Dzisiaj jest 29 marca 2024, 00:10


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Post: 06 stycznia 2015, 16:39 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
całe szczęście, że w moich obu nie ma tej pierdoły :D Jedna 1978, druga 1981 i jest najzwyklejsza rura, do której zakłada się stacyjkę na zasadzie obejmki. Jedyne, co ogranicza miejsce w którym przykręcić mogę stacyjkę, to plastikowa obudowa kolumny, gdzie jest wyprofilowany otwór. Jak widać im prościej, tym lepiej. Zresztą wiem, co to za "dobrodziejstwo" z tą blokadą kierownicy na przykładzie Fiesty... Jak trzeba auto przestawić, a nie mam pod ręką kluczyków, to jest zawsze problem, ale dla wprawnego złodzieja takie zabezpieczenia to i tak pikuś... Więc czemu nam zwykłym użytkownikom tak życie utrudniają? :D :mrgreen:

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 stycznia 2015, 16:45 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Poszukiwany na szrocie Lublin 2,9t z hamulcami tarczowymi na przedzie 8)
Ekipa Żukiem Przez Świat rozważa całkiem poważnie montaż na przód tarczówek.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 stycznia 2015, 21:56 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Historyk1985 pisze:
całe szczęście, że w moich obu nie ma tej pierdoły :D Jedna 1978, druga 1981 i jest najzwyklejsza rura, do której zakłada się stacyjkę na zasadzie obejmki. :mrgreen:

Bo były takie i takie wersje,przemiennie,powiedzmy,że za dopłatą były z blokowaniem. :wink:
Marian pisze:
Poszukiwany na szrocie Lublin 2,9t z hamulcami tarczowymi na przedzie 8)
Ekipa Żukiem Przez Świat rozważa całkiem poważnie montaż na przód tarczówek.

No nie wierzę,normalnie nie wierzę.A tyle było gadki,że to niepotrzebne,bo sprawny bębnowy hamulec skutecznie auto zatrzymuje :mrgreen: Czyżby kolega przejechał się słynnym "Grzmiącym Rydwanem"?
Ja zawsze byłem zdania,że przeróbki nie zmieniające ogólnego wyglądu samochodu,zawsze są potrzebne i mile widziane.Miejsce orginału jest w muzeum,a akurat przeróbka hamulców nie powoduje jakiegokolwiek większego problemu,ani zatracenia charakteru Żuka,czy Nysy,bo tego nawet nie widać,a robotę robi.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 stycznia 2015, 23:31 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
buźka pisze:
Marian pisze:
Poszukiwany na szrocie Lublin 2,9t z hamulcami tarczowymi na przedzie 8)
Ekipa Żukiem Przez Świat rozważa całkiem poważnie montaż na przód tarczówek.

No nie wierzę,normalnie nie wierzę.A tyle było gadki,że to niepotrzebne,bo sprawny bębnowy hamulec skutecznie auto zatrzymuje :mrgreen: Czyżby kolega przejechał się słynnym "Grzmiącym Rydwanem"?


Nie. To zupełnie nie tak. Owszem, bębny skutecznie zatrzymują auto. W normalnej eksploatacji. Nie w naszym przypadku, gdy mamy duży ładunek i wybieramy się w górzysty teren. Tzn do tej pory jakichś większych problemów z bębnami nie było, poza tym, że się trochę grzały. Ale doszliśmy do wniosku, że na daleką i górzystą trasę, tarcza będzie zwyczajnie bardziej bezproblemowa i o ile smarowanie zawieszenia co pare tys km, czy regulacja zaworów i czyszczenie styków przerywacza to mało problemowa obsługa auta, o tyle niepewność, czy za 5 minut hamulce nadal będą, czy już nie - jest raczej mało komfortowa :) Co do oryginału - cóż, u mnie w Nysie bęben pozostanie na dożywociu :mrgreen: Ale Żuk wyprawowy, to nieco inna "beczka kaloszy", jak mawiał pewien pan. Pewne odstępstwa robimy, sam uważam, że to największe odstępstwo, ale robione z myślą o bezpieczeństwie także innych. Silnik S-21 nie wadzi nikomu i co najwyżej dla nas jest "mniej komfortowy". Ale zostaje, bo w Żuku jest miejsce na S-21, lub 4C90, a że oryginalnie był S-21, mamy gaz itd.. po burzliwych dyskusjach w ekipie doszliśmy do wniosku, że S-21 zostaje.

