o dyfer w tylnym moscie chodzi.
niemam fotek
no roboty z tym jest , ale nietrzeba zadnych podkladek zmieniac bo kolo talerzowe co jest razem z tym walkiem 10 zebow , jest ciensze , i odstep zazebiania sie niezmienia , natomiast w przelozeniu orginalnym 8/41 jest kolo talerzowe grubsze , zato walek mniejszy , jezeli bylo wszystko dobrze wyregulowane na przelozeniu 8/41 to wystarczy tylko zastapic to 10/41 i smiga
teraz musi sie to dopracowac wszystko , moze byc na poczatku taki jak by szum czy nawet lekki pisk , kola talerzowego i walka bo w tym momencie jak sie zejdzie z gazu to naciag na walku jest mniejszy i mechanizm roznicowy wyrownuje , dlatego tez dzisiaj po przejechaniu 1 km nagle sie taki jak by szum odezwal po zejsciu z gazu ale jak przejechalem wiecej km to coraz ciszej jest , jest ok bo niegrzeje sie tylko jest taki letni jak sie reke przystawi wiec to kwestia czasu i sie dopracuje
, ale ta robota oplaca sie , bo do tej pory myslalem ze bede musial mieszac wiecej biegami bo byc moze na tym 10/41 bedzie slaba na 4 biegu a tu mocy ma full
tak wlasnie na 4 biegu jak jedzie sie 50 kmh i da sie lekko gazu odrazu szybko sie wkreca i to nie takimi szybkimi obrotami tylko tak rowniej i predkosci przybywa , ma sie rezerwe w obrotach