mostow

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 31 października 2011, 21:26 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
Ja w Tarpanie mam chyba to samo przełożenie, 10/41

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 listopada 2011, 15:24 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
zalezy byly tez co mialy 7 / 41 tylko pewny niejestem

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 stycznia 2012, 23:04 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 maja 2010, 22:47
Posty: 89
Lokalizacja: podkarpacie
witam czy koło talerzowe i wałek atakujacy z wołgi pasuje do zuka?? most starego typu:)

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 stycznia 2012, 08:59 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
poczekaj troche z tym !!! , jak ci juz nieraz pisalem i tu napisze to tez , ze nieoplaca sie wstawiac 9/41 , wstaw 10/41 , te obecnie dostepne 10/41 sa z produkcji dzisiejszych czasow i dokladniej wykonane bo technika obróbki metalów jest tez bardziej doskonala , i na 10/41 twoj zuk da zawsze rade !!! , z uaza wiem ze pasuje walek i kolo takerzowe do zuka ale wolga to ma napewno calkiem inne.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 marca 2012, 05:00 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 września 2011, 11:51
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
szkoda tylko, że cena odstraszająca (400zł z przesyłką)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 marca 2012, 07:05 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
no i musisz miec fachowca co ci to zamontuje

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 marca 2012, 02:15 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 września 2011, 11:51
Posty: 37
Lokalizacja: Białystok
na całe szczęści jak się ma kilka mądrych książek i fach w ręku to nie widzę problemu w zdystansowaniu dyferencjału


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 marca 2012, 09:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
Vein pisze:
na całe szczęści jak się ma kilka mądrych książek i fach w ręku to nie widzę problemu w zdystansowaniu dyferencjału


no no nietak hej do przodu :lol: tego niezlozy sie z ksiazek , ksiazka opisuje , ale nauka to przekaz w praktyce jak to sie ustawia , stary mechanik co to umie robi to na wyczucie , ale rób wedlug ksiazki powodzenia :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net