Aha - nie niestety nie miałem przyjemności przejażdżki zielono-białym Żukiem Piotra :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 stycznia 2015, 00:33 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
a jak z pompą? nie w każdym aucie pompa współpracuje z tarczówkami po takiej przeróbce-np. jest duży skok roboczy. w trampku problemu nie miałem przy przejsciu na tarcze, staje w miejscu mimo że ori pompa i serwa też niet. Za to przewody elastyczne w stalowym oplocie polecam, kapitalnie poprawiają skuteczność i w nysie na samoregulujacych hamulcach jest fajnie, ale do tarcz daleko im.
pedały macie stojace czy wiszące?

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 stycznia 2015, 01:01 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Wiszące, pompa ok, koledzy sprawdzali, że daje radę.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 stycznia 2015, 18:52 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
to fajnie:)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 lipca 2016, 19:27 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 lipca 2016, 17:16
Posty: 4
Poszukuje jakiegoś szrotu gdzie były by jakieś żuczki lub nyski koło warszawy ktoś coś ostatnio widział?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 lipca 2016, 19:54 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
wpadaj do Pruszkowa na 3maja bodaj 127 do Asika. stoi smutek dolny skrzyniowy z gazem i biała galanteria i zielony blaszak.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 lipca 2018, 13:08 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2010, 20:49
Posty: 722
Lokalizacja: śląsk
W ostatnią sobotę zmieniłem plany weekendowe i zamiast na zlot do Główczyc, pojeździłem po okolicznych złomowiskach . Oto moje zdjęciowe plony


Załączniki:
DSC00193.JPG
DSC00193.JPG [ 147.24 KiB | Przeglądany 6093 razy ]
DSC00194.JPG
DSC00194.JPG [ 170.56 KiB | Przeglądany 6093 razy ]
DSC00192.JPG
DSC00192.JPG [ 129.4 KiB | Przeglądany 6093 razy ]
DSC00191.JPG
DSC00191.JPG [ 162.4 KiB | Przeglądany 6093 razy ]
DSC00182.JPG
DSC00182.JPG [ 164.71 KiB | Przeglądany 6093 razy ]
DSC00183.JPG
DSC00183.JPG [ 166.93 KiB | Przeglądany 6093 razy ]
DSC00181.JPG
DSC00181.JPG [ 154.01 KiB | Przeglądany 6093 razy ]
DSC00178.JPG
DSC00178.JPG [ 166.42 KiB | Przeglądany 6093 razy ]
DSC00174.JPG
DSC00174.JPG [ 159.87 KiB | Przeglądany 6093 razy ]
DSC00170.JPG
DSC00170.JPG [ 179.29 KiB | Przeglądany 6093 razy ]
DSC00165.JPG
DSC00165.JPG [ 180.5 KiB | Przeglądany 6093 razy ]
DSC00206.JPG
DSC00206.JPG [ 176.14 KiB | Przeglądany 6093 razy ]
DSC00207.JPG
DSC00207.JPG [ 144.43 KiB | Przeglądany 6093 razy ]
DSC00208.JPG
DSC00208.JPG [ 137.51 KiB | Przeglądany 6093 razy ]

_________________
http://www.youtube.com/user/lbs5
Szukaj mnie w garażu - nie na Facebooku.

https://m.youtube.com/watch?v=wli5IT0WtXU
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 lipca 2018, 18:19 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
wow, a gdzie to takie skarby można znaleźć :shock:

Szkoda tej sprasowanej Nyski. Chętnie bym z niej wykręcił ramiona mocujące ten właz w dachu... Bo od paru lat nie mogę znaleźć tego nigdzie...

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net